Manuál KLR 650 r93 -výfuk

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Odpovědět
Uživatelský avatar
otajs
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 334
Registrován: čtv úno 16, 2006 20:12:53
Bydliště: Brtnice
Kontaktovat uživatele:

Manuál KLR 650 r93 -výfuk

Příspěvek od otajs » stř říj 31, 2007 18:10:01

Tak jsem pořídil KLR abych nemusel trápit ninju v tom marastu co je venku a scháním manuál na KLR 650 r.v.93 stáhl jsem jeden z netu, ale je to tak bídně oskenovaný že kvalita po vytisknutí je :butthead:
A nepřebejvá vám někomu laděnej výfuk na KLR ? Nebo nemáte tip na někoho kdo výfuk udělá?
ZX10R
KTM LC4 620

Uživatelský avatar
zaky
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 44
Registrován: úte zář 12, 2006 20:17:36

Příspěvek od zaky » sob lis 03, 2007 07:10:42

Manuál je tady někde v odkazech německej , ale moc tam toho neni. Pak sem sehnal anglickej kde je toho dost ale blbá kvalita tak si nevybereš. Láďák sem teď koupil ojetej přez net tak čekám co dorazí. Zdar.

Uživatelský avatar
otajs
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 334
Registrován: čtv úno 16, 2006 20:12:53
Bydliště: Brtnice
Kontaktovat uživatele:

výfuk

Příspěvek od otajs » sob lis 03, 2007 13:06:25

Německej mám a je to taky nějak bídně oskenovaný. A jakej si koupil vejfuk? Nějakej spešl na 1válec, nebo nějakej obyč na supersporty nevím jakej mám schánět. Když jsem měl ještě Hondici 2vál tak jsem na to dal laďák z CBR a v poho to fungovalo ztrátu výkonu jsem nepocítil občas si to střelilo :D asi kvůli bohatosti směsi jde mi o to abych nějak nezmršil ventily a výkon by se u KLR měl s laďákem zvednout co jsem vyčet na netu.
ZX10R
KTM LC4 620

Uživatelský avatar
otajs
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 334
Registrován: čtv úno 16, 2006 20:12:53
Bydliště: Brtnice
Kontaktovat uživatele:

Peknej vejfuk

Příspěvek od otajs » sob lis 03, 2007 19:21:20

http://www.moto-sharon.cz/fotogalerie/v ... 80&stage=2 ten je parádní i ten nerezovej svod ale to by stálo víc jak moje celý KLR :lol: :thumbright:
ZX10R
KTM LC4 620

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » úte lis 06, 2007 22:06:06

Základem většiny "laďáků" je prachobyčejná děrovaná trubka ve vatě,takže nějaké dělení na supersporty a jednovály se nekoná,jediným čím se musíš řídit je,aby měl dostatečnou průchodnost.Proto se dá použít i originál z některých strojů.Průchodnost výfuku v podtatě určuje obsah,počet válců,dosahované otáčky,výkon a stupeň seškrcení motoru.KLR 650 otevřený výfuk každopádně prospěje.
Jeden stačí....na všechno....

Odpovědět