
Klr 600
Zkus to nějak upřesnit.Chcípne na volnoběh nebo pod plynem?Se střílením nebo bez?Jde potom nahodit,nebo až po chvilce nebo až vychladne?Pokud zdechne a po chvilce naskočí,tak to může být špatný přísun paliva-ucpaný kohoutek,špatně nastavená jehla,nebo zlomená hadice.To poslední jsem zažil,start,kilák jízdy a chcíp,po chvilce start zase kilák,a zase to samý...Jel jsem do práce,a na čas,takže jsem se solidně vytočil...
Jeden stačí....na všechno....
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tohle mi dělal malý bandit.... zadělaný karburátory... to co tam dycky nacamralo stačilo tak na kilák cesty a pak to zase chcíplo a tak furt pryč....
sundat, vyčistit, a běželo to jak hodinky a poučení pro příště bylo: nevyjížděj nádrž do prázdna
sundat, vyčistit, a běželo to jak hodinky a poučení pro příště bylo: nevyjížděj nádrž do prázdna

Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye