Kohoutek benzinu Zx6r 97

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
HolyLeader

Kohoutek benzinu Zx6r 97

Příspěvek od HolyLeader » stř dub 02, 2008 15:51:50

Jen takovej blbej dotaz :wink: jake jsou polohy palivoveho kohoutku? A kolik l je priblizne rezerva? Diky

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » stř dub 02, 2008 19:12:12

ON - zapnuto
RES - rezerva
PRI - samospád, třeba po zimě se na pár minut počká až se naplní karbce, ale nejezdit na PRI.
Rezerva je myslím 3 litry, ale upřesní to nejspíš někdo z majitelů ZX6
A jestli myslíš v jaké poloze je kohout bez označení, tak při vypnutým motoru poteče pouze z PRI. Polohu ON a RES poznáš při plný nádrži :wink:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4467
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis » stř dub 02, 2008 19:29:29

Pozor, na "ON" jsem vyjel nádrž do sucha bez jakýhokoliv upozornění na rezervu! Abych řekl pravdu, tak tomu moc nerozumím, čekal jsem, že budu jezdit na "ON" do doby, dokud to nešťukne, pak bych přepl na "RES" a dojel rezervu...bohužel se tak nestalo. Nezkoušel jsem jezdit na "RES", jestli pak nebude třeba přepnout na "ON", ale to se mi zdá přinejmenším divný... :?
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » stř dub 02, 2008 19:44:12

Ladis píše:Pozor, na "ON" jsem vyjel nádrž do sucha bez jakýhokoliv upozornění na rezervu! Abych řekl pravdu, tak tomu moc nerozumím, čekal jsem, že budu jezdit na "ON" do doby, dokud to nešťukne, pak bych přepl na "RES" a dojel rezervu...bohužel se tak nestalo. Nezkoušel jsem jezdit na "RES", jestli pak nebude třeba přepnout na "ON", ale to se mi zdá přinejmenším divný... :?
Napadá mě jediné řešení a to, že máš ten plast na hřídeli nasazený špatným směrem, zkrátka to ukazuje něco jiného, než je na ventilu nastavené.. Z konstrukčního hlediska není možné na polohu ON vyjet i rezervu (předpokládám že je to řešeno výškou otevřeného hrdla ventilu - ON výše a RES u dna nádrže).
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

HolyLeader

Příspěvek od HolyLeader » stř dub 02, 2008 20:24:16

Jo prave ze kohoutek neni popsany takze to asi budu muset zkusit... Ale kdyby nekde vedel presne ty polohy tak bych se nezlobil :D

Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4467
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis » stř dub 02, 2008 22:03:06

ZdrahyZX9R píše:Napadá mě jediné řešení a to, že máš ten plast na hřídeli nasazený špatným směrem, zkrátka to ukazuje něco jiného, než je na ventilu nastavené.. Z konstrukčního hlediska není možné na polohu ON vyjet i rezervu (předpokládám že je to řešeno výškou otevřeného hrdla ventilu - ON výše a RES u dna nádrže).
Popisky jsou na kovovým štítku, kterej díky tvaru nejde dát opačně ani jakkoliv jinak, než je. Chápu, že logika v tom není, sám jsem tehdy, když mi došel 15 km od domu benzín na ten kohout vyvalil oči, jak kráva před kopcem, ale co mě to bylo platný...na "ON" bylo prostě sucho! Sám si to zatím nedoved vysvětlit a ani nikdo mě zatím nenavedl na logickej důvod (a to jsem zde už o tom psal)... :P
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » stř dub 02, 2008 22:12:30

Ladis píše:
ZdrahyZX9R píše:Napadá mě jediné řešení a to, že máš ten plast na hřídeli nasazený špatným směrem, zkrátka to ukazuje něco jiného, než je na ventilu nastavené.. Z konstrukčního hlediska není možné na polohu ON vyjet i rezervu (předpokládám že je to řešeno výškou otevřeného hrdla ventilu - ON výše a RES u dna nádrže).
Popisky jsou na kovovým štítku, kterej díky tvaru nejde dát opačně ani jakkoliv jinak, než je. Chápu, že logika v tom není, sám jsem tehdy, když mi došel 15 km od domu benzín na ten kohout vyvalil oči, jak kráva před kopcem, ale co mě to bylo platný...na "ON" bylo prostě sucho! Sám si to zatím nedoved vysvětlit a ani nikdo mě zatím nenavedl na logickej důvod (a to jsem zde už o tom psal)... :P
Na ZR7 mi fungoval kohout "normalne" neboli tak jak popisuje Doktor... jedu na ON, dojde benzin prepnu na RES a jedu dal. Jen po prepnuti na RES dlouho trvalo nez motorka nastarovala... treba az na treti dlouhe startovani (nez se naplni karburatory, kdyz jsem je na ON uplne vysal) ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » stř dub 02, 2008 22:31:50

no štítek s popiskem jde dát sice jen jedním způsobem, ale nejde dát ten čudlík na už otočený ventil? Teď si nevybavuju. Myšleno, že si mě třeba v poloze PRY a nasadil si na ON. Ale fakt si teď nevybavuju
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » stř dub 02, 2008 23:01:08

Taky možnost, nebo je zkrátka vadný ventil a nezavírá - poloha RES je pořád pootevřená, takže by bylo možné vyjetnádrž do sucha. No a jak písá Kankx po vyjetí karbců to potom chvíli trvá než zase nasají - doléval jsi potom plnou? kolik litrů??
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » čtv dub 03, 2008 00:11:33

kohout jde otočit, ale jen o 180 stupňů, takže by nápisy nepasovaly vůbec...(aspoń u mé devítky) vidím to na vymačkanou gumovou podložku v kohoutě, která má tři dírky, a polohou kohoutu se vždycky jedna ucpe a další uvolní, čímžto se přepíná na reservu nebo na přímej průtok... když je gumka nemocná, propouští a pak se vyjede nádrž ať je kohout kdekoliv...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4467
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis » čtv dub 03, 2008 11:03:02

Bohužel možnost, že by jen dýl trvalo, než se naplní karburátory je taky off, protože jsem tehdy startoval a startoval v blahé naději, že tam prostě musí být ještě rezerva! Nebyla, když jsem lomcoval s motorkou, nehnula se v nádrži ani kapka a když jsem pak dotankovával, tak polkla 15l jak nic, takže skutečně byla prázdná.
Jako možnej důvod mi přijde chyby kohoutu, jak popisuje Myšák - problém s gumkou (ikdyž bych řekl, že ještě zdaleka nemůže být v důchodovém věku na výměnu), ale nechám ji prověřit...
Naštěstí je tam ukazatel stavu nádrže, takže se stačí řídit ručičkou a vím, kdy upalovat k benzince! :wink:
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Uživatelský avatar
lukas.01
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 730
Registrován: ned kvě 14, 2006 19:04:21
Bydliště: Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukas.01 » čtv dub 03, 2008 12:48:17

Nevím jak je to u ZR-7, ale u ZZRka mam, pokud se dobře pamatuji, u kohoutku tri hadicky, jedna je vývod ke karburátorům, jedna přívodní je rezerva (ze spodku nádrže) a ta poslední je přívodní NORMÁL a vede kus od spodku nádrže. Je možné, že když někdo sundával nádrž, tak mohl přehodit hadičky na kohoutu rezervy a normálu, tím pádem na polohu ON tam jde benzín jako z rezervy a jedeš do sucha. Nevím zda je to technicky mozné (třeba různé průměry) ale mohlo by to být i tím.
ZZR 1400 L.E.
Estrella 250
CKC # 568

Odpovědět