Laděné svody ZXR 750

Modely, testy, zkušenosti
Odpovědět
Uživatelský avatar
Nagash
Příspěvky: 10
Registrován: ned lis 11, 2007 02:39:41
Kontaktovat uživatele:

Laděné svody ZXR 750

Příspěvek od Nagash » pon pro 17, 2007 09:11:32

Čau

Mám takový dotaz, jak můžu poznat jestli na svojí ZXR mám laděné svody ? :shock:

Díky
Nagash

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7941
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon pro 17, 2007 09:34:33

Vyfoť je a dej nám sem fotku ;-)

Nejjednodušší poznávací znak je že "laděný" svody budou svařovaný ;-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Nagash
Příspěvky: 10
Registrován: ned lis 11, 2007 02:39:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nagash » pon pro 17, 2007 09:43:25

Tož tady dávám odkaz na fotku ve velkém rozlišení, nechtěl jsem tu dávat malou, kde by třeba nic nešlo poznat :wink:

http://www.pokusnak.xf.cz/ABC/DSC_0037.JPG

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7941
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon pro 17, 2007 09:47:39

No tak to 100% origo není, ale co to je těžko říct, že by Leo Vince? :-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Nagash
Příspěvky: 10
Registrován: ned lis 11, 2007 02:39:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nagash » pon pro 17, 2007 09:51:30

To já kdybych tušil :lol: právě me zajímá či jsou laděné. Tak jako je tam IXIL, KN filtr, dynojet, tak snad svody by tam mohly být.

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9300
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » pon pro 17, 2007 10:44:38

no urcite jsou ladeny, to je jisty, ... jen tezko rict kym a jak :?:
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7941
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon pro 17, 2007 15:28:52

IXIL je tam co? Pokud mi mé kusé vědomosti o motocyklovém sportu stačí tak IXIL je výrobce výfukových systémů. Ergo kladívko jestli je tam IXIL koncovka je dost pravděpodobné že tam budou i IXIL svody. Ono totiž jedno bez druhého moc nedává smyslu...
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

nj...

Příspěvek od 666S999 » pon pro 17, 2007 20:45:26

volkswagen píše:IXIL je tam co? Pokud mi mé kusé vědomosti o motocyklovém sportu stačí tak IXIL je výrobce výfukových systémů. Ergo kladívko jestli je tam IXIL koncovka je dost pravděpodobné že tam budou i IXIL svody. Ono totiž jedno bez druhého moc nedává smyslu...
asi poladěný to bude...ještě s tím skáknout na brzdu, jestli jsou znát...poníci navrch (event.: doladit :lol: )
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
Nagash
Příspěvky: 10
Registrován: ned lis 11, 2007 02:39:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nagash » úte pro 18, 2007 02:29:06

No IXIL tam je, no podle mě jsou taky laděné svody. Jde to seřídit jinak než na brzdě , třeba podle podtlaků a tak ?

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7941
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte pro 18, 2007 08:20:31

Ne, jestli chceš ladit tak na brzdě.

Jiná věc je že to u takovýhle motorky asi nemá moc smysl pokud nebudeš dělat repasi celýho motoru...
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » úte pro 18, 2007 09:26:51

Jak píše VW, u 15 let starého motoru to nebude taková legrace. Pokud ten motor běhá už dlouho s Dynojetem, má laděný komín a ostatní doplňky na zvýšení výkonu, mohl dostat motor obstojně na p*del. Přeci jenom výrobce počítá s nějakým opotřebením v serii a po navýšení výkonu se životnost zkracuje (podstatně větší zatížení mechanických částí). Otázkou je samozřejmně kolik má doopravdy najeto a kým - jestli žere olej, někde si ševelí ložisko, něco klepe a podobně. Takže kalsické řešení, do servisu, motor hlavu dolu, kuk jak to tam vypadá, kuk do vany jestli jsou tam špony, kuk na podtlaky a podobně a když je všechno OK, tak potom vyhodit další peníze za brzdu..
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
Nagash
Příspěvky: 10
Registrován: ned lis 11, 2007 02:39:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nagash » stř pro 19, 2007 03:58:42

Jasný chápu. Tož hned po koupi ( nehodě ) to šlo do servisu. A kukal na to maník a říkal, že je překvapivě v dobrém stavu, ale musel udělat podtlaky, ventily, klasika náplně, klasika svíčky a tak.

Každopádně stejnak asi pujde z domu, protože je na mě těžká a já su takový malý chrůst :lol: Možná je to jen o zvyku,ale co jsem měl možnost na tom najet pár set km tak tomu nevěřím v zatáčkách, prostě se mi to zdá moc těžký. Teda zatím..

Odpovědět