KLR 600 netesnost ventilu
KLR 600 netesnost ventilu
Zdravim, sehnal jsem si jinou hlavu na klr bez ventilu a protoze z te puvodni jsem vyndal minimalne opotrebene ventily, tak jsem se rozhodl je prendat , vyfukove bez problemu oba dokonale sedi,ale u obou sacich je pri pohledu sacim otvorem videt nepatrna mezerka, prosim o radu... osobne bych rekl ,ze se ventily sami zaklepaji. otazka je ,ale jestli motor vubec nastartuju .predem diky za odpovedi
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
jako vtip je to dobré!!!
Ale pokud to myslíš vážně: vynechám sprostá slova a dotazy, jestli nejsi od Forda či Opla....
a asi takhle. Těsnost ventilů je v hlavě pro funkci nepostradatelná. Jinak adié komprese. Samozaklepáním to je nápad jak z dálné matičky Rusy u tankového motoru a i ti by se asi řezali. Otázkou je, z čeho máš ventilové sedlo , zda vyfrézované do materiálu hlavy či osazené . Otázkou je velikost netěsnosti. Velká netěsnost znamená přebroušení sedla ručně spec. přípravkem...to se tě asi netýká a nebo zabroušení brusnou pastou. Jsou speciálně na ventily, nekolik druhů,podle velikosti abrazivních zrn v ní a nebo kombinovaná. Ty první jsou hrubá a jemná a ta druhá je jen jedna s tím, že ji naneseš jednou a ona se postupně sama broušením zjemní. Potřebuješ stopku na upnutí do aku vrtačky (můžeš i růčo ale to se nadřeš....) pastÿ se ředí olejem.To máš na nich napsané. Někdy i postup. Naneseš na dosedací plochu a točíš ventilem, cca vždy po dvou sec přizvedáváš a zase. Pastu nedoplňuješ, jedeš až do vyhlazení.Pak toomeješ benzínem, zkusíš těsnost...např.že to utřeš, ventil zavřeš a kápneš zeshora benzín...zda proteče.Neměl by.Jinak brousíš dál. Chce to trochu cvik, no. Ale to co navrhuješ ty vede k destrukci!!!!Jak myslíš,že vznikne podpálený a uklepaný ventil!
netěsností a blbým seřízením vůle!



Ale pokud to myslíš vážně: vynechám sprostá slova a dotazy, jestli nejsi od Forda či Opla....
a asi takhle. Těsnost ventilů je v hlavě pro funkci nepostradatelná. Jinak adié komprese. Samozaklepáním to je nápad jak z dálné matičky Rusy u tankového motoru a i ti by se asi řezali. Otázkou je, z čeho máš ventilové sedlo , zda vyfrézované do materiálu hlavy či osazené . Otázkou je velikost netěsnosti. Velká netěsnost znamená přebroušení sedla ručně spec. přípravkem...to se tě asi netýká a nebo zabroušení brusnou pastou. Jsou speciálně na ventily, nekolik druhů,podle velikosti abrazivních zrn v ní a nebo kombinovaná. Ty první jsou hrubá a jemná a ta druhá je jen jedna s tím, že ji naneseš jednou a ona se postupně sama broušením zjemní. Potřebuješ stopku na upnutí do aku vrtačky (můžeš i růčo ale to se nadřeš....) pastÿ se ředí olejem.To máš na nich napsané. Někdy i postup. Naneseš na dosedací plochu a točíš ventilem, cca vždy po dvou sec přizvedáváš a zase. Pastu nedoplňuješ, jedeš až do vyhlazení.Pak toomeješ benzínem, zkusíš těsnost...např.že to utřeš, ventil zavřeš a kápneš zeshora benzín...zda proteče.Neměl by.Jinak brousíš dál. Chce to trochu cvik, no. Ale to co navrhuješ ty vede k destrukci!!!!Jak myslíš,že vznikne podpálený a uklepaný ventil!

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Zkontroluj kolmost talířku k ose ventilu a dřík ventilu. Lehká nerovnost se dá přebrousit bruskou na ventily, ale pokud jsou poškozeny, šel bych do nových. Ventilové sedlo ti opraví v brusírně motorů přefrézováním. Lapovací pastou netěsnost ventilů neopravíš a pokud to tou vrtačkou ubrousíš, tak se ti zadře ventil ve vodítku, protože je určitě křivý.
ZRX 1200 R
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Tak na toto pozor! Těsnící ploška na talířku ventilu v žádném případě nesmí být přes celou plošku, hrozí upálení ventilu. Šířku těsnící plošky najdeš v dílenské příručce, i úhly sedel ventilu. Těs. plocha bývá široká cca 1mm.farmář píše:apropo zabrousit všechny!!!! Na sedle při broušení uvidíš plochu,kterou to dosedá.Měla bybýt cca nevímjak zde...ale několik mm.Ne slabounkej proužek.Nejlépe celá ta šikmá ploška.
ZRX 1200 R
Neviděl bych to zas tak tragicky.Určitě je dobré orovnat sedla a ventily do správného úhlu a potom přebrousit.
Pokud je přes to vidět,tak bych to viděl na krapet jiný úhel,a nebo ty ventily prostě v původní hlavě seděly jinak.Stačí "rantl" a už to nesedí.
S menší netěsností se to dá složit a užívat,opravdu si něco sedne,ale ne v případě,že je přes to vidět,to dřív podpálíš.
Pokud je přes to vidět,tak bych to viděl na krapet jiný úhel,a nebo ty ventily prostě v původní hlavě seděly jinak.Stačí "rantl" a už to nesedí.
S menší netěsností se to dá složit a užívat,opravdu si něco sedne,ale ne v případě,že je přes to vidět,to dřív podpálíš.
Jeden stačí....na všechno....
- dworakmirek
- Easy rider
- Příspěvky: 376
- Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
- Bydliště: Znojemsko
sedla je potřeba přebrousit frézou na ventily, srovnat aji ventil ( spec bruska atp) nasadit a zabrousit cca 1mm toho jednoho mm se docílí snižovací a zarovnávací frézou, (já na to mám sadu frézek s vodítky ) musí dokonale těsnit, malinké drážky (mysleno po pastě) se potom provozem a samy zaleští , nikdy jsem neměl problém
KLR 650 ,,98" no problem