VN 800 škube

Odpovědět
Uživatelský avatar
DaliSS
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 32
Registrován: úte bře 14, 2006 18:37:36
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

VN 800 škube

Příspěvek od DaliSS » úte led 29, 2008 08:38:35

zdar, nevite nekdo cim by to mohlo byt? kdyz to nastartuju(upe v pohode na prvni sup) tak to necham prohrat, projedu to aby to bylo fakt zahrate, no a stejne kdyz mam male otacky a chci rychle pridat, tak to ma tendenci prvne jakoby uplne vynechat, takze to skubne a az se to rozkula na ty stredni tocky tak to jede upe bez problemu, i kdyz pridam tak to jede pekne v pohode proste no problem, ale jakmile to zase snizim na ty maly tocky a pridam tak to zas skubne ble kdyz tam je treba jednicka a popojizdim tak mi to sem tam prdne do vyfuku, kdyz tam mam jenom volnobeh tak je to pohoda pekne si to brumla zadny kolisani a kdyz to zkusim protocit na neutral tak se vytaci ochotne a bez problemu zadny zadrhavani(retez je natahnutej dobre, takze tim to za jizdy nebude) dela to uz delsi dobu, tak sem si myslel, ze je to svickama, tak sem je vymenil, ventili sou serizeny a hadicky by meli vsude tesnit dobre podle kontroly, vzduchac sem profouknul, jinak vejfuky sou navrtane, napadla me jedine spatna smes nebo spatna akceleracni pumpicka kdyz to dela jenom pri ostrejsim otoceni plynu, tak vy na to? diky za kazdou radu :)

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » úte led 29, 2008 15:30:42

Zkontrolovat podtlaky. Tak se motor chová většinou když sou karbce hooodně rozhozené.
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » úte led 29, 2008 18:25:26

Já bych to viděl taky na karbec, už podle toho střílení tam jde moc benzinu a nebo svíčky. Ten benzin je dusí :wink:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » úte led 29, 2008 18:48:33

mě to dělala slabá baterka. Při nízkých otáčkách nestíhala dobíjet a špatně to házelo jiskru, takové to popojíždění krokem, po kruháči atd. Občas škubala, občas střelil výfuk, stačilo přidat a jela jak pila. Taky mě pak špatně chytala za tepla.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
Milan X
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 230
Registrován: stř bře 29, 2006 17:49:32
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA

Příspěvek od Milan X » stř led 30, 2008 19:16:23

Mě to dělá jen ,když je to studené po zahřátí OK, mám tam laďáky :cry: vidím problém v tom ,že to chce seřídit podtlak karbece a velikost trisky většinou nutná k ladákům v tvém případě vyvrtané díry ve vyfuku změna tlaku ve vyfuku . Nebo karbec vyčistit trisky a skontrolovat podtlakovou hadičku otvírání ventilu nádrže jestli to stíhá zaplavovat karbec při nízkých otáčkách a hladinu v plovákové komoře. Popřípadě skus odmotovat vzduchový filtr a skus to projet bez něj po zahřátí pokud to bude Ok tak je filtr kaput víměna každých 12000 Km.

Tady máš odkaz jak na karbec je to sise montáž DYNOJETU , ale vidíš kde je hlavní triska jsou to německé stránky o VNkách.
http://www.vulcan800.de/dyno/dyno.html

Ješte rozborka karbece.


Obrázek
VN 800 ( 98 )
GPX 600 R ( 88 )
CKC # 283

Uživatelský avatar
DaliSS
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 32
Registrován: úte bře 14, 2006 18:37:36
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DaliSS » pon úno 04, 2008 15:06:25

Takže díky všem za rady. Moto už zas brumlá tak jak má. Trochu se s tím pohýbalo, zahřálo a zas jede 8)

Odpovědět