Demontáž kol na ZRX

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Demontáž kol na ZRX

Příspěvek od milda » sob bře 01, 2008 20:24:08

Nazdar chlapi,

dneska jsem chtěl měnit ty kotouče,ale nějak se mi nepodařilo sundat kola... :cry:

Možná vše dělám správně a jen to v pneuservisu festovně utáhli,ale raději jsem operaci přerušil a zeptám se...Však mi rádi poradíte,že?

Principielně se osy na kolech skládají ze dvou částí ,které je třeba povolit,což se mi zatím nepodařilo.Šrouby které drží osy-na zadním na každé straně kyvky jeden a vepředu na každé šavli dva,mám samozřejmě povolené.

Nepřehlíd jsem něco,co se má ještě povolit?Jakej postup máte vyzkoušenej?(dva imbusy proti sobě a např.jeden zajistit,povolit před nandáním na zvedák...)

Mám teorii,že to s utahováním přehnali.Jsou tam pravý závity?Abych to ještě neutahoval...

Na ten menší imbus ,co je z jedný strany kyvky mám jen malou golu,tak nevím ,jestli to s ní vůbec zmáknu...

Díky!!
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » sob bře 01, 2008 20:38:38

Mildo, musíš zabrat! Závit je tam pravý.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » sob bře 01, 2008 20:45:20

A musím dvěma klíčema proti sobě?
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » sob bře 01, 2008 21:56:03

Jo, jednu stranu podržíš, druhou povolíš.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » sob bře 01, 2008 22:00:20

Pavel Kys píše:Jo, jednu stranu podržíš, druhou povolíš.
Je to tak a při povolování na to nasaď delší násadu třeba kus trubky :wink:
Buell xb12r
CKC#160

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » ned bře 02, 2008 08:14:33

Pokud to fakt nejde, tak to zkus odklepnout vzduchem někde v servisu.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » ned bře 02, 2008 08:44:46

V pneuservisu měli velkou golu s dlouhou ráčnou,tak to tu druhou stranu s malou golou nebo jen imbusem nemám šanci udržet.

Když tam dám originál imbus z Kawa nářadí a to nejni žádnej šmejd :wink: ,
a zapřu ho,tak se ohejbá jako kráva.

Takže si půjčím ještě pořádnej nástroj na druhou stranu a ono se to určitě poddá!!
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9362
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » ned bře 02, 2008 12:47:18

jednou jsem to povoloval tak ze jsem si na jedne strane nechal utazeny ten "pojistny" sroub abych to nemusel drzet tou malou golou a tim velkym imbusem jsem na druhe strane poradne zabral... pak by to melo jit v pohode ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » ned bře 02, 2008 18:26:54

KankX píše:jednou jsem to povoloval tak ze jsem si na jedne strane nechal utazeny ten "pojistny" sroub abych to nemusel drzet tou malou golou a tim velkym imbusem jsem na druhe strane poradne zabral... pak by to melo jit v pohode ;-)
Ano,přesně,jak říkáš jsem to udělal.Tímhle způsobem to jde o mnoho líp.

Akorát na zadku je matka z pravé strany(ale tam to nejde použít,pokud myslíš zadek,protože těmi pojistnými šrouby zaaretuješ jen ta bronzová excentr.pouzdra,ale osu kola ne) a na předku je matka obráceně-z levé strany(tudíž jsem nechal utaženou pravou stanu)

No a je to hotovo.....

Díky za podporu!!!
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9362
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » pon bře 03, 2008 09:01:20

milda píše:
KankX píše:jednou jsem to povoloval tak ze jsem si na jedne strane nechal utazeny ten "pojistny" sroub abych to nemusel drzet tou malou golou a tim velkym imbusem jsem na druhe strane poradne zabral... pak by to melo jit v pohode ;-)
Ano,přesně,jak říkáš jsem to udělal.Tímhle způsobem to jde o mnoho líp.

Akorát na zadku je matka z pravé strany(ale tam to nejde použít,pokud myslíš zadek,protože těmi pojistnými šrouby zaaretuješ jen ta bronzová excentr.pouzdra,ale osu kola ne) a na předku je matka obráceně-z levé strany(tudíž jsem nechal utaženou pravou stanu)

No a je to hotovo.....

Díky za podporu!!!
myslel jsem predek... ten mi sel taky povolit blbe kvuli tomu malemu imbusu..., zadek mi sel v pohode :-) halvne ze jsi si poradil ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pon bře 03, 2008 09:56:50

JJ, jak píšou ostatní, nechat utažený ty dva malý imbusy zespoda a pak to jde povolit krásně. Mám to tak i v manuálu.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Odpovědět