KLR-problémy se startem a otáčkoměr
KLR-problémy se startem a otáčkoměr
Zdarek..
Pokud někdo víte nebo máte schéma otáčkoměr z diod například na KLR r.v.99, dejde mi vedet na kocidavid@gmail.com,thx.
A ještě jedna věc. Stávalo se mi, že někdy po smáčknutí startéru sem slyšel pouze cvakání v motoru (relé?, vysune se pastorek ale neotočí?) a motor nechtěl naskočit ať byl ohřátej či nikoliv. Někdy stačilo hnout s klikou, někdy sem musel čekat (cca čas jednoho cigára ) a pak šla. Takže náplně a baterka šly na výměnu, zkrátka zimní údržba. Ujel sem 300 km a šla jak víno dokud se tohle znova nestalo......tak v čem to je???
Pokud někdo víte nebo máte schéma otáčkoměr z diod například na KLR r.v.99, dejde mi vedet na kocidavid@gmail.com,thx.
A ještě jedna věc. Stávalo se mi, že někdy po smáčknutí startéru sem slyšel pouze cvakání v motoru (relé?, vysune se pastorek ale neotočí?) a motor nechtěl naskočit ať byl ohřátej či nikoliv. Někdy stačilo hnout s klikou, někdy sem musel čekat (cca čas jednoho cigára ) a pak šla. Takže náplně a baterka šly na výměnu, zkrátka zimní údržba. Ujel sem 300 km a šla jak víno dokud se tohle znova nestalo......tak v čem to je???
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem
- Buriel
- Easy rider
- Příspěvky: 109
- Registrován: pát led 27, 2006 23:05:54
- Bydliště: Malá vesnička v srdci Jižní Moravy s náměstíčkem a kostelíkem.Čejč.
- Kontaktovat uživatele:
Stejnej problém s tím měl i borec vod kterého sem to kupoval,sem tam mu při zmačknutí start tlačítka jenom něco cvaklo a stačilo popojet s motorkou a moment počkat a motka pak šla normál nastartovat.Dal tam novou baterku a dělalo to znova....říkal že mu to dělal kontakt na baterce bylo to nějak blbě přidělaný nebo co..??
Zelený Ďábel KLR 650
Jezdím pomalu a kochám se krajinou.......
Jezdím pomalu a kochám se krajinou.......
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To co popisuješ dělá u mého stroje dosluhující spínací cívka startéru.Kontakty jsou opálené a nemají kontakt.První cvaknutí je kontakt relé,které spíná proud do vinutí cívky.Normálně nejde slyšet,jen v situaci,když nesepne startér.Samotná spínací cívka je svině téměř neopravitelná,rozhodl jsem se to řešit bezkontaktně-mám objednány spínací tranzistory.O tom jak to dopadne budu informovat.
Jasně,dej vědět. ThxAnti píše:To co popisuješ dělá u mého stroje dosluhující spínací cívka startéru.Kontakty jsou opálené a nemají kontakt.První cvaknutí je kontakt relé,které spíná proud do vinutí cívky.Normálně nejde slyšet,jen v situaci,když nesepne startér.Samotná spínací cívka je svině téměř neopravitelná,rozhodl jsem se to řešit bezkontaktně-mám objednány spínací tranzistory.O tom jak to dopadne budu informovat.
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem