KLR600 stator

Odpovědět
Jandy
Příspěvky: 11
Registrován: stř čer 06, 2007 21:37:43

KLR600 stator

Příspěvek od Jandy » pát úno 29, 2008 17:37:55

zdravim, mam dotaz, projevi se v necem,kdyz do KLR bez starteru dam stator z KLR se starterem?? u starteru je vice civek a rotor by mel byt stejny u obou typu. hlavne me zajima jestli se to projevi na startovani. dik za odpovedi

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pát úno 29, 2008 20:28:44

Výměna statoru(vinutí) by neměla mít vliv.
Jeden stačí....na všechno....

ws5
Příspěvky: 10
Registrován: ned bře 02, 2008 13:05:21
Bydliště: H.LHOTA

Příspěvek od ws5 » ned bře 02, 2008 20:28:40

Zdravím.Stator možná pasuje,ale rotor NE!Teda ne s "kic" verze.Mám to vyzkoušený.Kic verze má kratší kužel,asi o centimetr(osazení pro start. věnec).Nevíte kolik by mělo dávat magneto na šlápnutí proudu? :?:
VENY

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » ned bře 02, 2008 22:44:32

Byla řeč o statoru,rotor je samozřejmě jiný...
Myslíš napětí cívek pro CDI?Kolem 20V.Nevím to přesně,měřil jsem na starterové verzi...
Jeden stačí....na všechno....

Jandy
Příspěvky: 11
Registrován: stř čer 06, 2007 21:37:43

Příspěvek od Jandy » pon bře 03, 2008 16:26:59

Jeste to upresnim, mam totiz v motoru bez starteru ,stator(civky) z motoru se starterem, k tomu i reg. napeti. davam dohromady elektriku, tak me zajimaji veskery detaily. jinak dik

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pon bře 03, 2008 20:22:12

Je potřeba rozlišovat mezi jednofázovým a třífázovým vinutím.Podle toho co jsem četl,tak měli Kick starty jednofázové(dva žluté dráty)a starterovky třífázové(tři žluté dráty).Je potřeba to zohlednit a pořídit patřičné regulační relé...
Jeden stačí....na všechno....

Odpovědět