vada svice nebo nejaka jina

Odpovědět
calibra
Příspěvky: 12
Registrován: ned dub 13, 2008 19:35:37
Bydliště: BRNO

vada svice nebo nejaka jina

Příspěvek od calibra » ned kvě 11, 2008 12:17:01

ahoj mam problem asi tak pred 14dny jsem vymenil svice maji najeto tak max 150km a jedna odesla na prvnim valci ale uplne zniceho nic normalne jsem jel vše ok jen jsem zastavil na křižovatce a chci se rozjet a moto jede jen na tri valce tak bych potreboval vedet vcem muze byt peoblem jestli vada svice nebo na to ma i neco jineho vliv ze odesla je to na moto zx9r 97 :twisted:

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » ned kvě 11, 2008 12:44:40

Vada svíce je možná, vadí leccos, stane se. Třeba voda na rozpálenou svíčku...uchlastání... já dávám jen DR8ES nebo jaký je to typ od NGK a spokojenost.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » ned kvě 11, 2008 14:02:56

A já ty NGK vyhodil-První start po opravě motorky,NGK v háji.Druhá odešla po 500Km.Rády se probíjejí třeba při moc bohaté směsi...
Může to být i záležitost zapalování(třeba slabá jiskra kvůli probitému vinutí),ale tipoval bych na rozhozenou karburaci...
Jeden stačí....na všechno....

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pon kvě 12, 2008 22:13:49

Anti píše:A já ty NGK vyhodil-První start po opravě motorky,NGK v háji.Druhá odešla po 500Km.Rády se probíjejí třeba při moc bohaté směsi...
Může to být i záležitost zapalování(třeba slabá jiskra kvůli probitému vinutí),ale tipoval bych na rozhozenou karburaci...
Bohatá směs svíčky likviduje, pokud se svíčka po namontování uleje, je dost velká pravděpodobnost, že nebude dlouho fungovat. Svíčky se montují do teplého motoru, start bez obohacovače a následné prohřátí a vypálení svíček zajistí bezproblémový provoz a životnost.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Maverick
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2504
Registrován: sob srp 12, 2006 21:10:54

Příspěvek od Maverick » úte kvě 13, 2008 06:18:36

Pavel Kys píše:
Anti píše:A já ty NGK vyhodil-První start po opravě motorky,NGK v háji.Druhá odešla po 500Km.Rády se probíjejí třeba při moc bohaté směsi...
Může to být i záležitost zapalování(třeba slabá jiskra kvůli probitému vinutí),ale tipoval bych na rozhozenou karburaci...
Bohatá směs svíčky likviduje, pokud se svíčka po namontování uleje, je dost velká pravděpodobnost, že nebude dlouho fungovat. Svíčky se montují do teplého motoru, start bez obohacovače a následné prohřátí a vypálení svíček zajistí bezproblémový provoz a životnost.
:thumbleft: Dobrý to poznatek - zrovna včera sem mluvil s kamošem co má Virago a má taky problém se svíčkama(novýma) - to bude asi vončo :thumbleft:

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 13, 2008 09:54:13

měnil jsem studené,pak jsem měl ještě problém s karbcem....nepřipojil jsem jednu ze dvou hadic přívodu,ale zatím žijou. :evil: všechny 4. Vy mne lekáte! :wink: asi jo, určitě je to tak jak jsi popsal lepší.Největší slabina je vždy start,když stála,je studená... nejvíce jim tedyvadí olej a voda, ale ono ji ulejt také. U auta jsem přišel o všechny svíce, když jsem dojel nádrž omylem na dno...takže asi dostaly vodou sprchu rozpálené. U několika aut. U motorky klika že ne. 8)
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Odpovědět