KLR dušení se při plném výkonu

Odpovědět
Uživatelský avatar
otajs
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 334
Registrován: čtv úno 16, 2006 20:12:53
Bydliště: Brtnice
Kontaktovat uživatele:

KLR dušení se při plném výkonu

Příspěvek od otajs » stř bře 05, 2008 23:01:27

Prosím o radu Když jedu na mojí KLR na 5tku 130-140 začne mě střílet. A nebo na chvíli chcípne úplně. Dokud neuberu a nevzpamatuje se. Dělá to opravdu jen na pětku když je potřeba maximální výkon. Měl jsem rozdělanej karbec a vyčistil jsem ho. Byl teda zadělanej jak p..... hlavně trysky. Vzhledem k tomu že se mě zdá že čím míň je benálu v nádrži tím víc to dělá. Tak ještě podtlakovej ventil nádrže. Ale ten se zdá chodí v poho. Zejtra ještě zkusím vyndat vzduchovej filtr, ale v zimě jsem ho kontroloval a byl OK. Dneska jsem tam dal vyčištěnej karbec a dělalo to snad ještě víc :( když jsem to rozjel na 130 chvílu jela pak se zadusila až skoro chcípla zastavil sem dusilo se to a za pár sekund zas v poho. V hadičce benál byl mám jí průhlednou. Na ostatní rychlosti vše OK až do červenýho.
Svíčka je nová.
Dnes už mě byla zima tak jsem to zapíchl a odložil na zítra NESETKAL JSTE SE S TÍM NĚKDO ? :( :shock:
ZX10R
KTM LC4 620

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9362
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » stř bře 05, 2008 23:36:23

to delalo Blance GSko kdyz ho drzela na dalnici 180km/h po chvili se to zacalo dusit az to zastavilo :-( do 160km/h to bylo v pohode. V servisu vsechno zkontrolovali, nic nenasli vse pry funguje jak ma a nedovedou si to vysvetlit, ale podle me muselo byt neco s ventilem na nadrzi nebo kolem toho. Kdyz jsem nechal kohout v poloze PRI tak jela jak z praku a nedelala to, kdyz jsem ho dal do polohy otevreno, tak zase 180km/h a zacala chcipat :-( tak jezdila Blanka trvale na PRI ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
otajs
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 334
Registrován: čtv úno 16, 2006 20:12:53
Bydliště: Brtnice
Kontaktovat uživatele:

zkusím

Příspěvek od otajs » čtv bře 06, 2008 08:19:01

Zkusím dnes ještě vyhodit ten vzducháč a pak to píchnu ještě na pet láhev s benzínem(místo nádrže), ale to jsem zkoušel už před čištěním karbeců. :roll: :twisted:
ZX10R
KTM LC4 620

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » čtv bře 06, 2008 10:58:48

No zkus se taky mrknout na bohatost směsi. Při maximálním výkonu většinou to střílení dělá chudá směs. Mrkni na svíčku, časování zapalování a bohatost směsi, pokud toto bude v pohodě tak ti to možná dělá odvzdušnění nádrže - vyčistit.
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
otajs
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 334
Registrován: čtv úno 16, 2006 20:12:53
Bydliště: Brtnice
Kontaktovat uživatele:

ovzdušnění

Příspěvek od otajs » čtv bře 06, 2008 13:19:41

Jo Daku kurňa ovzdušnění nádrže mě nenapadlo to by na to vypadalo :idea: A bohatost směsi nevím jak na karbecu není nic čím by se dala štelovat ani jehla není seřizovatelná :wink:
ZX10R
KTM LC4 620

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » čtv bře 06, 2008 16:46:24

Tohle mi dělala,když se mi po čištění kerburace přiškrtila hadička přívodu benzínu,takže bych také tipl na problémy s dodávkou paliva.Ať již vzpomínaný podtlakový ventil(zkus udělat jízdu bez víčka nádrže),nebo "někde nějaký bordel"...
Bohatost směsi je zespodu malý šroubek hned u příruby k hlavě,a jestli si dobře pamatuji,tak je to 1,5ot....Pokud to chceš přesně,dej vědět..
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
otajs
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 334
Registrován: čtv úno 16, 2006 20:12:53
Bydliště: Brtnice
Kontaktovat uživatele:

OK

Příspěvek od otajs » čtv bře 06, 2008 23:34:43

Jo na tu směs mrknu ale dělal to ten podtlakovej ventil dal jsem tam jinej z kámošovýho mrtv´ho KZ550 a v poho :D
ZX10R
KTM LC4 620

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » pát bře 07, 2008 13:04:08

Tím odvzdušněním nádrže sem samozřejmně nemyslel jako obys nádrž otevřel a zavřel, ale aby ses podíval na ten podtlakový ventil. Špatně napsáno a pochopeno. :roll:
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » čtv kvě 08, 2008 21:52:21

když je plnej ceres tak před karburátorem nevznikne takovej podlak jako při volnoběbu se zavřenym šoupátkem a tak ten podltak zeslábne natolik,že seškrtí přívod do karburátoru :wink: (vyměna to řeší/la)
KLR 650 ,,98" no problem

Odpovědět