Leo Vince
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
opet pisu jen malou poznamku ze ma strikacka si neporadila jen tak sama od sebe s jakoukoli koncovkou,,,ikdyz je odladeno maximalne stejne mi byl dyno doporucen,ale mozna se strik stroj od stroje lisi...muj se neprizpusobuje sam od sebe... 

ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Změní to průběh výkonu, ovšem bez následného seřízení to může bejt i k horšímu... Stříkajda podle mě vyhodnocuje otáčky a objem nasátýho luftu, a pokud nejsou ve vejfuku klapky, event nějaký čidla, nemuselo by to nijak extra vadit... Otázka je , nakolik je to správná teorie...funky1 píše:Ještě se pro sichr zeptám. Když dám laďáky teda jen koncovky tak to jako sníží výkon ? Nebo jsem to špatně pobral?
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nějaký ty koníky ti to bez seřízení sebere, ale zase na druhou stranu budeš mít asi pocit že to táhne líp, protože to bude jednak víc řvát a druhak tah bude nepravidelnej. Kdysi jsem měl test z asi německýho Motorradu, kde zkoušeli na brzdě jenom koncovky snad všech známých značek na GSX-R 750, 1000 a snad na ZX-10. Bez dynojetu všechny ubraly 3-13 koní. Jedna jediná přidala - a to byl komplet akrapovič včetně svodů.
Na bohužel už zrušeném webu www.lpx.cz o tomhle bylo dlouhé povídání, i o tom, jak se dá na brzdě krásně šidit a jak ti z ní potom vytáhnou křivku , která bude ukazovat třeba o 10 koní víc.
Jinak - sání - motor - výfuk je navržená a spočítaná a hodně citlivá soustava. Jakýkoliv zásah do ní znamená, že se tam něco děje jinak, než výrobce zamýšlel. Takže výměna koncovky má smysl jenom na zvuk. Jestli chceš chytat koníky tak pouhá koncovka bude mít takový význam, jak kdybys na jawku navlíkl slicky od bridgesonu a chtěl závodit ve wsbk...
Na bohužel už zrušeném webu www.lpx.cz o tomhle bylo dlouhé povídání, i o tom, jak se dá na brzdě krásně šidit a jak ti z ní potom vytáhnou křivku , která bude ukazovat třeba o 10 koní víc.
Jinak - sání - motor - výfuk je navržená a spočítaná a hodně citlivá soustava. Jakýkoliv zásah do ní znamená, že se tam něco děje jinak, než výrobce zamýšlel. Takže výměna koncovky má smysl jenom na zvuk. Jestli chceš chytat koníky tak pouhá koncovka bude mít takový význam, jak kdybys na jawku navlíkl slicky od bridgesonu a chtěl závodit ve wsbk...
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
jestli jde jen o zvuk tak nekde navrtej koncovky a je tofunky1 píše:přidávat koníky určitě nechci , myslím že jich mám dost ,ale nerad bych aby mě to ubralo to si raději nechám ty původní. Jde mi jen o zvuk


ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly

#399#