
Kohoutek benzinu Zx6r 97
Kohoutek benzinu Zx6r 97
Jen takovej blbej dotaz
jake jsou polohy palivoveho kohoutku? A kolik l je priblizne rezerva? Diky

- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
ON - zapnuto
RES - rezerva
PRI - samospád, třeba po zimě se na pár minut počká až se naplní karbce, ale nejezdit na PRI.
Rezerva je myslím 3 litry, ale upřesní to nejspíš někdo z majitelů ZX6
A jestli myslíš v jaké poloze je kohout bez označení, tak při vypnutým motoru poteče pouze z PRI. Polohu ON a RES poznáš při plný nádrži
RES - rezerva
PRI - samospád, třeba po zimě se na pár minut počká až se naplní karbce, ale nejezdit na PRI.
Rezerva je myslím 3 litry, ale upřesní to nejspíš někdo z majitelů ZX6
A jestli myslíš v jaké poloze je kohout bez označení, tak při vypnutým motoru poteče pouze z PRI. Polohu ON a RES poznáš při plný nádrži

Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4467
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Pozor, na "ON" jsem vyjel nádrž do sucha bez jakýhokoliv upozornění na rezervu! Abych řekl pravdu, tak tomu moc nerozumím, čekal jsem, že budu jezdit na "ON" do doby, dokud to nešťukne, pak bych přepl na "RES" a dojel rezervu...bohužel se tak nestalo. Nezkoušel jsem jezdit na "RES", jestli pak nebude třeba přepnout na "ON", ale to se mi zdá přinejmenším divný... 

ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
Napadá mě jediné řešení a to, že máš ten plast na hřídeli nasazený špatným směrem, zkrátka to ukazuje něco jiného, než je na ventilu nastavené.. Z konstrukčního hlediska není možné na polohu ON vyjet i rezervu (předpokládám že je to řešeno výškou otevřeného hrdla ventilu - ON výše a RES u dna nádrže).Ladis píše:Pozor, na "ON" jsem vyjel nádrž do sucha bez jakýhokoliv upozornění na rezervu! Abych řekl pravdu, tak tomu moc nerozumím, čekal jsem, že budu jezdit na "ON" do doby, dokud to nešťukne, pak bych přepl na "RES" a dojel rezervu...bohužel se tak nestalo. Nezkoušel jsem jezdit na "RES", jestli pak nebude třeba přepnout na "ON", ale to se mi zdá přinejmenším divný...
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4467
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Popisky jsou na kovovým štítku, kterej díky tvaru nejde dát opačně ani jakkoliv jinak, než je. Chápu, že logika v tom není, sám jsem tehdy, když mi došel 15 km od domu benzín na ten kohout vyvalil oči, jak kráva před kopcem, ale co mě to bylo platný...na "ON" bylo prostě sucho! Sám si to zatím nedoved vysvětlit a ani nikdo mě zatím nenavedl na logickej důvod (a to jsem zde už o tom psal)...ZdrahyZX9R píše:Napadá mě jediné řešení a to, že máš ten plast na hřídeli nasazený špatným směrem, zkrátka to ukazuje něco jiného, než je na ventilu nastavené.. Z konstrukčního hlediska není možné na polohu ON vyjet i rezervu (předpokládám že je to řešeno výškou otevřeného hrdla ventilu - ON výše a RES u dna nádrže).

ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Na ZR7 mi fungoval kohout "normalne" neboli tak jak popisuje Doktor... jedu na ON, dojde benzin prepnu na RES a jedu dal. Jen po prepnuti na RES dlouho trvalo nez motorka nastarovala... treba az na treti dlouhe startovani (nez se naplni karburatory, kdyz jsem je na ON uplne vysal)Ladis píše:Popisky jsou na kovovým štítku, kterej díky tvaru nejde dát opačně ani jakkoliv jinak, než je. Chápu, že logika v tom není, sám jsem tehdy, když mi došel 15 km od domu benzín na ten kohout vyvalil oči, jak kráva před kopcem, ale co mě to bylo platný...na "ON" bylo prostě sucho! Sám si to zatím nedoved vysvětlit a ani nikdo mě zatím nenavedl na logickej důvod (a to jsem zde už o tom psal)...ZdrahyZX9R píše:Napadá mě jediné řešení a to, že máš ten plast na hřídeli nasazený špatným směrem, zkrátka to ukazuje něco jiného, než je na ventilu nastavené.. Z konstrukčního hlediska není možné na polohu ON vyjet i rezervu (předpokládám že je to řešeno výškou otevřeného hrdla ventilu - ON výše a RES u dna nádrže).

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Taky možnost, nebo je zkrátka vadný ventil a nezavírá - poloha RES je pořád pootevřená, takže by bylo možné vyjetnádrž do sucha. No a jak písá Kankx po vyjetí karbců to potom chvíli trvá než zase nasají - doléval jsi potom plnou? kolik litrů??
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
kohout jde otočit, ale jen o 180 stupňů, takže by nápisy nepasovaly vůbec...(aspoń u mé devítky) vidím to na vymačkanou gumovou podložku v kohoutě, která má tři dírky, a polohou kohoutu se vždycky jedna ucpe a další uvolní, čímžto se přepíná na reservu nebo na přímej průtok... když je gumka nemocná, propouští a pak se vyjede nádrž ať je kohout kdekoliv...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4467
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel možnost, že by jen dýl trvalo, než se naplní karburátory je taky off, protože jsem tehdy startoval a startoval v blahé naději, že tam prostě musí být ještě rezerva! Nebyla, když jsem lomcoval s motorkou, nehnula se v nádrži ani kapka a když jsem pak dotankovával, tak polkla 15l jak nic, takže skutečně byla prázdná.
Jako možnej důvod mi přijde chyby kohoutu, jak popisuje Myšák - problém s gumkou (ikdyž bych řekl, že ještě zdaleka nemůže být v důchodovém věku na výměnu), ale nechám ji prověřit...
Naštěstí je tam ukazatel stavu nádrže, takže se stačí řídit ručičkou a vím, kdy upalovat k benzince!
Jako možnej důvod mi přijde chyby kohoutu, jak popisuje Myšák - problém s gumkou (ikdyž bych řekl, že ještě zdaleka nemůže být v důchodovém věku na výměnu), ale nechám ji prověřit...
Naštěstí je tam ukazatel stavu nádrže, takže se stačí řídit ručičkou a vím, kdy upalovat k benzince!

ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
- lukas.01
- Easy slider
- Příspěvky: 730
- Registrován: ned kvě 14, 2006 19:04:21
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Nevím jak je to u ZR-7, ale u ZZRka mam, pokud se dobře pamatuji, u kohoutku tri hadicky, jedna je vývod ke karburátorům, jedna přívodní je rezerva (ze spodku nádrže) a ta poslední je přívodní NORMÁL a vede kus od spodku nádrže. Je možné, že když někdo sundával nádrž, tak mohl přehodit hadičky na kohoutu rezervy a normálu, tím pádem na polohu ON tam jde benzín jako z rezervy a jedeš do sucha. Nevím zda je to technicky mozné (třeba různé průměry) ale mohlo by to být i tím.
ZZR 1400 L.E.
Estrella 250
CKC # 568
Estrella 250
CKC # 568