Hmmm, to je fakt nářes BMV překvapilo, ještě jsem zvědav jak mrška bude vypadat v civilu (světla, zrcátka, blinkry, lakování) doufám že ten vzhled neposerou, protože za cenu srovnatelnou s Japoncema to bude hodně zajímavý. V základu kontrola trakce a možná pneumatické ventily s variabilním časováním to zní dobře.
Ale v motoGP pro funkci pneu ventilů si moto veze sebou tlakovou nádobu se stlačeným dusíkem na 300atmosfér
(páč kompresor sežere hromadu výkonu) a jakmile dojde tlak, tak se potkaj ventily s pístama

Takže nevím jak dalece se kompresor pro pneu ventily vyplatí jestli to má cenu ho tam vůbec montovat a jestli jo, tak Japonci budou muset pneu ventily používat také. Akorád je od Ducati sviňárna, že drží patent na desmodromiku ovládání ventilů, páč je jednoduchá a nesmírně účinná dokonce spotřebovává ke své funkci méně výkonu než konvenční pružinové ventily.