MANUAL KLR 650 (R.95)

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Uživatelský avatar
kalisek
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 49
Registrován: sob lis 03, 2007 11:18:27
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od kalisek » čtv dub 10, 2008 19:18:38

Anti píše:Pokud dáš pozor na množství oleje(nejlépe kontrola před každou jízdou)a pohlídáš napnutí řetězu vyvažováků,tak je to bezproblémový stroj....Věř mi,mám už pátou a chystám se na další... :D
Ted mluvíš o tomhle řetězu?
Obrázek
KLR 650

Uživatelský avatar
contura
Příspěvky: 24
Registrován: stř dub 09, 2008 10:20:23

Příspěvek od contura » pát dub 11, 2008 10:11:48

Anti píše:Pokud dáš pozor na množství oleje(nejlépe kontrola před každou jízdou)a pohlídáš napnutí řetězu vyvažováků,tak je to bezproblémový stroj....Věř mi,mám už pátou a chystám se na další... :D
Hele s tim olejem mam brouka v hlave, nekdo mi radil ze tam patri 10W40 (to je i na stitku)ale zdal se mi jako vodicka na tak starej motor, jinej zase rikal ze nejlip udelam s mineralnim 20W50 a nakonec jsem tam dal 15W40 a nejsem si vubec jisty, jestli jsem udelal dobre. Co si tom myslis?Ma to najeto 40 tis a na to i vypada...
Z motoru se mi na volnobeh ozyva takove jemne "kvakani", jako spis nejaka guma nez kov - nekde dole vlevo, je mi to divny, ale jak pisu, jsem zacatecnik a tak se omlouvam za pripadne trapne dotazy...

Uživatelský avatar
kalisek
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 49
Registrován: sob lis 03, 2007 11:18:27
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od kalisek » pát dub 11, 2008 14:44:05

Já mam KLR ještě starší než ty a normálka sem tam nalil 10W40....v motoru mi nic nekváká a šlape to v poho :)
KLR 650

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pát dub 11, 2008 16:07:30

Podle manuálu tam jde nalít skoro "cokoliv".Rozpětí olejů,které se dají použít,je veliké.10w40 bohatě postačí.Osobně jsem začal používat polosyntetiku,od minerálu je to poznat.Jelikož je to vodník,tak není potřeba šplhat s tou druhou hodnotou do nějakých výšin.Držel bych se osvědčeného,protože už jsem slyšel historky o zadřených DR,do kterých někdo nacpal plnou syntetiku jiného rozsahu(čemuž moc nevěřím) a i o zadřených KLR kvůli snaze utišit motor hustějším olejem(mazací trubky mají opravdu malý průřez).
Jinak ano,to je ten "nezbedný" řetěz...
Ještě k tomu kvakaní-Je tam spousta mechanických dílů,hlavně ty řetězové rozvody se rády ozývají.Jemné cvakání bývají ventily,zbytek bych připsal rozvodu vyvažováků.Doporučuji kontrolu napnutí...
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
zaky
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 44
Registrován: úte zář 12, 2006 20:17:36

Příspěvek od zaky » pon dub 14, 2008 07:08:36

Když ste u těch řetězů, jak hodně má bejt napnutej rozvoďák . Když ho zatížim mezi vačkama tak má průvěs cca 1cm , je to blbě nebo ne?

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pon dub 14, 2008 15:36:08

Doporučuji prohlédnout napínák rozvoďáku.Stačí,když ho povolíš.Pokud povyleze,tak ještě napíná.Pokud ne,vyměnit řetěz.To zatížení mezi vačkama bys musel specifikovat,ale mám pocit,že taková vůle by tam neměla být ani náhodou....
Jeden stačí....na všechno....

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Dotaz

Příspěvek od Pavel ZRX » pon dub 14, 2008 20:03:13

Nevíte někdo, jestli má KLR 650 dekompresor?
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pon dub 14, 2008 21:29:59

Všechny KLR mají dekompresor-automatický,odstředivý...Teda opravuji,všechny kterým neuletěl.Jsou tam pružinky,když se na ně nedá pozor,je po dekompresoru...
Jeden stačí....na všechno....

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pon dub 14, 2008 21:50:03

Teď to mám na dílně rozdělané. Motorka nešla natočit, majitel ji koupil od Plzně, jen slabá baterka. Po trampotách s baterkou, starterem a startovacím relé jsem zjistil, že nemá dekompresor. Unašeč dekompresoru na výf. vačce ulámaný, zbytky dekompresoru byly evidentně odstraněny. Motorku s dobrým spouštěčem nenatočila silná 100Ah baterka, startovací proud byl v okamžiku komprese 250 A!! Ať žijí dovozci motocyklů!!
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
zaky
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 44
Registrován: úte zář 12, 2006 20:17:36

Příspěvek od zaky » úte čer 24, 2008 17:20:42

Dneska sem kotroloval vůle ventilů protože se mi to zdálo hlučný . Sou v pohodě ale zjistil sem že mi schází pružinka na dekompresoru. Co s tim , dá se s tim jezdit než ji seženu nebo radši ne. Startuje to celkem v pohodě. Dík.

Odpovědět