Rozeta na Z750

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
PeťasZ750
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 67
Registrován: stř úno 07, 2007 08:06:51
Bydliště: Hradec Králové

Rozeta na Z750

Příspěvek od PeťasZ750 » stř led 16, 2008 10:22:59

Ahojte!

neřešili jste prosím někdo výměnu řetězové rozety na Z750 na 45 zubů (nebo víc :roll: )?

Jelikož se mi blíží výměna řetězu, chtěl bych si dát na rozetu o 2 zuby navíc, ale víc než standardních 43 zubů jsem v žádné nabídce nenašel, takže asi jediná možnost bude výroba?

Takže kde, jakou a za kolik?
Z750 v červeným sáčku

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » stř led 16, 2008 10:31:36

Prdlajs :-) Zajeď do hradce k Havrdovi a on ti už něco poradí ;-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Kuba
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5888
Registrován: pon črc 31, 2006 09:31:32
Bydliště: za sedmero kopci a potoky

Příspěvek od Kuba » stř led 16, 2008 11:29:59

rozetu jakou si jen můžeš přát najdeš u beran tuning (stealth, super sprox)
nejrychlejší je můj anděl strážný
CKC#387
Z1000SX
ZX6R

PeťasZ750
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 67
Registrován: stř úno 07, 2007 08:06:51
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od PeťasZ750 » stř led 16, 2008 11:30:45

U Havrdy servisuju (a nemůžu si na nic stěžovat :wink: ), takže zajít tam jsem bral taky jako možnost, ale nejdřív jsem chtěl mít nějakej přehled co a jak.
Z750 v červeným sáčku

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Re: Rozeta na Z750

Příspěvek od Zubr » stř led 16, 2008 11:46:41

PeťasZ750 píše:Ahojte!

neřešili jste prosím někdo výměnu řetězové rozety na Z750 na 45 zubů (nebo víc :roll: )?

Jelikož se mi blíží výměna řetězu, chtěl bych si dát na rozetu o 2 zuby navíc, ale víc než standardních 43 zubů jsem v žádné nabídce nenašel, takže asi jediná možnost bude výroba?

Takže kde, jakou a za kolik?
Myslím, že by bylo, vhodnější změnit pastorek z 15 na 14 zubů a rozetu z 43 na 44. Tím by ti měl odpadnou problém z délkou řetězu. Max. teoretické rychlosti jsou, také velmi rozumné 1.st=103km/h, 2.=136, 3.=170, 4=198, 5.=220, 6.=241 vše při 12000 ot./min. viz: http://www.gearingcommander.com/

Pokud dáš o dva zuby na rozetě víc, tak budeš muset dát delší řetěz. A pokud dáš o jeden zub menší pastorek, tak se dostaneš s napínákama řetězu, až za polovinu jejich rozsahu. Takže převod 14/44, by měl být rozumný kompromis s použitím standardní délky řetězu.

Jinak převod 14/44=3.142 odpovídá převodu 15/47=3.133

Na stránkách http://www.motoretezy.cz/ si můžeš objednat sadu na svůj stroj a do poznámky v objednávce stačí uvést změnu počtu zubů na řetězových kolech. Já jsem si to objednal stejným způsobem a nebyl žádný problém.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

PeťasZ750
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 67
Registrován: stř úno 07, 2007 08:06:51
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od PeťasZ750 » stř led 16, 2008 13:00:43

Zubr> Dík za tip!
14/44 se mi zdá už docela hodně, ale je fakt, že se zas nezmění délka řetězu, u 15/45 by se vdálenost zkrátila o necelejch 8,5 mm, což by asi šlo i bez změny délky řetězu, protože napínák byl v půlce i u novýho řetězu. No, popřemýšlím o tom a kdyžtak zkusím Havrdu co vymyslí on - no to zas bude :D
Z750 v červeným sáčku

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » čtv led 17, 2008 00:09:06

Lukášek má na ZXR 750 14- 45. Původně tam byl převod 15-45, ťeď chce měnit rozetu a řetěz, zdá se, že varianta 14-44 bude pro jeho motorku optimální.

