
25kW v TP!
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
velký guru
tím nemyslí si svítit do očí ledajakým světlem, on TÍM určitě myslí jako: "AHA" už chápu jak se to včecičko řeší s byrokratem, i na servisu...volkswagen píše:Nejlepší je zopakovat si čtení... potom si přečíst celé tohle téma od začátku. Když to nepomůže tak ještě jednou... a tak furt dokola dokud nepřijde osvícení
neboť se to v tomto tématu omlelo skoro k rozemletí...
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
hehe, z vlastní zkušenosti vím, že nejpohodlnější je, když si seženeš motku, která těch 25 kW v papírech už mít bude, protože škrtit ji je celkem nepohodlnej elaborát. Sice se ti tím výrazně sníží možnosti nabídek, ale jestli chceš nějakou starší motku z karbcema, tak škrtící sada leze do desítek tisíců (nebo mi to aspon bylo řečeno). Pak běhání po úřadech a následné odškrcováníStipl píše:Tak sem si přečetl celý ten příspěvek ale nikde sem se nedočetl kde musim zajit aby mi motorku přišrtili jen papírově ne na motoru.Tak sem asi hlupy!![]()
![]()




- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Je to tam rozepsané, ale asi jsi to nepochopil. Takže: Mosíš si koupit celý ten kit což je drahé, jet do servisu aby ti ho tam namontovali a dali štempl (bez toho kitu ti to nedají) to je taky drahé, pak na dopravní a tam ti to zapíšou do techničáku. Pak si to možeš nechat odmontovat a nikdo nic neví. Z toho ti vyplívá kit=moc peněz, servis=hodně peněz, hodíš držku=průser jak mraky a i když to nebude tvoje vina tak všecko zacáluješ. Rada na závěr------nedělat radši si počkat. Toš takStipl píše:Tak sem si přečetl celý ten příspěvek ale nikde sem se nedočetl kde musim zajit aby mi motorku přišrtili jen papírově ne na motoru.Tak sem asi hlupy!![]()
![]()
Dak
CKC -015-
CKC -015-
Asi jo, jinak by jsi se dočetl, že je to skoro neproveditelné. Buď to necháš uškrtit a po zápisu do papírů odškrtíš (drahé) a nebo musíš mít strejdu autorizovaného dovozce (Daniel) aby jsi na to dostal papír, protože normální člověk ti ten papír nedá. Klidně si kup uškrcenou verzi, protože klucííí ze třídy poznaj stejně hovno a můžeš jim tvrdit že je v tom třeba motor z litra...Stipl píše:Tak sem si přečetl celý ten příspěvek ale nikde sem se nedočetl kde musim zajit aby mi motorku přišrtili jen papírově ne na motoru.Tak sem asi hlupy!![]()
![]()

ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Průser...
Normálně...si koupí mladíci moto se "škrcením" v papírech, fyzicky to škrcení nikoho na TP a u PČR zatím "netankuje".Stipl píše:Tak sem si přečetl celý ten příspěvek ale nikde sem se nedočetl kde musim zajit aby mi motorku přišrtili jen papírově ne na motoru.Tak sem asi hlupy!![]()
![]()
A normálně se nejdřív koupí "škrcená" motorka (kvůli notám) a ne naopak... Koupit si motorku, že se líbí je chvályhodné, ale pro "pozdější škrcení" dosti tristní záležitost. Co já o tom trochu vím, tak čím novější model (stříkačka, ne karbce!!) je zaškrcení levnější.
Vzhledem k mému věku se o to moc nezajímám, a dceři jsem doporučil, aby si koupila na naučení "cokoli zánovního, v slušném stavu s 25kW v techničáku".
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______