636
Neházej ještě flintu do žita - namaž to pořádně nějakým mazadlem na řetěz a nestírej ho, nech ho tam třeba den dva (pořádně navzlíná dovnitř) a potom to hadrem setři, při troše štěstí to přežije - záleží jak dlouho tam ten odrezovač působil..
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
Až dokončíš anabázi se řetězem, tak se podívej na WWW.offmoto.cz.
Tam jsou manuály na skoro všechny KAWASAKI, i na ZX6.
Tam jsou manuály na skoro všechny KAWASAKI, i na ZX6.
Vláďa ZX10R,KLX650,KX250
stahl sem si to ,ale jak sem to chtel otevrit tak mí acrobat zahlasil chybu typu ,,that file is damagen and couldn't not repare,,Vláďa píše:Až dokončíš anabázi se řetězem, tak se podívej na WWW.offmoto.cz.
Tam jsou manuály na skoro všechny KAWASAKI, i na ZX6.
636 black mamba 05
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Špatně. Znovu a lépe 
1. vzít čistič na řetěz - je jedno jaký, důležité je používat stejný čistič jako mazadlo - výrobce ví co do mazadla cpe a čím to jde rozpustit.
2. pořádně řetěz vyčistit - od všeho - rez bude jenom povrchová, ale pročistit pořádně hlavně stříkaž čistič tak aby se dostal mezi váleček a pouzdro - protože tam ho budeme mazat
3. opláchnout čistič - máš garáž, není to problém - klidně vodou.
4. nechat vysušit - ideální je samo kompresor a vyfoukat veškerou vodu ven
Teď máš řetěz suchý a čistý
5. namazat - ze zadní strany rozety stříkáš na řetěz mezi destičku a váleček, není toho třeba moc - to mazadlo se dostane kam je potřeba.
6. po nějakých 5-15 minutách celý řetěz dosucha otřít hadrem - ideálně tím naneseš zbytky na vnější část destiček - tam nemusí být namazaná kvůli lubrikaci, ale aby nerezla. Na mazivo se potom jenom chytá víc bordelu.
Teď máš krásný řetěz.
A proč se to dělá? Sprej je vymyšlený tak aby dobře chytal na suchý čistý povrch. Mazivo obsahuje dvě složky - lubrikační která maže a nosnou. To jsou nějaké benzonové částice nebo co to je a jejich jediným účelem je vyvzlínat i s mazivem mezi váleček a pouzdro a pak se odpařit - mazivo tam nechají.
Když řetěz napřed nevyčistíš tak jenom naneseš další vrstvu bordelu na bordel už usazený a ten potom funguje jako brusná pasta. Jednak to snižuje životnost řetězu sice ne o moc ale přesto a druhak to má negativní vliv na přenos výkonu - v řetězu je potom vyšší tření.
No a v neposlední řadě - hnusně to pak vypadá
Nečisti řetěz naftou nebo bezínem - tím odvaříš kroužky. NRG dělal pokus s petrolejem a byl nadmíru spokojenej takže ten nemůžu s čistým svědomím zavrhnout.
No a naposledy - když budeš řetěz čistit a mazat tak vydrží X a když nebudeš tak vydrží odhadem tak 0,9X jak tu někdo (Marek
) spočetl.