Napsal jsem to zbytečně a z cesty, až teď jsem si všiml, že se tu jedná o rozetě na Z 750 a ne ZXR 750. Sory.
Naposledy upravil(a) Pavel ZRX dne čtv led 17, 2008 18:51:50, celkem upraveno 1 x.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » čtv led 17, 2008 00:33:05

PeťasZ750 píše:Zubr> Dík za tip!
14/44 se mi zdá už docela hodně, ale je fakt, že se zas nezmění délka řetězu, u 15/45 by se vdálenost zkrátila o necelejch 8,5 mm, což by asi šlo i bez změny délky řetězu, protože napínák byl v půlce i u novýho řetězu. No, popřemýšlím o tom a kdyžtak zkusím Havrdu co vymyslí on - no to zas bude :D
To samozřejmě záleží na tobě. Každopádně ta změna slušně oživí zátah motoru a začne ti taky kur**sky proměřovat tachometr . Je však velká škoda, že výrobci navrhují příliš dlouhé převody, které dost dusí skutečný zábavný potenciál vašeho motoru. Hlavně první tři kvalty, kdyby byli mnohem kratší, ani by vás nenapadlo kupovat silnější motorku. :wink:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

PeťasZ750
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 67
Registrován: stř úno 07, 2007 08:06:51
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od PeťasZ750 » čtv led 17, 2008 12:15:30

Zubr píše: To samozřejmě záleží na tobě. Každopádně ta změna slušně oživí zátah motoru a začne ti taky kur**sky proměřovat tachometr . Je však velká škoda, že výrobci navrhují příliš dlouhé převody, které dost dusí skutečný zábavný potenciál vašeho motoru. Hlavně první tři kvalty, kdyby byli mnohem kratší, ani by vás nenapadlo kupovat silnější motorku. :wink:
Pravdu díš, trochu proházet kolečka v převodovce by úplně ideální, dokonce by mi ani nevadilo, kdyby bylo jen 5 kvaltů, ale dál od sebe. Stejně když jedu kudlu, tak používám 1-3, vyjímečně 4 a při kochačce tam hodim rovnou 6, takže 5 je tam úplně na ... Krátká 4-6 je dobrá tak u supersportů kurňa, ten motor na to v pohodě má, a že by se dosahovala maximálka o něco pomaleji je u naháče docela bezpředmětný. Asi by to měl někdo inženýrům z KHI vysvětlit :violent1:

Nj. tachometr to bude taky problemek :scratch: , překalibrovat by to asi šlo, ale kdo by se s tím mordoval a kolik by to stálo ...
Z750 v červeným sáčku

róba

Sháním hydralickou spojku !

Příspěvek od róba » úte led 29, 2008 14:57:11

Už nějakej pátek se trápím se stavbou. Páč je to původně Kawa, zkusím vznést dotaz.
Sháním hydraulickou spojku ( pumpa, hadice, pumpa. nejde mi o lamelu). Je to KZ, asi z 84týho. Protože boční kryt sekundáru neobsahuje po spojce ani náznak (Díly na starce se neshánějí zrovna snadno - kryt je zřejmě GPZ) rozhodl jsem se pro "cestu menšího odporu" vyfeézovat do krytu otvor a vložit spojku hydraulickou. Je tedy patrné že to nemusí být auzgerechnet spojka na kawu.
Poradí mi někdo kde ji sehnat ?

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte led 29, 2008 15:04:37

Poradím - na ebayi je skoro všechno...

třeba tohle: http://cgi.ebay.de/Honda-CBR1100XX-Blac ... dZViewItem

spojka z blackbirda by mohla něco utáhnout...
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

róba

Příspěvek od róba » úte led 29, 2008 16:07:18

Super !
Páč si to musím "vošahat" nebylo by něco v česku ? Jsem staromilec a nekupuju moc na netu.
Ale mockrát děkuju !

Odpovědět