Nevim no, ja zas slysel, ze ta voda ti zvetsi kompresi. Ale kez by to bylo jak rikas ty, to bych nemusel hledat problem jinde.volkswagen píše:Já bych spíš řekl naopak - motor jede na benzín a vzduch... no a když je ve vzduchu hodně vody která jak známo nehoří tak si myslím že to spíš výkon ubere než přidá ne?
Jizda na konci ledna
--
Bubrak
ZX10R 04
Bubrak
ZX10R 04
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7944
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Logicky bych řekl že voda by mohla zvětšit kompresi kdyby tam byla v kapalném stavu neb kapalina je nestlačitelná, Tady bude v podobě plynu a ten se tučím stlačit dá....
O tom snížení výkonu psali na lpx.cz tuším, škoda že už to není k dispozici, to byly dobré stránky
O tom snížení výkonu psali na lpx.cz tuším, škoda že už to není k dispozici, to byly dobré stránky
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Teplota:
malé školení z fyziky:volkswagen píše:Já bych spíš řekl naopak - motor jede na benzín a vzduch... no a když je ve vzduchu hodně vody která jak známo nehoří tak si myslím že to spíš výkon ubere než přidá ne?
1)hustota vzduchu při nule a +25 je rozdíl, nadmořskou výšku v CZ pominem (podívejte se do tabulek,je to markantní)
Z čehož vyplývá, proč se rychlostní rekordy dělaj v létě v Bonneville
2) za II světové, američani v letadlech požívali vstřikování vody při nouzových režimech do motoru (samozřejmě ne po litrech , ale jako páry - páč voda se při zážehu a tlaku v motoru rozložila a následně sloučila za detonade v motoru... = přidala trochu na výkonu...
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7944
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak teď jsem z toho voľaký zmätený. Hustota vzduchu s rostoucí teplotou klesá. Takže čím řidší vzduch tím lepší vlastnosti motoru? To mi nedává smysl?
Jinak to s tím vstřikováním vody do motoru mě zajímá, máš k tomu něco bližšího? Pojďme s tím do PM, to asi nebude zajímat všechny a tady to taky nemá co dělat..
Jinak to s tím vstřikováním vody do motoru mě zajímá, máš k tomu něco bližšího? Pojďme s tím do PM, to asi nebude zajímat všechny a tady to taky nemá co dělat..
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Studeného vzduchu se do válce dostane větší množství než teplého, proto se u některých motorů používají chladiče nasávaného vzduchu. Voda v přiměřenám množství taktéž zvyšuje výkon spalovacího motoru. Při expanzi vniká vodík a ten má sakra potenciál! Už to mají patentovaný v Kanadě. Jen kdyby ta voda nebyla tak drahá.
ZRX 1200 R
Bubrak píše:Ale prave vlhkost spis zvysuje vykon ne? Ta bublina by to mela taky spis zvysit. Vzadu mam 180mm gumu misto 190, to by melo taky jeste vic premerovat. Retez vypada celkem ok, mazu to. Mozna ho vycistim taky. V TP mam 295 a ted to jede realne tak 270 ne-li mene. Je to velmi, ale velmi, smutne.volkswagen píše:Kosa ne, spíš vlhkost
Bubraku woe, právě tím, že jsi tam vrazil gumu 180/55 místo 190/50 jsi si zvětšil průměr zadního kola, takže ti tacho ukáže míň při stejné rychlosti, než se 190/50. Rozdíl je 1.3% na 6stku při 300km/h rozdíl dělá 4km/h
A další podstatný rozdíl vzniká při prokluzu zadního kola, který je ovlivněn teplotou z kola tudíž její přilnavostí a také tlakem v pneu, v kterém je rozdíl až cca 0,4 Baru u studené, nebo zahřáté gumy.
A Bubraku doufám, že si seš jistej, že jsi nejel proti větru (o rychlosti 5 až 15km/h), jinak seš pako a příště to skus po větru woe. Jinak při oficiálním měření rychlostních rekordů se za max. rychlost považuje průměr z jízd oběma směry, mezi nimiž nesmí být delší prodleva než cca 30min. Jo, jo vítr je svině záludná .
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Víťo!!!
volkswagen píše:Tak teď jsem z toho voľaký zmätený. Hustota vzduchu s rostoucí teplotou klesá. Takže čím řidší vzduch tím lepší vlastnosti motoru? To mi nedává smysl?
Jinak to s tím vstřikováním vody do motoru mě zajímá, máš k tomu něco bližšího? Pojďme s tím do PM, to asi nebude zajímat všechny a tady to taky nemá co dělat..
já o voze a Ty o koze:
2parametry o kterých se bavíme:
1) při nižší teplotě je nasáván hustější vzduch, což prospívá motoru (trochu vyšší výkon)
2) aerodynamické odpory se zvyšují, při pohybu v hustějším vzduchu ( a to je o co kráčí!!! kurňa!!! při teplotě NULA STUPŇŮ CELSIA sakra nepojedeš 300km/h jako při +25 a více )
a další detaily, jak psal zubr...prokluz kola, rozdíl průměrů kola...
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7944
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Víťo!!!
Klid člověče, když nevím tak se zeptám ne? Bavili jsme se o vzduchu co jde do motoru, ten aerodynamický odpor mě nenapadl..666S999 píše:volkswagen píše:Tak teď jsem z toho voľaký zmätený. Hustota vzduchu s rostoucí teplotou klesá. Takže čím řidší vzduch tím lepší vlastnosti motoru? To mi nedává smysl?
Jinak to s tím vstřikováním vody do motoru mě zajímá, máš k tomu něco bližšího? Pojďme s tím do PM, to asi nebude zajímat všechny a tady to taky nemá co dělat..
já o voze a Ty o koze:
2parametry o kterých se bavíme:
1) při nižší teplotě je nasáván hustější vzduch, což prospívá motoru (trochu vyšší výkon)
2) aerodynamické odpory se zvyšují, při pohybu v hustějším vzduchu ( a to je o co kráčí!!! kurňa!!! při teplotě NULA STUPŇŮ CELSIA sakra nepojedeš 300km/h jako při +25 a více )
a další detaily, jak psal zubr...prokluz kola, rozdíl průměrů kola...
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
já jsem v klidu...
jen jsem neuvedl, že nejdůležitější faktor (-) je odpor hustějšího vzduchu pokud bereš motor jako stacionární záležitost, tak je nejlepší vychlazenej, s vodkou a citrónem...
(teda na konci ledna a v únoru taky...)
(teda na konci ledna a v únoru taky...)
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______