
"Pruziny - opleteni" na brzdovych hadicich
"Pruziny - opleteni" na brzdovych hadicich
Proc jsou na orig. brzdovych hadicich takovy ty pruziny - opleteni?? Nemyslim pancerovy hadicky, myslim to co je tam v serii - vsak vime, ne??!
Videl jsem to snad jen u Kawasaki a dela to porad... Na nejakym foru uz jsem to asi videl, ale nenasel, tak jestli to tu bylo...

Re: "Pruziny - opleteni" na brzdovych hadicich
Nevím,jestli myslíme oba stejnou věc,ale já mám takovou pružinku namotanou okolo benzínové hadice a ta má jediný úkol a to,že slouží jako chránička,aby se hadice v prosoru kde je toho moc naplácanýho na sobě prostě o další věc neprodřela nebo neproklepala...možná...to má ještě další důvod...aby se hadice od paliva někde nezploštěla v ohybu a to perko ji prostě drží v kulatém tvaru i v ohybu,ale to jsou jen moje spekulace...ze stejného důvodu může být i na brzdových trubkách,ale to jsem ještě u nikoho neviděl,osobně ji na brzd. trubkách a originálních hadicích u moji 9r taky nemám....blafo píše:Proc jsou na orig. brzdovych hadicich takovy ty pruziny - opleteni?? Nemyslim pancerovy hadicky, myslim to co je tam v serii - vsak vime, ne??!Videl jsem to snad jen u Kawasaki a dela to porad... Na nejakym foru uz jsem to asi videl, ale nenasel, tak jestli to tu bylo...
Naposledy upravil(a) MiMoZa dne pát kvě 30, 2008 18:46:50, celkem upraveno 1 x.
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Pruziny - opleteni" na brzdovych hadicich
Nevim jak na jinych motorkach ale na Rexovi jsou navlecene pruziny k obema prednim trmenum brzd. K cemu tam jsou ale fakt nevim, mozna aby je neprokousla kuna protoze ta pruzina je hodne meka a tvar natlakovane hadice rozhodne nepodrziMiMoZa píše:Nevím,jestli myslíme oba stejnou věc,ale já mám takovou pružinku namotanou okolo benzínové hadice a ta má jediný úkol a to,že slouží jako chránička,aby se hadice v prosoru kde je toho moc naplácanýho na sobě prostě o další věc neprodřela nebo neproklepala...možná...to má ještě další důvod...aby se hadice od paliva někde nezploštěla v ohybu a to perko ji prostě drží v kulatém tvaru i v ohybu,ale to jsou jen moje spekulace...ze stejného důvodu může být i na brzdových trubkách,ale to jsem ještě u nikoho neviděl,osobně ji na brzd. trubkách a originálních hadicích u moji 9r taky nemám....blafo píše:Proc jsou na orig. brzdovych hadicich takovy ty pruziny - opleteni?? Nemyslim pancerovy hadicky, myslim to co je tam v serii - vsak vime, ne??!Videl jsem to snad jen u Kawasaki a dela to porad... Na nejakym foru uz jsem to asi videl, ale nenasel, tak jestli to tu bylo...

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
to KankX: tohle presne mam na mysli.
Jde o to, ze ty pruziny jsou na tech hadicih hodne volne - maji vuli jak podelne, tak pricne. Mel jsem ty pruziny i na ZX6, takze tam maji byt. Nechapu proc jsou ale vepredu, kdyz hadice nemaji zadny ohyb ani tam nechrozi nejaky poskozeni. U ty benzinovy hadice to chapu, ze se muze poskodit nebo proti ohybu - to tam mam taky. Ale proc na prednich brzdovych hadicich??
Jde o to, ze ty pruziny jsou na tech hadicih hodne volne - maji vuli jak podelne, tak pricne. Mel jsem ty pruziny i na ZX6, takze tam maji byt. Nechapu proc jsou ale vepredu, kdyz hadice nemaji zadny ohyb ani tam nechrozi nejaky poskozeni. U ty benzinovy hadice to chapu, ze se muze poskodit nebo proti ohybu - to tam mam taky. Ale proc na prednich brzdovych hadicich??
Anti má pravdu, že jinou funkci než ochranu proti požkození ta pružina nemá. Na mém ZZR byly taky a výrobci tenkrát mysleli více na bezpečnost při dlouhodobém provozu, než na nejlepší poměr váha/výkon. Akorát mi vadilo že ta pružina drnčí o blatník jinak v poho.Anti píše:Maximálně jako mechanická zábrana proti poškození,otěru nebo odření.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Ten selest je dan derovanim kotoucu a materialem desticek. Faktem je, ze na ZR7 sem ten "selest" pri brzdeni temer nevnimal, zatimco na ZRX1100 uplne neskutecne hlasite "selesteni" me primo dostavalo. U ZRX1200 je trochu jine derovani kotoucu a "selest" bych rekl ze je mensi, ale stale tam jePajaZR píše:Jak už to jiní psali,funkce je spíš ochranná.A taky při brzdění je slyšet divný zvuk,že by to opletení?,takový šelest nebo co.Dělalo to i na Zephyru.Na jiné konkurenční značce to nedělá.Zvláštní

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Šelest u 11ky a 12ky je stejný.mužu potvrdit.Mám tam nový kotouče z 12kyKankX píše:Ten selest je dan derovanim kotoucu a materialem desticek. Faktem je, ze na ZR7 sem ten "selest" pri brzdeni temer nevnimal, zatimco na ZRX1100 uplne neskutecne hlasite "selesteni" me primo dostavalo. U ZRX1200 je trochu jine derovani kotoucu a "selest" bych rekl ze je mensi, ale stale tam jePajaZR píše:Jak už to jiní psali,funkce je spíš ochranná.A taky při brzdění je slyšet divný zvuk,že by to opletení?,takový šelest nebo co.Dělalo to i na Zephyru.Na jiné konkurenční značce to nedělá.Zvláštní



ZRX 1100 modrostříbrná ORIGINAL