Vzduchový filtr GPZ 500S?

Odpovědět
Hans
Příspěvky: 10
Registrován: pon led 30, 2006 16:53:43
Bydliště: Golčův Jeníkov

Vzduchový filtr GPZ 500S?

Příspěvek od Hans » sob úno 02, 2008 13:51:09

Zdravim, čim mám napustit vzduchovej filtr?Vypral jsem ho a pak jsem ho napustil motorovym olejem (cca 30km moto jelo v pohodě, ale pak začalo kuckat), pak jsem ho znova vypral a od kámoše jsem si pučil spešl olej na filtry, ale ted se mi zdá že kucká cca do 4000ot/min a pak je to v pohodě.čim to mám teda napustit aby to bylo v pohodě?Moc dík

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1082
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » sob úno 02, 2008 15:18:04

Nevím jak u GPZ500, ale u ER5 na kterou mam v PC manuál, je filtr takový válec ze skládaného papíru, takže se ničím nenapouští a při ucpání se mění za nový. Jestli tam máš taky takový, tak ho rovnou vyhoď a kup novej. Ty pěnové (molitanový), které používají ninji s náporovým sáním se napouštět musí a jsou tam proto,že se velmi rychle zanáší bordelem, který se nasaje za jízdy, také kvůli riziku namočení za deště a interval čištění je velmi krátký, takže papír je nepoužitelný (papírový filtr má životnost i přes 10000km). A ten pěnový, když se nenapustí, propouští veškerý prach do motoru a to je špatný.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1082
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » sob úno 02, 2008 15:25:48

V nouzi se dá ten papírový filtr profouknout tlakovým vzduchem v opačné směru proudění vzduchu, ale je to jen krátkodobé oddálení smrti filtru, ten prach co se nacpal do toho papíru už ven prostě nedostaneš.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Hans
Příspěvky: 10
Registrován: pon led 30, 2006 16:53:43
Bydliště: Golčův Jeníkov

Příspěvek od Hans » sob úno 02, 2008 15:27:52

Je tam molitanovej filtr, když jsem to napustil motorovym olejem tak to bylo super (akorád takovejch 40km, pak to zas začalo škytat, jsem si myslel jsetli to tan olej z toho filtru neviházelo ven) a když jsem si od kámoše pujčil origo olej na filtry tak je to v poho od 4000ot/min, ale do 4000ot/min to tak jako divně škytá (při prudkym přidání plynu.

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1082
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » sob úno 02, 2008 15:30:20

U ER5tky výměna filtru každých 12000km.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1082
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » sob úno 02, 2008 15:36:45

Hans píše:Je tam molitanovej filtr, když jsem to napustil motorovym olejem tak to bylo super (akorád takovejch 40km, pak to zas začalo škytat, jsem si myslel jsetli to tan olej z toho filtru neviházelo ven) a když jsem si od kámoše pujčil origo olej na filtry tak je to v poho od 4000ot/min, ale do 4000ot/min to tak jako divně škytá (při prudkym přidání plynu.
Tak v tom případě, co nejvíce vymačkat a vysušit aby byl lehce mastný, ale neměl zalepený póry. Obalit do hadrů nebo papírových utěrek a pořádně vymačkat, klidně několikrát z opáknout s dalšími suchými hadry. A bude to dobrý. Čus Tom
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Hans
Příspěvky: 10
Registrován: pon led 30, 2006 16:53:43
Bydliště: Golčův Jeníkov

Příspěvek od Hans » sob úno 02, 2008 15:43:57

dík jdu to zkusit :wink:

Odpovědět