ZRX...
no trošku jsem se o to zajímal-
- evropa = většina v EU, takže samozřejmě bez cla a daní
- USA - poslat jako dar, jako použité zboží, nejlíp od soukromé osoby, cena do tuším 1.500Kč. Není prý dobré dávat to úplně bez pojištění nebo udání ceny, protože pak se to rádo ztrácí u nějakého pošťáka na trase. Ale ani toto neni zárukou toho, že se clo platit nebude, je to dost na náhodě, to výše uvedené jí má pouze pomoci.
K tomu výfuku, je to jak jsem předpokládal, je to typ přímo na ZRX a má se dát v pohodě napasovat přímo na originál systém. Obrázek je čistě jen prezentace stylu. Jeslti jsme to dobře pochopil, tak má dvě polohy a to race a druhou pro tišší hluk. Jeidný problém by mohl nastat s homologací, předpokládám, že nějakou to mít bude, ale nevím zda bud dostatečná i pro Evropu.
Pro kontrolu, liší se nějak výfuk (hlavně rozteč šroubů) mezi 1100 a 1200?
- evropa = většina v EU, takže samozřejmě bez cla a daní
- USA - poslat jako dar, jako použité zboží, nejlíp od soukromé osoby, cena do tuším 1.500Kč. Není prý dobré dávat to úplně bez pojištění nebo udání ceny, protože pak se to rádo ztrácí u nějakého pošťáka na trase. Ale ani toto neni zárukou toho, že se clo platit nebude, je to dost na náhodě, to výše uvedené jí má pouze pomoci.
K tomu výfuku, je to jak jsem předpokládal, je to typ přímo na ZRX a má se dát v pohodě napasovat přímo na originál systém. Obrázek je čistě jen prezentace stylu. Jeslti jsme to dobře pochopil, tak má dvě polohy a to race a druhou pro tišší hluk. Jeidný problém by mohl nastat s homologací, předpokládám, že nějakou to mít bude, ale nevím zda bud dostatečná i pro Evropu.
Pro kontrolu, liší se nějak výfuk (hlavně rozteč šroubů) mezi 1100 a 1200?
ZX-12R naked
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Rozteč šroubů je stejná.
Dneska mi došly zbývající dva balíky ze San Franciska.Takže všechny tři v pohodě,bez cla.Uvedená cena 75 USD,pojištění na tu samou částku.
Ještě by mohl být problém ,pokud bys přepravoval svody vcelku(ne z dílů na pružinky) a to s velikostí pro leteckou přepravu.Záleží,jak by se to zabalilo a jak by to někdo pak změřil.Součet obvodu a délky balíku nesmí přesáhnout 200cm.
Jinak potom lodí a to je dost zdlouhavý...
Dneska mi došly zbývající dva balíky ze San Franciska.Takže všechny tři v pohodě,bez cla.Uvedená cena 75 USD,pojištění na tu samou částku.
Ještě by mohl být problém ,pokud bys přepravoval svody vcelku(ne z dílů na pružinky) a to s velikostí pro leteckou přepravu.Záleží,jak by se to zabalilo a jak by to někdo pak změřil.Součet obvodu a délky balíku nesmí přesáhnout 200cm.
Jinak potom lodí a to je dost zdlouhavý...
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Pěkně tady zasíráme téma ZRX! To mělo být téma DOVOZ A CLO!!
No,nikdo to nemaže ,ani nepřesouvá...
Koukal jsem na papíry,a sedlo za cca.400dolarů taky prošlo rentgenem(razítko RTG) bez cla.
Museli by zjišťovat,co přesně je to za sedlo,jak starý..
Možná jsem měl jen kliku.

No,nikdo to nemaže ,ani nepřesouvá...
Koukal jsem na papíry,a sedlo za cca.400dolarů taky prošlo rentgenem(razítko RTG) bez cla.
Museli by zjišťovat,co přesně je to za sedlo,jak starý..
Možná jsem měl jen kliku.

ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou







03 ZRX 1200
Engine opened out from 1197 to 1224
ZZR 1200 Cams
Gasflowed Head
41mm Keihin FCR Flatslide carbs with K&N Pods
Stainless Akropovic System/Carbon Can
Plot Racing(Japan) Oversize Rad and Oil Cooler,Kevlar Oil Lines
Moto Billet Clutch and Generator Covers
One off Drive sprocket cover/Clutch Slave Cyl. Mount
Dymag Magnesium Wheels
Front Caliper-Magnesium,Ex Works Kawasaki
Custom made Front Discs & Centres in Style of Lawson Race Bike
Front Forks-K-Tech internals and Ti Nitrided Sliders
One off Billet Bottom yoke
Renthal Bars,ISR Levers
Swinging arm Bracing boxed in to create Oil Breather catch tank
Ohlins Multi Adj. Rear Shocks
Frame Brace/Crash Bung Mounts fabricated into Frame
Brembo Rear Caliper withCustom mount and tie rod
Gilles Rear Sets
Undertray,Mini Indicators.TailTidy Plate Mount
Lawson Relica Paint
Reassembled using Titanium Bolts all through
Engine puts out 166 BHP /96 lbs Torque @ the Wheel
Lawson Rep Paint
Bike Engineered by PDQ at Taplow
Buell xb12r
CKC#160
CKC#160