Svíčky
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
CR9E je u Denso označeno U27ESRNMMKS píše:a kde prosím? Typ pro ZRX 1100 jsem našel tak o 100kč víc, teda za 280Kč/ks. (Na stránkách mají databázy podle motocyklů)

http://www.dicompracing.com/katalog.php ... rankuj=300
Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
No a jak bys to chtěl jinak přeložit?Lech píše:No tohle mi připomíná nějakej "doslovnej" překlad z angličtiny.NRG píše:Jenom upřesním:Pavel Kys píše:Tepelnou hodnotu svíček určuje číslice v označení svíčky. Např. č. 9 bude vhodná na léto a na provoz za chladnějšího počasí bude lepší č. 8.
CR8E - "teplá" svíčka
CR9E - standard
CR10E - "studená" svíčka
Ale pamatuji se ještě truchu jak jsem jezdil s kámošem před vojnou (teda moji povinnou základní službou.Ne před II. světovou) že měl tuším nějaké 7-čky a na větší palbu a vytáčení nad 5 500 toček či kolik to točilo zkoušel 8-čky.
Které lépe snášeli dlouhodobé tepelné zatížení,či tak nějak si to matně vybavuju.
CR8E - "hot" spark plug
CR10E - "cold" spark plug
no tak dobře, CR8E - svíčka pro oblasti s vysokou teplotou, CR10E - svíčka pro oblasti s nízkou teplotou


Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
- Lech
- Ghostrider
- Příspěvky: 2151
- Registrován: pát úno 17, 2006 14:07:30
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Asi takhle bych to chápal: 7- vhodná do Choperů
8- cestovní naháče (ne ale ZRX
)
9- vysokokootáčkové Supersporty.
Jo a z té zkušenosti s Jawou 350. V létě když tam měl kámoš 7-čky tak po dlouhé svižné jízdě když dal na chvilku pauzu tak to "horko-těžko" nakopl.Pokud je vyměnil a dal tam 8-čky tak nastartoval (nakopl) už v pohodě i takto rozehřátou.
Nejlepší by bylo se zeptat nějakého bejvalého ředitele PALu , jak to tenkrát bylo.
(za minulého režimu) . 
8- cestovní naháče (ne ale ZRX

9- vysokokootáčkové Supersporty.
Jo a z té zkušenosti s Jawou 350. V létě když tam měl kámoš 7-čky tak po dlouhé svižné jízdě když dal na chvilku pauzu tak to "horko-těžko" nakopl.Pokud je vyměnil a dal tam 8-čky tak nastartoval (nakopl) už v pohodě i takto rozehřátou.
Nejlepší by bylo se zeptat nějakého bejvalého ředitele PALu , jak to tenkrát bylo.


mobil:732 654 530
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078
no jo, ale podle katalogu Densa mají být na ZRX 1100 tyto: U24ETR (city) nebo U27ETR (normál) (viz. http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... ion=search)
edit: přesto moc díky za stránku, i tak jsou o dost levnější[/i]
edit: přesto moc díky za stránku, i tak jsou o dost levnější[/i]
ZX-12R naked
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
No jó, máš pravdu, ty jsou na ZephyraMMKS píše:no jo, ale podle katalogu Densa mají být na ZRX 1100 tyto: U24ETR (city) nebo U27ETR (normál) (viz. http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... ion=search)
edit: přesto moc díky za stránku, i tak jsou o dost levnější[/i]

Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
Já osobně mám k NGK trochu averzi, protože přesunuli část výroby různě po světě a tam samozřejmě úspěšně neudrželi kvalitu
proudový proražení izolátoru hned u 2 svíček po pár ujetejch kilometrech je prostě neomluvitelný a už to maj u mne zapsaný navždy.
To se asi svíček pro motorky netýká, ale přeci... je to asi jen o osobních preferencích.
Jinak NGK CR9E = DENSO U27ESRN
a NGK CR9EK (se zdvojeným jiskřištěm) = DENSO U27ETR
Uváděné rozdíly v cenách jsou docela zarážející, neboť oba oficiální dovozci mají ceníkové ceny srovnatelných svíček shodné +-20 Kč (já jsem kupoval ETR za 200 přímo u dovozce, ale dali mi slevu 20%)
Komu se zdaj Densa levný, může si místo ETR pořídit iridiové IU24A za 5stovek - to určitě žádný šunty nebudou
Aplikační tabulce Densa bych moc nevěřil např. pro Z750 mají správně U27ETR, ale pro Z750S má být nějaká W20ESR-U, přitom je základ motorky mimo drobností naprosto stejnej, radši vše konzultovat s manuálem.

To se asi svíček pro motorky netýká, ale přeci... je to asi jen o osobních preferencích.
Jinak NGK CR9E = DENSO U27ESRN
a NGK CR9EK (se zdvojeným jiskřištěm) = DENSO U27ETR
Uváděné rozdíly v cenách jsou docela zarážející, neboť oba oficiální dovozci mají ceníkové ceny srovnatelných svíček shodné +-20 Kč (já jsem kupoval ETR za 200 přímo u dovozce, ale dali mi slevu 20%)
Komu se zdaj Densa levný, může si místo ETR pořídit iridiové IU24A za 5stovek - to určitě žádný šunty nebudou
Aplikační tabulce Densa bych moc nevěřil např. pro Z750 mají správně U27ETR, ale pro Z750S má být nějaká W20ESR-U, přitom je základ motorky mimo drobností naprosto stejnej, radši vše konzultovat s manuálem.
Jawka? Když byl hic, a jela se sajdou, po vytažení klíčku mě ještě 1-2minuty honila po garážiLech píše:Asi takhle bych to chápal: 7- vhodná do Choperů
8- cestovní naháče (ne ale ZRX)
9- vysokokootáčkové Supersporty.
Jo a z té zkušenosti s Jawou 350. V létě když tam měl kámoš 7-čky tak po dlouhé svižné jízdě když dal na chvilku pauzu tak to "horko-těžko" nakopl.Pokud je vyměnil a dal tam 8-čky tak nastartoval (nakopl) už v pohodě i takto rozehřátou.
Nejlepší by bylo se zeptat nějakého bejvalého ředitele PALu , jak to tenkrát bylo.(za minulého režimu) .



babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- Lech
- Ghostrider
- Příspěvky: 2151
- Registrován: pát úno 17, 2006 14:07:30
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Tak to jsi tam měl asi nějaké 5-ky,6-ky asi.misak39 píše:Jawka? Když byl hic, a jela se sajdou, po vytažení klíčku mě ještě 1-2minuty honila po garážiLech píše:Asi takhle bych to chápal: 7- vhodná do Choperů
8- cestovní naháče (ne ale ZRX)
9- vysokokootáčkové Supersporty.
Jo a z té zkušenosti s Jawou 350. V létě když tam měl kámoš 7-čky tak po dlouhé svižné jízdě když dal na chvilku pauzu tak to "horko-těžko" nakopl.Pokud je vyměnil a dal tam 8-čky tak nastartoval (nakopl) už v pohodě i takto rozehřátou.
Nejlepší by bylo se zeptat nějakého bejvalého ředitele PALu , jak to tenkrát bylo.(za minulého režimu) .
![]()
![]()


mobil:732 654 530
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078