ZXR 400 Odvzdušnění brzd???
ZXR 400 Odvzdušnění brzd???
Zdravím lidi. Tak mi nejak přestala brzdit mašina. Obložení je v poho určitě jsou zavzdušněné hadice. Koupil jsem teda fungl novou brzdovku že jí kompletně vyměním.. ale ouha nějak mi to nechce nasávat kapalinu ze zasobovací nádžky. určitě dělám něco blbě. poradte pls... dik moc
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Pokud byl systém rozebraný, může se zavzdušňovat někde ve spoji nebo na pumpě z důvodu netěsnosti pumpy. Zkusil bych odvzdušňovat podtlakem na povoleném odvzdušňovacím šroubku za stálého dolévání kapaliny do nádobky. Vyzkoušej, jestli není nečistotou zanesený spodní otvor v nádobce. Pokud si stím nevíš rady, tak to dej někomu, kdo stím má zkušenosti. Jsou to přece jen brzdy, a ty by měli být OK.
ZRX 1200 R
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak v klasicky se můžeš zeptat u dealera nebo v Asku za kolik jí nechají. Jinak můžeme opět zkusit ebay, ale tam jsem žádnou nenašel. Další možnost je nákup nějaké z druhovýroby, ale nejsem si jistý jestli nebude ještě dražší. Každopádně bych zkusil vykoumat zda by tam nešla z jiné moto, což rozhodně nevylučuju, brzdová pumpa se mění poměrně často.... Třeba u desiny woe 

Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Tak to máš zavzdušněný, ten okruh musí být uzavřenej a komplet bez vzduchu a vzduchovejch bublin. Proto když pumpuješ, tak tam jde zpět vzduch.Jard4 píše:Tak a asi je to v prde**. S tou pumpou sem to asi zakřik. Jak poznám že je po ní?
Nechal jsem připojenou nadržku s kapalinou a hadici do brzd jsem odpojil hned za páčkou.
Když ale pumpuju. nic z ní neteče.
Na kolik příjde nová?
Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Při odvzdušňování zmáčkni brzdovou páčku a pomalu povoluj odvzdušňovací šroubek. Při domáčknutí brzdové páčky téměř nakonec, šroub utáhni. Je dobré když odvzdušňovací šroub zatahneš ještě před tím než páčku zmáčkneš až nadoraz. Takto to prováděj dokud nepřestanou z odvzdušňovacího šroubu "prskat" bublinky vzduchu. Jinak bacha na doplňování brzdové kapaliny do nádržky. Dělej první jeden třmen a pak druhý. NESTŘÍDAT!!! Od odvzdušňovacího šroubu si dej hadičku do nějaké flašky aby ti to nenateklo na brzdový třmen/kotouč. Takto sem to dělal každé jaro a nebyl problém. Zastavení na předním mně šlo. Jinak zkoušku prováděj opatrně, kosek jeď s lehce přimáčknutou brzdou, aby se "odstranil" bordel. Pokud to neumíš/nezvládneš radši to nekomu dej. Třeba mně.
Toš tak

Dak
CKC -015-
CKC -015-
Dík za rady. Tak tohle všecho jsem nějak tak tušil. Ale ten problem je v tom jak dostat vubec nějakou tu kapalinu do obehu. Podle mě je v čudu ta pumpa. Zkoušel jsem tu na zadni brzdě. Ta normalně pumpuje kapalinu, ale ta přední ne. Mno poslední pokus jinak to dneska jistí vrakáč. Doufam že za ni nebudou chtit 3000 a víc. jinak to hodim ze skály 

Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9362
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
dyt jsem ti to rikal hned ve druhem prispevkuJard4 píše:Mno a je to. Byla to pumpa. Koupil jsem jetou za 1300,- a ta je ok. Takže ted už jenom všechno poradně umejt a odvzdušnit.

to je dobre ze uz ti to sape... tak odvzdusnit a trada

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Takže lidičky mam další problém. Zničeho nic mi začala přibrzdovat přední brzda. Stačí abych za jízdy parkrat zabrzdil a destičky se pak nevrátí do původní polohy. Prostě mi to zůstane mírně zabržděný (brzdová páčka dost ztvrdne). Nej pomoc na to byla odpustit kapalinu odvzdušnovacím šroubkem. Stačilo ho jen povolit aby se snížil tlak a pak to bylo ok.
Když stojím na místě a motku vedu strkam dopředu-dozadu a při tom mačkám brzdu, tak to zabrzdený nezůstává.
Měl jsem to rozdělaný. Pístky jsem zkoušel zatlačit rukou a podle mě šly celkem dobře. Gumičky okolo pístku nepotrhaný.
Jinak po jízdě je jeden kotouč o mnoho víc teplej (vařící-ne zas tolik)
Odvzdušněný to určitě je.
Nesetkal jste se nekdo s tímto problémem?

Když stojím na místě a motku vedu strkam dopředu-dozadu a při tom mačkám brzdu, tak to zabrzdený nezůstává.
Měl jsem to rozdělaný. Pístky jsem zkoušel zatlačit rukou a podle mě šly celkem dobře. Gumičky okolo pístku nepotrhaný.
Jinak po jízdě je jeden kotouč o mnoho víc teplej (vařící-ne zas tolik)
Odvzdušněný to určitě je.
Nesetkal jste se nekdo s tímto problémem?



Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"
-
- Babyrider
- Příspěvky: 41
- Registrován: stř dub 09, 2008 23:16:14
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
a strkaljs moto, když byly brzdy teplý nebo studený? páč to vypadá že to máš zavzdušněný. měl jsem to na škodce co ještě neměla posilovač = tzv. jako moto. Tím jak čověk brzdí, tak se celá soustava zahřívá a bublinka se zvětšuje a jak to vychladne tak se zase zmenčí a tudíž to vypadá jako bez závady... a tím za tepla samozřejmě padál / páčka tuhne. zkusil bych ještě jednou kapalinu odvzušnit a pak uvidíš. malá bublinka může způsobit problémy a jak už tu bylo psáno, tak výpušťák utáhni dřív jak domáčkneš páčku - jinak by to mohlo nasát krapet vzduchu. hodně štěstí a snad to bude jen zavdušněním
držím pěsti

Zelená dvouoká kráska = Kawasaki zx6r ninja 

Ok tak ja to zkusím znovu. Snad se to povede. Jinak ty problemy prevažovaly u zahřátých brzdičů. Studený to vypadalo ok.
Jinak dík moc za rady. Bez tohodle fora bych byl už tolikrát nahranej. Inu mam starou vránu kde se každou chvíly něco po****. Puvodní majitel na ni tak trochu hodně kašlal. Tak mam ted (vlastně furt) dost práce
Jinak dík moc za rady. Bez tohodle fora bych byl už tolikrát nahranej. Inu mam starou vránu kde se každou chvíly něco po****. Puvodní majitel na ni tak trochu hodně kašlal. Tak mam ted (vlastně furt) dost práce

Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"