Laděné svody ZXR 750
Laděné svody ZXR 750
Čau
Mám takový dotaz, jak můžu poznat jestli na svojí ZXR mám laděné svody ?
Díky
Nagash
Mám takový dotaz, jak můžu poznat jestli na svojí ZXR mám laděné svody ?
Díky
Nagash
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tož tady dávám odkaz na fotku ve velkém rozlišení, nechtěl jsem tu dávat malou, kde by třeba nic nešlo poznat
http://www.pokusnak.xf.cz/ABC/DSC_0037.JPG
http://www.pokusnak.xf.cz/ABC/DSC_0037.JPG
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
IXIL je tam co? Pokud mi mé kusé vědomosti o motocyklovém sportu stačí tak IXIL je výrobce výfukových systémů. Ergo kladívko jestli je tam IXIL koncovka je dost pravděpodobné že tam budou i IXIL svody. Ono totiž jedno bez druhého moc nedává smyslu...
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
nj...
asi poladěný to bude...ještě s tím skáknout na brzdu, jestli jsou znát...poníci navrch (event.: doladit )volkswagen píše:IXIL je tam co? Pokud mi mé kusé vědomosti o motocyklovém sportu stačí tak IXIL je výrobce výfukových systémů. Ergo kladívko jestli je tam IXIL koncovka je dost pravděpodobné že tam budou i IXIL svody. Ono totiž jedno bez druhého moc nedává smyslu...
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jak píše VW, u 15 let starého motoru to nebude taková legrace. Pokud ten motor běhá už dlouho s Dynojetem, má laděný komín a ostatní doplňky na zvýšení výkonu, mohl dostat motor obstojně na p*del. Přeci jenom výrobce počítá s nějakým opotřebením v serii a po navýšení výkonu se životnost zkracuje (podstatně větší zatížení mechanických částí). Otázkou je samozřejmně kolik má doopravdy najeto a kým - jestli žere olej, někde si ševelí ložisko, něco klepe a podobně. Takže kalsické řešení, do servisu, motor hlavu dolu, kuk jak to tam vypadá, kuk do vany jestli jsou tam špony, kuk na podtlaky a podobně a když je všechno OK, tak potom vyhodit další peníze za brzdu..
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Jasný chápu. Tož hned po koupi ( nehodě ) to šlo do servisu. A kukal na to maník a říkal, že je překvapivě v dobrém stavu, ale musel udělat podtlaky, ventily, klasika náplně, klasika svíčky a tak.
Každopádně stejnak asi pujde z domu, protože je na mě těžká a já su takový malý chrůst Možná je to jen o zvyku,ale co jsem měl možnost na tom najet pár set km tak tomu nevěřím v zatáčkách, prostě se mi to zdá moc těžký. Teda zatím..
Každopádně stejnak asi pujde z domu, protože je na mě těžká a já su takový malý chrůst Možná je to jen o zvyku,ale co jsem měl možnost na tom najet pár set km tak tomu nevěřím v zatáčkách, prostě se mi to zdá moc těžký. Teda zatím..