KLR 600 netesnost ventilu

Odpovědět
Jandy
Příspěvky: 11
Registrován: stř čer 06, 2007 21:37:43

KLR 600 netesnost ventilu

Příspěvek od Jandy » pon kvě 19, 2008 23:54:56

Zdravim, sehnal jsem si jinou hlavu na klr bez ventilu a protoze z te puvodni jsem vyndal minimalne opotrebene ventily, tak jsem se rozhodl je prendat , vyfukove bez problemu oba dokonale sedi,ale u obou sacich je pri pohledu sacim otvorem videt nepatrna mezerka, prosim o radu... osobne bych rekl ,ze se ventily sami zaklepaji. otazka je ,ale jestli motor vubec nastartuju .predem diky za odpovedi

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 20, 2008 00:14:23

jako vtip je to dobré!!! :lol: :lol: :lol:
Ale pokud to myslíš vážně: vynechám sprostá slova a dotazy, jestli nejsi od Forda či Opla....
a asi takhle. Těsnost ventilů je v hlavě pro funkci nepostradatelná. Jinak adié komprese. Samozaklepáním to je nápad jak z dálné matičky Rusy u tankového motoru a i ti by se asi řezali. Otázkou je, z čeho máš ventilové sedlo , zda vyfrézované do materiálu hlavy či osazené . Otázkou je velikost netěsnosti. Velká netěsnost znamená přebroušení sedla ručně spec. přípravkem...to se tě asi netýká a nebo zabroušení brusnou pastou. Jsou speciálně na ventily, nekolik druhů,podle velikosti abrazivních zrn v ní a nebo kombinovaná. Ty první jsou hrubá a jemná a ta druhá je jen jedna s tím, že ji naneseš jednou a ona se postupně sama broušením zjemní. Potřebuješ stopku na upnutí do aku vrtačky (můžeš i růčo ale to se nadřeš....) pastÿ se ředí olejem.To máš na nich napsané. Někdy i postup. Naneseš na dosedací plochu a točíš ventilem, cca vždy po dvou sec přizvedáváš a zase. Pastu nedoplňuješ, jedeš až do vyhlazení.Pak toomeješ benzínem, zkusíš těsnost...např.že to utřeš, ventil zavřeš a kápneš zeshora benzín...zda proteče.Neměl by.Jinak brousíš dál. Chce to trochu cvik, no. Ale to co navrhuješ ty vede k destrukci!!!!Jak myslíš,že vznikne podpálený a uklepaný ventil! :roll: netěsností a blbým seřízením vůle!
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 20, 2008 00:16:45

apropo zabrousit všechny!!!! Na sedle při broušení uvidíš plochu,kterou to dosedá.Měla bybýt cca nevímjak zde...ale několik mm.Ne slabounkej proužek.Nejlépe celá ta šikmá ploška.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » úte kvě 20, 2008 07:40:34

Zkontroluj kolmost talířku k ose ventilu a dřík ventilu. Lehká nerovnost se dá přebrousit bruskou na ventily, ale pokud jsou poškozeny, šel bych do nových. Ventilové sedlo ti opraví v brusírně motorů přefrézováním. Lapovací pastou netěsnost ventilů neopravíš a pokud to tou vrtačkou ubrousíš, tak se ti zadře ventil ve vodítku, protože je určitě křivý.
ZRX 1200 R

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » úte kvě 20, 2008 07:47:44

farmář píše:apropo zabrousit všechny!!!! Na sedle při broušení uvidíš plochu,kterou to dosedá.Měla bybýt cca nevímjak zde...ale několik mm.Ne slabounkej proužek.Nejlépe celá ta šikmá ploška.
Tak na toto pozor! Těsnící ploška na talířku ventilu v žádném případě nesmí být přes celou plošku, hrozí upálení ventilu. Šířku těsnící plošky najdeš v dílenské příručce, i úhly sedel ventilu. Těs. plocha bývá široká cca 1mm.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 20, 2008 10:29:27

vidíš to, už jsem to dlouho nepotřeboval.Každopádně to není nasadit a jet. :wink:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » úte kvě 20, 2008 15:53:54

Neviděl bych to zas tak tragicky.Určitě je dobré orovnat sedla a ventily do správného úhlu a potom přebrousit.
Pokud je přes to vidět,tak bych to viděl na krapet jiný úhel,a nebo ty ventily prostě v původní hlavě seděly jinak.Stačí "rantl" a už to nesedí.
S menší netěsností se to dá složit a užívat,opravdu si něco sedne,ale ne v případě,že je přes to vidět,to dřív podpálíš.
Jeden stačí....na všechno....

Jandy
Příspěvky: 11
Registrován: stř čer 06, 2007 21:37:43

Příspěvek od Jandy » úte kvě 20, 2008 21:07:07

:oops: no po zamysleni je to fakt nesmysl :lol: premerim ,popripade prebrousim a uvidim, jinak moc dekuju

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » stř kvě 21, 2008 20:51:15

sedla je potřeba přebrousit frézou na ventily, srovnat aji ventil ( spec bruska atp) nasadit a zabrousit cca 1mm toho jednoho mm se docílí snižovací a zarovnávací frézou, (já na to mám sadu frézek s vodítky ) musí dokonale těsnit, malinké drážky (mysleno po pastě) se potom provozem a samy zaleští , nikdy jsem neměl problém
KLR 650 ,,98" no problem

Odpovědět