1. vzít čistič na řetěz - je jedno jaký, důležité je používat stejný čistič jako mazadlo - výrobce ví co do mazadla cpe a čím to jde rozpustit.
2. pořádně řetěz vyčistit - od všeho - rez bude jenom povrchová, ale pročistit pořádně hlavně stříkaž čistič tak aby se dostal mezi váleček a pouzdro - protože tam ho budeme mazat
3. opláchnout čistič - máš garáž, není to problém - klidně vodou.
4. nechat vysušit - ideální je samo kompresor a vyfoukat veškerou vodu ven
Teď máš řetěz suchý a čistý
5. namazat - ze zadní strany rozety stříkáš na řetěz mezi destičku a váleček, není toho třeba moc - to mazadlo se dostane kam je potřeba.
6. po nějakých 5-15 minutách celý řetěz dosucha otřít hadrem - ideálně tím naneseš zbytky na vnější část destiček - tam nemusí být namazaná kvůli lubrikaci, ale aby nerezla. Na mazivo se potom jenom chytá víc bordelu.
Teď máš krásný řetěz.
A proč se to dělá? Sprej je vymyšlený tak aby dobře chytal na suchý čistý povrch. Mazivo obsahuje dvě složky - lubrikační která maže a nosnou. To jsou nějaké benzonové částice nebo co to je a jejich jediným účelem je vyvzlínat i s mazivem mezi váleček a pouzdro a pak se odpařit - mazivo tam nechají.
Když řetěz napřed nevyčistíš tak jenom naneseš další vrstvu bordelu na bordel už usazený a ten potom funguje jako brusná pasta. Jednak to snižuje životnost řetězu sice ne o moc ale přesto a druhak to má negativní vliv na přenos výkonu - v řetězu je potom vyšší tření.
No a v neposlední řadě - hnusně to pak vypadá

Nečisti řetěz naftou nebo bezínem - tím odvaříš kroužky. NRG dělal pokus s petrolejem a byl nadmíru spokojenej takže ten nemůžu s čistým svědomím zavrhnout.
No a naposledy - když budeš řetěz čistit a mazat tak vydrží X a když nebudeš tak vydrží odhadem tak 0,9X jak tu někdo (Marek

Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
dik za prednasku, fakt na me musite tahkle...volkswagen píše:Špatně. Znovu a lépe
1. vzít čistič na řetěz - je jedno jaký, důležité je používat stejný čistič jako mazadlo - výrobce ví co do mazadla cpe a čím to jde rozpustit.
2. pořádně řetěz vyčistit - od všeho - rez bude jenom povrchová, ale pročistit pořádně hlavně stříkaž čistič tak aby se dostal mezi váleček a pouzdro - protože tam ho budeme mazat
3. opláchnout čistič - máš garáž, není to problém - klidně vodou.
4. nechat vysušit - ideální je samo kompresor a vyfoukat veškerou vodu ven
Teď máš řetěz suchý a čistý
5. namazat - ze zadní strany rozety stříkáš na řetěz mezi destičku a váleček, není toho třeba moc - to mazadlo se dostane kam je potřeba.
6. po nějakých 5-15 minutách celý řetěz dosucha otřít hadrem - ideálně tím naneseš zbytky na vnější část destiček - tam nemusí být namazaná kvůli lubrikaci, ale aby nerezla. Na mazivo se potom jenom chytá víc bordelu.
Teď máš krásný řetěz.
A proč se to dělá? Sprej je vymyšlený tak aby dobře chytal na suchý čistý povrch. Mazivo obsahuje dvě složky - lubrikační která maže a nosnou. To jsou nějaké benzonové částice nebo co to je a jejich jediným účelem je vyvzlínat i s mazivem mezi váleček a pouzdro a pak se odpařit - mazivo tam nechají.
Když řetěz napřed nevyčistíš tak jenom naneseš další vrstvu bordelu na bordel už usazený a ten potom funguje jako brusná pasta. Jednak to snižuje životnost řetězu sice ne o moc ale přesto a druhak to má negativní vliv na přenos výkonu - v řetězu je potom vyšší tření.
No a v neposlední řadě - hnusně to pak vypadá
Nečisti řetěz naftou nebo bezínem - tím odvaříš kroužky. NRG dělal pokus s petrolejem a byl nadmíru spokojenej takže ten nemůžu s čistým svědomím zavrhnout.
No a naposledy - když budeš řetěz čistit a mazat tak vydrží X a když nebudeš tak vydrží odhadem tak 0,9X jak tu někdo (Marek) spočetl.
v sobotu to udelam podle tebe jeste jednou, akorat s tim petrolejem to bude horsi

636 black mamba 05
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: