Myslím, že se devítky nezavíraly, jen se dělaly různý výkonový verze pro různý státy (Německo, Rakousko...) ale rozdíl byl jen pár kW, takže pokud to nejede, nebude to zavřením...lor.m píše:Asi se probralo kdeco ale jak poznat tak rychle jestli je ta zx9 otevřená?Nevíta ja k se dá otevřít?Na čem je seškrcená?Mám totiž 94.
Dík za odpověd
Dotaz na ZX9R
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- Cowboycolo
- Easy rider
- Příspěvky: 314
- Registrován: stř led 02, 2008 23:31:25
- Bydliště: Evaň (Ustecky kraj)
- Kontaktovat uživatele:
Tak uz jsem koupil :-)
ZX9R (01) - historie
CKC numero 779
CKC numero 779
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Cowboycolo
- Easy rider
- Příspěvky: 314
- Registrován: stř led 02, 2008 23:31:25
- Bydliště: Evaň (Ustecky kraj)
- Kontaktovat uživatele:
- Kamil Pitt
- Easy slider
- Příspěvky: 607
- Registrován: ned pro 31, 2006 19:37:50
- Bydliště: Zábřeh
- Kamil Pitt
- Easy slider
- Příspěvky: 607
- Registrován: ned pro 31, 2006 19:37:50
- Bydliště: Zábřeh
- Cowboycolo
- Easy rider
- Příspěvky: 314
- Registrován: stř led 02, 2008 23:31:25
- Bydliště: Evaň (Ustecky kraj)
- Kontaktovat uživatele:
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
9ky se dělaly i v zavřená verzi 100 koní ve Francii a Německumisak39 píše:Myslím, že se devítky nezavíraly, jen se dělaly různý výkonový verze pro různý státy (Německo, Rakousko...) ale rozdíl byl jen pár kW, takže pokud to nejede, nebude to zavřením...lor.m píše:Asi se probralo kdeco ale jak poznat tak rychle jestli je ta zx9 otevřená?Nevíta ja k se dá otevřít?Na čem je seškrcená?Mám totiž 94.
Dík za odpověd

Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Jo, jo na Skalce mi tenkrát nefungovala celá přístrojovka, šlo jen podsvícení. Byl jsem smířenej že budu muset koupit novou, tak jsem se rozhodl, že už na ní nemám co zkazit, tak jsem si jí vzal do práce,a po šichtě rozebral a asi pět hodin jsem hledal závadu. V práci mám k dispozici kvalitní měřící přístroje s vysokou přesností a taky digitální osciloskop. Zdálo se, že všechny obvody se zdají v pořádku, ale pro napájení integrovaných obvodů chybělo potřebné 5 Voltové napětí, naměřil jsem jen kolem 2 Voltů, pro výrobu potřebného napětí 5V byl výkonový stabilizátor a protože se lehce zahříval a dodával jen dva Volty, tak jsem mylně usoudil, že je přetížen a to napětí jde přes nějakou součástku do zkratu, ale po dlouhém pátrání jsem to nenašel. Ve tři v noci, po třináctihodinové šichtě, jsem se na to vybodl a jel jsem domů. Než jsem usnul, tak mě napadla myšlenka, podle hesla "Oheň ukáže cestu" připojit do toho obvodu tvrdých 5V z náhradního zdroje a tím zkusit vadnou součástku odpálitKamil Pitt píše:Zubře chci se zeptat už jsi vyřešil ten ukazatel rychlosti, jak ti na Skalce nešel, jestli jo tak čím to bylo?








NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní