Kawa zrychleni
- sweetyboy
- Easy rider
- Příspěvky: 235
- Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Kawa zrychleni
Cau lidi, zkouseli ste nekdy zrychleni vaseho milacka? obcas koukam na www.youtube.com kde sou ruzny motorky a nekdy mi to pripada jakoby utazeny za vlasy. byl bych rad kdyby ste treba napsali co mate za motku a vase casy zrychleni treba 0-100, 0-200, 0-250km/hod.a proste casy ktere jste zkousely.. docela by me to zajimalo..ja jak koukl na zrychleni ZX9R na youtube.com tak musim rict ze takovy cas sem se svojim strojem nikdy nedosahl i kdyz jsem to tocil jak oni:/
je mi jasne ze zalezi i na serizeni stroje a taky na upravach!!!
prosim napiste jakych casu ste dosahli vy, alespon tu mame o cem zase hovorit:-)
je mi jasne ze zalezi i na serizeni stroje a taky na upravach!!!
prosim napiste jakych casu ste dosahli vy, alespon tu mame o cem zase hovorit:-)
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9362
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
tak to ti nepovim, jake ma moje moto zrychleni... jednou kdysi davno jsem zkousel kolik moje ZR7 dela na 1jednicku, 2dvojku a... a... a pak skoncila silnice. Nadvakrat zlomene zapesti a pretrhane vazy v rameni. Takze uz na takove testy prdim 

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- sweetyboy
- Easy rider
- Příspěvky: 235
- Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
no to me mrzi ze si dopadl zrovna takto ale myslim ze obcas to otestuje kazdej.ja mel predtim cbr 600 a taky sem na ni pekne uletel do skarpy ale testuju dal:-)KankX píše:tak to ti nepovim, jake ma moje moto zrychleni... jednou kdysi davno jsem zkousel kolik moje ZR7 dela na 1jednicku, 2dvojku a... a... a pak skoncila silnice. Nadvakrat zlomene zapesti a pretrhane vazy v rameni. Takze uz na takove testy prdim
jinak nadale preju jizdu bez nehod
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)
- sweetyboy
- Easy rider
- Příspěvky: 235
- Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
tedka jsem nechtel vedet kdyz motorka nechce tocit...to uz jsme probrali nekde jinde ale zajima me vykon kdyz toci..kdyz mi motorka tocila nikdy sem nedosahl vysledku stejnych jak na videech na www.youtube.com zda se mi to nejake divneDoktorZRX píše:No, nechci tady znovu rozebírat když nechce kawa vytočit, ale u ZX9 pokuď neodstartuje jek má, tak je vadný benzinový čerpadlo. Aspoň tak jsem to četl
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)
Pokud tu 9tku necháš rozmotat od 2.000 otáček, jako v tomto videu tak se z nuly na 100km/h nedostaneš pod 4 a půl vteřiny (také velmi záleží na hmotnosti jezdce). Ta vteřina a 1/2, ti bude chybět i z nuly na 200km/h a podle tvé schopnosti rychle řadit, možná nabereš další cenné desetiny, takže pod 10s se prostě nedostaneš.
http://www.youtube.com/watch?v=oOx6g9fPmp4
Jestliže chceš dobře odpálit z nulové rychlosti, je dobré při rozjezdu podržet otáčky někde u 7.000ot. A chtě nechtě potrápit spojku. Nutné zalehnutím dostat co nejvíc váhy na přední kolo a citlivým pouštěním spojky dosáhnout co největšího zrychlení nejlépe udržet přední kolo tak 5 čísel nad vozovkou. Není dobré nechat příliš spadnout otáčky, poněvadž je devítka při 5 tisících trochu slabá na plíce. Až cca kolem 60 až 70km/h, kdy se srovnají otáčky s rychlostí už musí být puštěná spojka a dále reguluješ plynem. A pak už záleží na řazení, samozřejmě bez spojky to bude asi nejrychlejší, ale celkem nešetrné k převodovce.
Když toto dokážeš, tak před tebou smeknu, já sám se k tomuto systému někdy přiblížím, ale tak jednou z deseti pokusů, a pak radši nechám motor a hlavně spojku odpočinout.
http://www.youtube.com/watch?v=OOt5-0OwWLQ
http://www.youtube.com/watch?v=hRX9CGAvQhU
http://www.youtube.com/watch?v=O2BpuM6K4BQ
Za kolik to dokážu já, to nevím, páč to nemám jak změřit, nejlepší by pro toto měření byla GPSka.
A pokud neakceleruji přímo někde na letišti tak není možné sledovat přístrojovku jako na těchto videích. Takže v reálu je to trochu jiné, ale při každém trochu podařeném zrychlení mám dobrý pocit na duši.
http://www.youtube.com/watch?v=oOx6g9fPmp4
Jestliže chceš dobře odpálit z nulové rychlosti, je dobré při rozjezdu podržet otáčky někde u 7.000ot. A chtě nechtě potrápit spojku. Nutné zalehnutím dostat co nejvíc váhy na přední kolo a citlivým pouštěním spojky dosáhnout co největšího zrychlení nejlépe udržet přední kolo tak 5 čísel nad vozovkou. Není dobré nechat příliš spadnout otáčky, poněvadž je devítka při 5 tisících trochu slabá na plíce. Až cca kolem 60 až 70km/h, kdy se srovnají otáčky s rychlostí už musí být puštěná spojka a dále reguluješ plynem. A pak už záleží na řazení, samozřejmě bez spojky to bude asi nejrychlejší, ale celkem nešetrné k převodovce.
Když toto dokážeš, tak před tebou smeknu, já sám se k tomuto systému někdy přiblížím, ale tak jednou z deseti pokusů, a pak radši nechám motor a hlavně spojku odpočinout.

