Kawasaki KX250
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Rozdíl mezi čtyřtaktem a dvoutaktem je následující:
KX 250 - vysoký výkon motoru, který je k dispozici ve vysokých otáčkách motoru. Není to na nějaký projížďky v terénu, ale na pěknou střelbu. Je potřeba držet motor ve vysokých otáčkách a řadit, prostě pořád do plných. Jízdní vlastnosti modelu 93, který jsem vlastnil, nejsou nejlepší. Proti modernímu čtyřtaktu to nemá nejlepší pérování, ovladatelnost stroje v zatáčkách je mnohem horší a náročnější, brzdy OK, ale KXF 250 brzdí líp. Z hlediska náročnosti na servis je lepší dvoutakt. Pokud se používá nejkvalitněších maziv, je životnost pístní sady celkem přijatelná. Je třeba dát pozor na převodovku, ta je celkem poruchová.
KXF250- po svezení se na čtyřtaktu bylo rozhodnuto. Na motokrosové trati jsem vydržel oproti dvoutaktu o několik kol delší jízdu. Jízda je při stejném čase méně fyzicky náročná, rychleji se se na motorce naučíš, průjezd zatáčkou je výrazně rychlejší. Výkon motoru je sice o poznání nižší, táhne ale úplně od spodních otáček a nemusí se tolik řadit. Čtyřtakt byl pro mě velkým překvapením, je to takový luxusní motokros, dvoutakt je dřina. Na servis je malinko náročnější. Musí se pravidelně kontrolovat vůle ventilů a stav rozvodového řetězu.
KX 250 - vysoký výkon motoru, který je k dispozici ve vysokých otáčkách motoru. Není to na nějaký projížďky v terénu, ale na pěknou střelbu. Je potřeba držet motor ve vysokých otáčkách a řadit, prostě pořád do plných. Jízdní vlastnosti modelu 93, který jsem vlastnil, nejsou nejlepší. Proti modernímu čtyřtaktu to nemá nejlepší pérování, ovladatelnost stroje v zatáčkách je mnohem horší a náročnější, brzdy OK, ale KXF 250 brzdí líp. Z hlediska náročnosti na servis je lepší dvoutakt. Pokud se používá nejkvalitněších maziv, je životnost pístní sady celkem přijatelná. Je třeba dát pozor na převodovku, ta je celkem poruchová.
KXF250- po svezení se na čtyřtaktu bylo rozhodnuto. Na motokrosové trati jsem vydržel oproti dvoutaktu o několik kol delší jízdu. Jízda je při stejném čase méně fyzicky náročná, rychleji se se na motorce naučíš, průjezd zatáčkou je výrazně rychlejší. Výkon motoru je sice o poznání nižší, táhne ale úplně od spodních otáček a nemusí se tolik řadit. Čtyřtakt byl pro mě velkým překvapením, je to takový luxusní motokros, dvoutakt je dřina. Na servis je malinko náročnější. Musí se pravidelně kontrolovat vůle ventilů a stav rozvodového řetězu.
ZRX 1200 R
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: pon dub 14, 2008 21:42:02
- Kontaktovat uživatele:
jo tak vozit se je určitě super. ale co na tom lidi předvádí...Jana Kawa píše:já se bojím krosek, jen tak za jedna, za dvě a pomalu, abych náhodou neskočila kousek do vzduchu


Momentálně bez moto 
Pisledni mooto: ZX7R 2002

Pisledni mooto: ZX7R 2002
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: pon dub 14, 2008 21:42:02
- Kontaktovat uživatele:
Někteří jsou drsní jako sviňa. Když vidíš ty jejcih skoky, jak třeba udělají nějakou parádičku hlavou dolů a pak v klídku dopadnou a jedou dál jako by se nechumelilo... tak to je pak mazec. To je obdivuji, že ví, jak se mají hodně rozjet před skokem, aby všechno stihli udělat a pak v klídku dopadnou aji přesně tam, kde začíná dojezd ze skokánku... fakt machři. Já bych do toho enšel ani náhodou
, To musí být borci silné nátury ...

-
- Příspěvky: 16
- Registrován: pon dub 14, 2008 21:42:02
- Kontaktovat uživatele:
Vtipálku... Já myslel, ty skoky, kdy skáčeš do hodně velké výšky a né , že se sotva odlepíš od země a druhým kolem už přistáváš
. Ale slyšel jsme, že prý ty skoky přes hlavu se dají naučit za jeden den usilovné práce... prvně skáčet do krabic, molitanových věcí a tak a pak to dáváš přímo na motorku. Ale já bych se toho asi moc bál. nevím, prvně se pak budu muset naučit na krosce vůbec jezdit
Ty jezdíš taky na krosce? nebo "jen" na silničních 



-
- Příspěvky: 16
- Registrován: pon dub 14, 2008 21:42:02
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: pon dub 14, 2008 21:42:02
- Kontaktovat uživatele:
A jak se ti osobně na ní jezdí? není to až moc silné? Ta KXka? neměla jsi náhodou možnost se svézt na KXF 250tce? Já pořád nevím, jestli si mám koupit KX 250 nebo slabší 125 anebo KXF 250. Ona se musí asi hodně vytáčet tak KX250, co? Jaké na ní jezdíte terény? "Jenom" motokrosové tratě anebo i zajedete na polnačku či do lesa...
- Jana Kawa
- Ghostrider
- Příspěvky: 5538
- Registrován: ned úno 05, 2006 18:07:35
- Bydliště: Vysoké Veselí
- Kontaktovat uživatele:
já se toho bojím, moc nejezdím, ale je to hrozně vostrý, přesně jak píše Pavel, asi to prodáme a koupíme čtyřtakt, ten je prý plynulejší, nerve ti ruce,,máme 94, tak je to i těžší, než ty novější
drahá polovička letos odjel dva závody a začíná ho to bavit víc než silnice,
většinou jezdíme po trati a v zimě i motoskijerink
prostě blbneme 
drahá polovička letos odjel dva závody a začíná ho to bavit víc než silnice,
většinou jezdíme po trati a v zimě i motoskijerink


Jana ZX6R 05
Život je jízda, jízda je život.
*62* CKC
Život je jízda, jízda je život.
*62* CKC
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: pon dub 14, 2008 21:42:02
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: pon dub 14, 2008 21:42:02
- Kontaktovat uživatele: