ZXR 750 Benzínové čerpadlo
No jo, jenže rozdíl mezi stříkačkou a karburátorem je v tom, že u stříkačky se tlak upravuje podle vstřikování (pumpuje víc, nebo míň), kdežto u karburátoru bude pompa dělat stabilní přetlak nad karburátory.. takže bude buď pumpovat když jede motor, nebo nepumpovat když motor neběží. Klíček to spouští u stříkaček, tlačítko zapalování u starých verzí. Tady poprvé slyším o karburátorové verzi, která si po otočení klíčkem natlakuje palivo.
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
- jaris
- Easy rider
- Příspěvky: 280
- Registrován: čtv bře 02, 2006 23:04:03
- Bydliště: Č.B.
- Kontaktovat uživatele:
no to jo, jenze taky je rozdil mezi cerpadlem u strikacky, ktere se sklada z motoru a ozubeneho kola (ktere tlaci o hodne vetsi tlak a je rizene ridici jednotkou) a cerpadlem ktere cerpa elektromagneticky(u karburatoru), ktery pracuje s malym tlakem a prutokem a nevadi mu kdyz nemuze cerpat a je na nem napeti...ZdrahyZX9R píše:No jo, jenže rozdíl mezi stříkačkou a karburátorem je v tom, že u stříkačky se tlak upravuje podle vstřikování (pumpuje víc, nebo míň), kdežto u karburátoru bude pompa dělat stabilní přetlak nad karburátory.. takže bude buď pumpovat když jede motor, nebo nepumpovat když motor neběží. Klíček to spouští u stříkaček, tlačítko zapalování u starých verzí. Tady poprvé slyším o karburátorové verzi, která si po otočení klíčkem natlakuje palivo.
A fakt ver, ze mi motorka jezdi dobre, cerpadlo cerpa po zapnuti klicku (a to URCITE) a uz sem zapomnel i celou noc zaplej klicek a cerpadlu se nic nestalo, jen se vybila baterka... Kdo mi neveri at prijede predvedu

ZXR 750 '93
__CKC201__
__CKC201__
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Zas až tak stabilní přetlak taky ne. To záleží na membráně v čerpadlu. Uvnitř čerpadla je vratnej magnetickej ventil, kterej to přepouští.ZdrahyZX9R píše:No jo, jenže rozdíl mezi stříkačkou a karburátorem je v tom, že u stříkačky se tlak upravuje podle vstřikování (pumpuje víc, nebo míň), kdežto u karburátoru bude pompa dělat stabilní přetlak nad karburátory.. takže bude buď pumpovat když jede motor, nebo nepumpovat když motor neběží. Klíček to spouští u stříkaček, tlačítko zapalování u starých verzí. Tady poprvé slyším o karburátorové verzi, která si po otočení klíčkem natlakuje palivo.
Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
A já zas slyším poprvé,že se na stříkačce mění tlak.Tam je tlak konstantní a množství paliva se mění délkou otevření vstřiku....
A taky nevidím výhodu v tom,když čerpadlo pumpuje až po zmáčknutí startovacího tlačítka.Já osobně bych to okamžitě předělal.Trápit baterku kvůli prázdným karburátorům je zbytečné...
A taky nevidím výhodu v tom,když čerpadlo pumpuje až po zmáčknutí startovacího tlačítka.Já osobně bych to okamžitě předělal.Trápit baterku kvůli prázdným karburátorům je zbytečné...
Jeden stačí....na všechno....
- shorad
- Babyrider
- Příspěvky: 60
- Registrován: stř říj 17, 2007 18:50:32
- Bydliště: Písek
- Kontaktovat uživatele:
Vyřešení problému s čerpadlem
Tak jsem to tam dneska dal a funguje to takto: Po otočení klíčku se s čerpadlem nic neděje, proud do něj neteče. Proud začne téct a membrána se rozkmitá po stlačení tlačítka startéru. Startér startuje, čerpadlo čerpá, motor po 3 týdnech stání blafá. Po cca 10 sec. přestávám startovat, motor nenaskočil, nic na motorce slyšitelně nepracuje. Po 20 sec. znovu mačkám tlačítko startéru. Čerpadlo cvaká, startér točí, motor nepravidelně chytá. Přidávám sytič, motor naskakuje, čerpadlo stále běží, startér se po naskočení motoru vypíná. Pouštím tlačítko startéru, motor i čerpadlo běží. Abych to zkrátil. Čerpadlo běží od zmáčknutí tlačítka startéru stále až do chvíle vypnutí motoru. Ten tlak který čerpadlo vytváří je dostatečný pro vtlačení paliva do karbců a nedostatečný pro vytlačení hadic nebo jejich roztržení. Takže nic překvapujícího. Pokud se karbce i hadice naplní, čerpadlo stále běží ale tlak benzínu jakoby membránu zastaví. Membrána nezrychluje ani nezpomaluje, běží konstatně. Jediná výhoda kterou to podle mne má je lepší nastartování po zimě či delším stání, jinak se od samospádu neliší. Děkuji všem za příspěvky, hodně jste mi všichni pomohli. Děkuje Milan z Písku.
- shorad
- Babyrider
- Příspěvky: 60
- Registrován: stř říj 17, 2007 18:50:32
- Bydliště: Písek
- Kontaktovat uživatele:
[quote="jaris"]shorad: no tak ti to funguje presne podle toho schematu
jen sem se tu snazil rict, ze se mi logicky zda lepsi aby cerpadlo zaplo po otoceni klicku - naplni se ti karbce a po stisknuti starteru rovnou nastartuje. a ze to cerpadlo zrejme neni nijak regulovany bud jde nebo nejde
[/quoteJá to tak mam v nissanu, čerpadlo načerpá a pak startuju. Tady je to jinak. Asi neni japonec jako japonec 


