Výfuk z KTM na KLR
Výfuk z KTM na KLR
Zdary.Můžu mít za 1000kč orig výfuk z KTM 640 Motard.,po drobnej uprave by tam pásnul jen nevím jak to bude s vlastnostma.Ten výfuk je na 65 koní jak tvrdil ten chlapík a co až to dám na KLR?Čekaj mě nějaký velký změny kromě zvuku?Za litra?Díky moc.
KLR 650
No určitě nebudeš mít KLR s 65koňama
Tak jak už jsem pákrát psal:Základem každého "laďáku"(a některých výfuků z ostrých strojů,např.KTM) je děrovaná trubka obalená vatou.Výfuky se mezi sebou liší pouze tvarem a materiálem obalu,a velikostí té děrované trubky.Veškeré "lazení" "laďáků" spočívá v nalezení optimální kombinace délky a průměru té děrované trubky-tzn. utlumení výfukpových plynů.
To platí,pokud je to "Plnoprůchodový" výfuk.U výfuků s přepážkami je to trochu jinak.
V podstatě platí zásada dodržet objem.Takže z jednoválcové 640 na jednoválcovou 650 by neměl být problém.
Když jsem měl KLX,zkoušel jsem na něm výfuk z KTM,ale myslím že menší obsah.Na svou KLR jsem měl taky "laďák".V obou případech to samozřejmě byl posun k lepšímu,hlavně v "zátahu od spodu" je citelný rozdíl.A zvuk si samozřejmě taky polepší.Teoreticky bys po takovém zásahu měl provést adekvátní úpravy na straně sání,ale v případě KLR to není zas tak nutné.

Tak jak už jsem pákrát psal:Základem každého "laďáku"(a některých výfuků z ostrých strojů,např.KTM) je děrovaná trubka obalená vatou.Výfuky se mezi sebou liší pouze tvarem a materiálem obalu,a velikostí té děrované trubky.Veškeré "lazení" "laďáků" spočívá v nalezení optimální kombinace délky a průměru té děrované trubky-tzn. utlumení výfukpových plynů.
To platí,pokud je to "Plnoprůchodový" výfuk.U výfuků s přepážkami je to trochu jinak.
V podstatě platí zásada dodržet objem.Takže z jednoválcové 640 na jednoválcovou 650 by neměl být problém.
Když jsem měl KLX,zkoušel jsem na něm výfuk z KTM,ale myslím že menší obsah.Na svou KLR jsem měl taky "laďák".V obou případech to samozřejmě byl posun k lepšímu,hlavně v "zátahu od spodu" je citelný rozdíl.A zvuk si samozřejmě taky polepší.Teoreticky bys po takovém zásahu měl provést adekvátní úpravy na straně sání,ale v případě KLR to není zas tak nutné.
Jeden stačí....na všechno....