http://www.youtube.com/watch?v=OOt5-0OwWLQ
http://www.youtube.com/watch?v=hRX9CGAvQhU
http://www.youtube.com/watch?v=O2BpuM6K4BQ
Za kolik to dokážu já, to nevím, páč to nemám jak změřit, nejlepší by pro toto měření byla GPSka.

A pokud neakceleruji přímo někde na letišti tak není možné sledovat přístrojovku jako na těchto videích. Takže v reálu je to trochu jiné, ale při každém trochu podařeném zrychlení mám dobrý pocit na duši.

NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
- sweetyboy
- Easy rider
- Příspěvky: 235
- Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
no to video tech 300km/h bych rekl ze tohle neudela normalni tovarni stroj..on mel 250 za 14 sec......to je neuveritelny..do 200 to jde i u me asi stejne ale nad bych rekl ze to tahne o moc pomaleji a od 240 uz mi sla rucicka hodne pomalu..tohle mi nejak nejde do hlavy...myslis ze tym kopanim bez spojaka se da uplne odrovnat prevodovka?ja si na tom zatahu hodne potrpim..nevim co vylepsit at je to lepsi:/
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)
Já ti můžu potvrdit, že moje ninja jela úplně stejně, když jsem tam měl origo řetězovku. A teď mi to zrychluje ještě lépe, páč mám o jeden zub méně na pastorku řetězovky. Tato změna je 6,8%. Jinak když byla moje ninja na motorové brzdě s origo řetězovkou, tak při měření maximálky do omezovače dala 285km/h při 12200ot/min ( při zhruba 5% prokluzem kola na válci). A v tu chvíli ukazoval tachometr, až za roh na pomyslných 320km/h. Teoretická maximální rychlost při 12200ot/min vypočítaná z převodových poměrů je přesně 297km/h. Ale při silniční jízdě dochází k jiným hodnotám prokluzu zadního kola, který závisí na hrubosti asfaltu a na přilnavosti pneu.
Nyní se musím, se svojí upravenou řetězovkou, spokojit s vypočtenou teoretickou rychlostí 279km/h při 12200ot/min. Ale je mi to úplně jedno poslední dobou mě nějak rychlosti nad 200 km/h přestali zajímat. Více mě zajímají zatáčky všeho druhu.
Nyní se musím, se svojí upravenou řetězovkou, spokojit s vypočtenou teoretickou rychlostí 279km/h při 12200ot/min. Ale je mi to úplně jedno poslední dobou mě nějak rychlosti nad 200 km/h přestali zajímat. Více mě zajímají zatáčky všeho druhu.

NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
- sweetyboy
- Easy rider
- Příspěvky: 235
- Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo taky sem premyslel o nove retezovce a o nejakej ten zub mene..nevim o kolik zubu by to slo ubrat..no snad na jare bude vse sestelovany ze servisu tak by to mohlo byt o neco lepsi ale u me asi bude i od vykonu ubirat zadni guma 190 ale nevim k jakym ztratam muze dochazet..je to preci jen jeden cm...no a k tem zatackam ja co jsem podkluzl na sterku v zatacce a skoncil ve skarpe se svou cBR 600 tak uz se trochu bojim..dneska clovek nevi na co na silnici narazi...tuhle sem jel po dalnici a normalne ve druhem pruhu rozlity olej..malem jsem spadl ale hned jsem zastavil a ocistil gumu..je to nebezpecny..zatacky jen na okruhu




K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
No já mám papírový zrychlení 2,8 s
A skutečný... tak 6, nemám potřebu a srdce trápit motor a spojku a pokud náhodou někdy na křižovatce hecuje nějakej tuzingář, tak to bohatě stačí. Mnohem důležitější než zrychlení z 0 na 100 nebo na 200 je pro mě elasticita - zrychlení třeba z 80 na 130, to je v provozu (třeba při předjíždění) mnohem důležitější.

Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Zkoušel jsem zrychlení 0 - 100. Problém sem mněl ten, že řazení dvojky se muselo udělat přesně v určitých otáčkách. Jinak to bylo pomalé nebo to nevyšlo a cvakání zubů moc nemosím. Pak mně jeden chlap poradil ať dám spojku jen trochu a vrazí to tam. Na 1 to jelo 90 km/h pak dva a bylo to. Nejrychlejš čas 4,7. Ale těch spočítaných zubů a ku.... co padlo nepočítám, takže sem toho po dvou hodinách (samozřejmně s přestávkama na schládnutí motoru) nechal. Jinak zkoušel sem to na letišti které je většinou mimo provoz. Takže těch 650 metrů volné plochy ůplně bohatě stačilo. Na silnici to nedělejte. Ten čas není stejně přesný. Toš tak
Dak
CKC -015-
CKC -015-