Kluci, prosim vas...
pres zimu serizeni plovakovych hladin, vymena soupatkovych membran (jedny praskla), vycisteni trysek (podotykam, ze vlasem ze smetaku, tj. zadny jehly, vrtaky apod),
vymenen nechutne mokrej vzduchovej filtr (nyni aplikovano rozumne mnozstvi oleje na filtry)
A pod 3000 hodne pomalu klesaji otacky (ve vyssich tockach normal, myslim)
Proste kdyz pustim plyn tak to spadne na 3000 a pak strasne pomalu na volnobeh. Ten drzi celkem dobre, zadny velky kolisani.
Nebo treba pri volnobehu zaturuju a nekdy otacky ani nespadnou pod 3000 a musim pootocit sroubem na serizovani volnobehu, aby to kleslo. Jenze pak po rozjezdu a opetovnym zastaveni na krizovatce mi prijde ze ty otacky volnobehu jsou moc maly a tak trosku pridam...a docela v pohode.
Falesnej vzduch to myslim nebude, ty prechodky jsou nasazeny dobre, pokud vim. Podtlaky serizeny jeste pred zimou.
Tak nevim, myslite ze to muze bejt bohata volnobezna smes? S tryskou jsem nic neprovedl, pokud vim.
Pomalu klesaj otacky pod 3000
Pomalu klesaj otacky pod 3000
CKC # 594
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Sweete myslíš moc utažené lanko plynu či sytiče? jj tam musí být malá vůle. Taky bybylo dobrý info, jestli tammáš benzín od loňska nebo jsi dal nový.Já na ten loňskej už seču trávník a sekačka ho nemiluje....tak jak by ho měla mít ráda mašina,že.Ještě mi to připomíná situaci, kdy v motorové pile dochází benzín a najednou jde do toček jako kráva.
to by byla věc karbu.

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060