
Podelim se s vami o prvni dojmy. Precetl jsem si v recenzich ze ma jezdec pri jizde pocit ze sedi hodne vysoko, udajne jako ze sedi "na motorce" misto "v motorce". Musim rict ze i ja mam tentyz zvlastni pocit, jakobych nesedel za nadrzi ale minimalne na nadrzi


Motor bezi hezky, ale tak trochu "vysavacovite" zadne typycke "Kawasaki" zvuky. Zvuk vyfuku uz je na tom o trochu lepe, teme duni, ale zadny hlasity ramus se z nich neline, takze trochu zklamani. Standartne je podvozek naladen dost tvrde a tak pocity na rozbitych silnicich nic moc. Co se prevodovky tyka, nekdy jde radit krasne hladce a nekdy musi clovek pekne tvrde zaradit. Navic pri razeni rychlosti nahoru mam pocit ze preradim a pak radicka jeste jakoby docvakne, takze mi to zezacatku pripadalo jakobych radil na jeden zatah o dva kvalty, tak uvidime az se to trochu zajede.
Spolujezdec, nebo spis Blanka "spolujezdkyne", nebyla prilis nadsena, sedlo "svym strechovitym profilem" pry tlaci do kostrce. Zadni podsedlove plasty, jsou sice efektni, ale naprosto blbe vymyslene, takze spolujezdec celou cestu dre vrchni cast techto plastu svymi stehny

Brzdy, tak to je zatim asi jedina vec ktera me na nove Z1000 unesla, mame verzi ABS ktera je standartne dodavana s pancerovymi hadickami, a opravdu lehonky tlak jednoho prstu dokaze motorku naramne rychle zastavit... fakt bomba.
Tak to jsou drobne poznatky z prvnich 100km, jakmile najedu dalsi km, podelim se o poznatky nove...