servisní(návod k obsluze)příručka Z1000

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » pát úno 15, 2008 21:05:18

Honza-Zed píše:
Pozde pozde, za chvili to bude rok, co by mi byli prd platny....

Rikam, spatna brodivost...
Obrázek
Ajajaj :sad1:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
Z.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3443
Registrován: ned dub 09, 2006 17:07:36
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Z. » pát úno 15, 2008 21:34:11

delta: moc hezký mazlík, barevná kombinace se mi líbí :)
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<

Uživatelský avatar
Delta
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 57
Registrován: čtv led 24, 2008 07:21:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

z1000

Příspěvek od Delta » úte dub 22, 2008 13:42:43

tak první jízda je za mnou.mazec mazec a nic než mazec.motork táhne jak bejk,brzdy sou taky slušný,sedlo je oproti motardu taky dost dobrý,okolo6-7tis sem pozoroval nástup jemných vybrací,převodovka je na hrubší zacházení-moje dojmy.sem absolutně spokojený jen se chci zeptat

je tohle normální:
jedu městem,teplota vzduchu 18 stupňů sluníčko,poskakuju z křižovatky na křižovatku takže 1-2kvalt.teplota 104 zapnul větrák a ihned klesala na 97 a takhle celý 10ti minutový průjezd městem.trochu mě to vyděsilo je to normál?jinak za jízy 75-85 stupňů

a ještě k nádrži:
dal sem poprvé plnou a najezdil 85 km a od začátku se mi neukázali na palubce kostičky se stavem paliva v nádrži.když sem tam měl minimum tak normálně blikalo fuel a oranž.kontrolka tak se ptám:musí se ujet nějaké množství X km než klesne hladina a po tom se teprve zobrazí ty kostičky na palubce????
Kawasaki Z1000 03 black and red
ex Husqvarna SM610 black

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte dub 22, 2008 20:58:01

Jo ten větrák je normální. Motor je prostě udělanej na to aby motorka jela a né popojízděla.

Množství paliva se musí ukazovat rovnou... buď bude vypadlej kontakt anebo vadný indikátor
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Delta
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 57
Registrován: čtv led 24, 2008 07:21:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

z1000

Příspěvek od Delta » stř dub 23, 2008 09:35:52

tak stim ukazatelem si mě nepotěsil.kde mám hledat indikátor a konektor k němu?pod nádrží?Ale kdyby nefungoval indikátor kam mi nebliká ani ta rezerva ne?
Kawasaki Z1000 03 black and red
ex Husqvarna SM610 black

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » stř dub 23, 2008 10:30:35

Může být jenom špatný kontakt anebo je třeba chycený plovák, jestli to tak je u zetka řešený. Konektory jsou pod nádrží - takže sedlo řidiče dolů, povolit rámeček co drží nádrž a jsi tam... jenom opatrně, aby jsi si neoštípl z přední hrany nádrže lak o krk řízení, jak se stalo mě. Zko tam má těch konektorů víc, tak zkontroluj jestli jsou všechny ok. když bude vše ok, prostudujeme manuál a uvidíme dál ;-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Delta
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 57
Registrován: čtv led 24, 2008 07:21:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

z1000

Příspěvek od Delta » stř dub 23, 2008 11:03:23

jo koukám na to tady na straně 80

http://z1000.riderdestination.com/album ... Manual.pdf

Moto bylo 3-4měsíce bez benzínu,tak se to asi kouslo.Kluci v práci mi řikali, že může bejt zanešenej potenciometr na plováku,
protože mi svítilo FUEL blikala i oranž dioda(ta je prej už nezávislá na potenciometru a sepne se natrvdo) a jak sem doplnil plnou nádrž tak dioda zhasla a nesvítí ani FUEL , ale sloupeček z LED čtverečků prostě nevyběhl nahoru.

jinak díííík
Kawasaki Z1000 03 black and red
ex Husqvarna SM610 black

Uživatelský avatar
Delta
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 57
Registrován: čtv led 24, 2008 07:21:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

z1000

Příspěvek od Delta » čtv dub 24, 2008 07:20:03

včera sem byl jezdit a funguje to.Asi to "plná" rozhejbala...
Kawasaki Z1000 03 black and red
ex Husqvarna SM610 black

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » čtv dub 24, 2008 08:12:05

No vidíš to, dobrá zpráva!
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Delta
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 57
Registrován: čtv led 24, 2008 07:21:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

z1000

Příspěvek od Delta » pát dub 25, 2008 08:22:37

Tak včera sem byl na letišti a měřili sme s kámošema rychlosti.Já Z1000-2003,kluci SV1000s-2004 a CBR900rr 1996
Zdálo se mi že mi to nadměřuje a potvrdilo se mi to.Já 150km/h SV1000s 135-137km/h a CBR asi 130km/h...
SV i Z maj digtál CBR klasiku budík
Madměřuje vám to taky,nebo ne, čim by to mohlo bejt?
Kawasaki Z1000 03 black and red
ex Husqvarna SM610 black

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pát dub 25, 2008 08:26:19

Moc se v těch rychlostech nevyznám ale tacha proměřujou všechny a to z několika důvodů:

- Průměr kola se ti mění tím, jak je ojetá guma, stačí když sjedeš dva milimetry z průměru a ejhle hnedle na jednu otáčku na výstupním hřídeli převodovky, kde je tuším u zetka snímač tachometru, ujedeš méně metrů
- Prokluz zadního kola - nezanedbatelná veličina která s rychlostí roste - další zdroj chyby
- Šizení výrobců, aby byli lidi spokojení jak hezky jim to lítá
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » pát dub 25, 2008 08:54:49

volkswagen píše:Moc se v těch rychlostech nevyznám ale tacha proměřujou všechny a to z několika důvodů:

- Průměr kola se ti mění tím, jak je ojetá guma, stačí když sjedeš dva milimetry z průměru a ejhle hnedle na jednu otáčku na výstupním hřídeli převodovky, kde je tuším u zetka snímač tachometru, ujedeš méně metrů
- Prokluz zadního kola - nezanedbatelná veličina která s rychlostí roste - další zdroj chyby
- Šizení výrobců, aby byli lidi spokojení jak hezky jim to lítá
- poměrně často je to tím, že předchozí majitel při výměně řetězovky použil kola s jiným počtem zubů - ať už záměrně, nebo to zkrátka sehnal levněji :wink: spočítej zuby, nebo koukni na primár a rozetu a porovnej to s origo manuálem - na 90% takovouhle odchylku způsobil neoriginální převod.
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
Delta
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 57
Registrován: čtv led 24, 2008 07:21:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

z1000

Příspěvek od Delta » pát dub 25, 2008 09:01:48

na řetězovku kouknu ale měla by tam bejt ještě originální...
Tenkrát sem četl že nový BMW nadměřovalo o 17km/h od skutečné rychlosti ale mě překvapilo že to bylo takhle mezi motorkama jiných značek
Kawasaki Z1000 03 black and red
ex Husqvarna SM610 black

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » pát dub 25, 2008 09:06:04

U litrové motorky s rokem výroby 03 bych originální řetězovku rozhodně nehledal :D
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Odpovědět