KLR-problémy se startem a otáčkoměr

Odpovědět
Uživatelský avatar
Currahee
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 173
Registrován: stř kvě 03, 2006 14:00:04
Bydliště: Mladá Boleslav

KLR-problémy se startem a otáčkoměr

Příspěvek od Currahee » stř kvě 03, 2006 15:21:36

Zdarek..

Pokud někdo víte nebo máte schéma otáčkoměr z diod například na KLR r.v.99, dejde mi vedet na kocidavid@gmail.com,thx.

A ještě jedna věc. Stávalo se mi, že někdy po smáčknutí startéru sem slyšel pouze cvakání v motoru (relé?, vysune se pastorek ale neotočí?) a motor nechtěl naskočit ať byl ohřátej či nikoliv. Někdy stačilo hnout s klikou, někdy sem musel čekat (cca čas jednoho cigára 8) ) a pak šla. Takže náplně a baterka šly na výměnu, zkrátka zimní údržba. Ujel sem 300 km a šla jak víno dokud se tohle znova nestalo......tak v čem to je??? :(
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem

Uživatelský avatar
Buriel
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 109
Registrován: pát led 27, 2006 23:05:54
Bydliště: Malá vesnička v srdci Jižní Moravy s náměstíčkem a kostelíkem.Čejč.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Buriel » ned kvě 14, 2006 18:39:43

Stejnej problém s tím měl i borec vod kterého sem to kupoval,sem tam mu při zmačknutí start tlačítka jenom něco cvaklo a stačilo popojet s motorkou a moment počkat a motka pak šla normál nastartovat.Dal tam novou baterku a dělalo to znova....říkal že mu to dělal kontakt na baterce bylo to nějak blbě přidělaný nebo co..??
Zelený Ďábel KLR 650
Jezdím pomalu a kochám se krajinou.......

Uživatelský avatar
čoud
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 4337
Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čoud » ned kvě 14, 2006 19:33:32

Tipnul bych si taky neco okolo elektroinstalace od baterky, cvakani co popisujes je typicke pro vybite baterky, takze problem bude nekde tam...
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7941
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » ned kvě 14, 2006 19:52:57

Musíš mít při startování stisklou spojku?
Pokud ano tak je špatný ten spínač, stejně mě to zlobilo u GSX, stačí vyzkratovat a je ;-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pon kvě 15, 2006 07:25:55

S tím cvakáním mi to taky dělalo, ještě na staré Hondě VF 750F, přesně jak popisuješ. Ale nepřišel jsem na to. Baterka vypadala v pohodě.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
Currahee
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 173
Registrován: stř kvě 03, 2006 14:00:04
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Currahee » pon kvě 15, 2006 16:42:25

V baterce to nebude,mám novou. Spojku používat nemusim. Asi jsou věci mezi nebem a motorkou, který nevysvětlíš.. :)
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem

Uživatelský avatar
čoud
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 4337
Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čoud » pon kvě 15, 2006 16:48:22

Nemusi to byt vylozene baterkou, ale treba kabelazi u baterky...
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7941
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon kvě 15, 2006 16:50:35

Mě to smrdí problémem v elektrice - startuje ti při spuštěném stojánku?
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Currahee
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 173
Registrován: stř kvě 03, 2006 14:00:04
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Currahee » pon kvě 15, 2006 16:58:19

Kabelaz sem projizdel a podle meho laickeho oka je to v poradku. Jo startuje...
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » úte kvě 23, 2006 15:19:34

To co popisuješ dělá u mého stroje dosluhující spínací cívka startéru.Kontakty jsou opálené a nemají kontakt.První cvaknutí je kontakt relé,které spíná proud do vinutí cívky.Normálně nejde slyšet,jen v situaci,když nesepne startér.Samotná spínací cívka je svině téměř neopravitelná,rozhodl jsem se to řešit bezkontaktně-mám objednány spínací tranzistory.O tom jak to dopadne budu informovat.

Uživatelský avatar
Currahee
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 173
Registrován: stř kvě 03, 2006 14:00:04
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Currahee » úte kvě 23, 2006 15:21:50

Anti píše:To co popisuješ dělá u mého stroje dosluhující spínací cívka startéru.Kontakty jsou opálené a nemají kontakt.První cvaknutí je kontakt relé,které spíná proud do vinutí cívky.Normálně nejde slyšet,jen v situaci,když nesepne startér.Samotná spínací cívka je svině téměř neopravitelná,rozhodl jsem se to řešit bezkontaktně-mám objednány spínací tranzistory.O tom jak to dopadne budu informovat.
Jasně,dej vědět. Thx
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem

Odpovědět