otázka
- MICHALIS TSIOLAS
- Ghostrider
- Příspěvky: 2138
- Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
- Bydliště: Atheny
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Když jsem ještě bydlel v Brně, tak jsem jeden ten českej dálník (Ecomobile) potkával skoro denně cestou z práce... mají motory (a vlastně celou mechaniku) BMW řady K (4válcový řaďáky), s turbem i bez turba, jednomístný i dvoumístný. V nejnabušenější verzi dosahují 340 km/h... V Brně na okruhu mívají každoročně setkání + závod a dosahovaný časy nejsou přiliš pozadu za motorkama. Ty kolečka se jim nevyklápí automaticky, ale vyklápí si je pilot sám, je tam použitej nějakej elektrohydraulickej systém, kterej je umožňuje vyklopit během cca. jedné vteřiny.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Automaticky se vysouvaj proto, že když přijíždíš na křižovatku a po chodníku jde čistě náhodou prsatá blondýna v minisukni, tak by se mohlo stát, že na ty kolečka prostě tak nějak jako že zapomenešNRG píše:No možný to je, ale mám pocit, jak před pár lety psali o dálnících v ČMN, že tam fakt bylo, že i když si všichni myslí, že se kolečka vysouvají automaticky, tak že je ve skutečnost ovládá pilot (i když je tam nějakej počítač, aby se vysunuly obě stejně rychle).


Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
dá rozum, že se to nedělá rukama. Na všechno jsou už počítače. Docela bych si i tipnul, že počítač pozná na kterou stranu se to chce při pomalé jízdě zvrátit a to potřebné kolečko včas přivystrčí.NRG píše:No možný to je, ale mám pocit, jak před pár lety psali o dálnících v ČMN, že tam fakt bylo, že i když si všichni myslí, že se kolečka vysouvají automaticky, tak že je ve skutečnost ovládá pilot (i když je tam nějakej počítač, aby se vysunuly obě stejně rychle).
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
- MICHALIS TSIOLAS
- Ghostrider
- Příspěvky: 2138
- Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
- Bydliště: Atheny
- MICHALIS TSIOLAS
- Ghostrider
- Příspěvky: 2138
- Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
- Bydliště: Atheny
- MICHALIS TSIOLAS
- Ghostrider
- Příspěvky: 2138
- Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
- Bydliště: Atheny
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem prolistoval všechny ČMN a Supermota a prolezl net a s těmi stabilizačními kolečky se to má tak, že:
- ovládá je opravdu jezdec (konečně jsem na jedněch US stránkách objevil hledanou větu driver-operated stabilizer wheels
) spínačem na levém řídítku
- počítač, co tam, zabraňuje vysunutí koleček v určitých jízdních situacích: rychlost nad 25 km/h a náklon nad určitý stupně, který jsem teď samozřejmě zapomněl
)
- kolečka se vysouvají elektricky přes planetovou převodovku za 0,4 s
- při výpadku elektrické sítě dálníku je k dispozici páka na nouzové ruční vysunutí, vypadá jako ruční brzda u aut
- s dálníkem tedy samozřejmě můžete fláknout o zem
- ovládá je opravdu jezdec (konečně jsem na jedněch US stránkách objevil hledanou větu driver-operated stabilizer wheels

- počítač, co tam, zabraňuje vysunutí koleček v určitých jízdních situacích: rychlost nad 25 km/h a náklon nad určitý stupně, který jsem teď samozřejmě zapomněl

- kolečka se vysouvají elektricky přes planetovou převodovku za 0,4 s
- při výpadku elektrické sítě dálníku je k dispozici páka na nouzové ruční vysunutí, vypadá jako ruční brzda u aut
- s dálníkem tedy samozřejmě můžete fláknout o zem
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::