ZX6R-pomoc

Uživatelský avatar
mojky
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 79
Registrován: úte kvě 15, 2007 19:25:49
Bydliště: Mosty u Jablunkova

Příspěvek od mojky » úte zář 18, 2007 14:20:00

Určitě máš pravdu, že by neměli na karburátorech moc co pokazit ale motorka po servisu špatně startovala( zateplá ) a po prudkém přidáni plynu vteřinku váhala něž se rozjela. Před servisem to nedělala. Svíčky měly totálně bílou barvu! Podle mě je to směsí. :P
mojky ZX6R-98

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » úte zář 18, 2007 14:56:27

mojky píše:Určitě máš pravdu, že by neměli na karburátorech moc co pokazit ale motorka po servisu špatně startovala( zateplá ) a po prudkém přidáni plynu vteřinku váhala něž se rozjela. Před servisem to nedělala. Svíčky měly totálně bílou barvu! Podle mě je to směsí. :P
Když jsou svíčky "bílé" tak bývá směs moc chudá. Tomu by odpovídalo i to zaváhání při přidání plynu.
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » úte zář 18, 2007 19:33:36

Tak, to co mohli totálně zvrtat je vzduchovej filtr, pokud ti ho čistily, protože origo filtr je tzv. mokrý molitanový filtr, a to proto, že se musí napouštet speciálním přípravkem na vzduchové filtry, nebo v nouzi motorovým olejem s vizkozitou 30w. Pokud ho jenom vyprali a nechali ho suchý, tak to způsobí hodně chudou směs(možná suchý je propustnější než KNko, ale nezachytává jemný prach). Pokud je však napuštěn moc, tak to obvykle způsobuje problémy se startováním, a s jízdou na čtvrt plynu.

Já si čistím filtr sám a napouštím ho přípravkem MOTUL air filter, a ze svých zkušeností ho min. třikrát znovu vyndavám a balím ho do hadrů, abych ho trochu vysušil. Takto čistím filtr zhruba po 2500km. Je to velká loterie, ale už stím mám skušenosti a mám to v ruce.

Dokonce, i když se koupí nový originální filtr, tak to na něj skoro vůbec nechce jezdit a musí se vyprat a znova napustit. Bohužel bývá tak mastnej, že je téměř nepropustnej. :evil:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » úte zář 18, 2007 20:02:57

Zubr píše:Tak, to co mohli totálně zvrtat je vzduchovej filtr, pokud ti ho čistily, protože origo filtr je tzv. mokrý molitanový filtr, a to proto, že se musí napouštet speciálním přípravkem na vzduchové filtry, nebo v nouzi motorovým olejem s vizkozitou 30w. Pokud ho jenom vyprali a nechali ho suchý, tak to způsobí hodně chudou směs(možná suchý je propustnější než KNko, ale nezachytává jemný prach). Pokud je však napuštěn moc, tak to obvykle způsobuje problémy se startováním, a s jízdou na čtvrt plynu.

Já si čistím filtr sám a napouštím ho přípravkem MOTUL air filter, a ze svých zkušeností ho min. třikrát znovu vyndavám a balím ho do hadrů, abych ho trochu vysušil. Takto čistím filtr zhruba po 2500km. Je to velká loterie, ale už stím mám skušenosti a mám to v ruce.

Dokonce, i když se koupí nový originální filtr, tak to na něj skoro vůbec nechce jezdit a musí se vyprat a znova napustit. Bohužel bývá tak mastnej, že je téměř nepropustnej. :evil:
Taky řeším tu alchymii s molitanovým filtrem, já na to mám sprej a bylo mi řečeno že stříknout ani málo, ani moc :dontknow: Dávám tam jednu vrstvu tak akorát a žádný problém s motorkou není.
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » úte zář 18, 2007 20:14:21

No, jenže rex nemá náporové sání, které je o dost choulostivější a správné vyladění je nutností.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » úte zář 18, 2007 20:20:06

Zubr píše:No, jenže rex nemá náporové sání, které je o dost choulostivější a správné vyladění je nutností.
Jasný, ten molitanovej je na zephyru, ale správnej poměr vzduchu je zapotřebí i bez náporu :wink:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » úte zář 18, 2007 20:26:03

Příliš ucpaný filtr způsobuje větší podtlak mezi filtrem a karburátorem což u REXe ještě není takový problém, ale u ninji tím že se přetlakovávají plovákové komory, tak se směs obohatí o mnoho více. :!: :( Takže je to větší problém, a pokud se to trefí, tak ta ninja letí jak raketa,ale né vždy se to podaří. :twisted:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » úte zář 18, 2007 20:30:00

Jo a v servisech, kde nemají s KAWAmi příliš zkušeností může být čištění filtru docela problém.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
mojky
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 79
Registrován: úte kvě 15, 2007 19:25:49
Bydliště: Mosty u Jablunkova

Příspěvek od mojky » pon říj 01, 2007 22:14:23

Zubr píše:Jo a v servisech, kde nemají s KAWAmi příliš zkušeností může být čištění filtru docela problém.
Dneska mi volali že Ninja je hotová. Museli znovu seřídit karburátory,nasadit nějakou hadičku zepředu karburátoru a hlavně přeházet jehly v karburátorech. Nevím co v tom značkovém servise dělali, peníze si vzali pořádné ale vše podrbali. Nabíjeni je po výměně reg. za VAPE stabilní.Jediný problém, pokles napětí při zapnutí všech spotřebičů (brzda,ventilátor,světlo,blikače)přetrvává. Asi musím vyměnit baterku aby napětí tolik neklesalo (říkali že v zákl.ot na 12,3V).
mojky ZX6R-98

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » úte říj 02, 2007 15:20:52

Tak snad bude dobře sloužit. Spoustu šťastně najetých kilometrů bez nehody, ti přeje Tomáš :wink:



Tak jsem si říkal, že pokud ty Mosty u Jabluňkova nejsou daleko, tak bych se stavil. :D Ale když jsem to zadal do vyhledávače mapy.cz tak mě málem ranila mrtvice :shock:. Vzdálenější místo od Chomutova v ČR neexistuje. :lol:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
mojky
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 79
Registrován: úte kvě 15, 2007 19:25:49
Bydliště: Mosty u Jablunkova

Příspěvek od mojky » úte říj 02, 2007 23:09:13

Dík za přáni,možná se někdy sejdeme. Zítra jedu pro Kawu (dřív to nešlo, musel jsem chodit do práce), jsem zvědavý jaké to bude.Ten pán co to dělal má ve Frýdku - Místku velice dobrou pověst a dlouhé čekací doby (děla motorky po práci). :shock:
mojky ZX6R-98

Uživatelský avatar
mojky
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 79
Registrován: úte kvě 15, 2007 19:25:49
Bydliště: Mosty u Jablunkova

Příspěvek od mojky » stř říj 03, 2007 19:55:22

Ninja je už doma,myslím že to seřídili dobře.Dokonce provedli seřízeni na brzdě a velice mě potěšili.Moje Kawa je Německý model s kat. a podle TP má mít 97 K ale na brzdě zjistili výkon rovných 100 k na kole.To znamená asi 107 k na motoru. Je zajímavé že Kawy bez kat. které opravoval měly na brzdě menší výkon (všechny kolem 95/97 k).Tlaky mám kolem 12,5 na všech válcích.To vynechávání asi způsobila praskla spínací skříňka a samozřejmě relé nabíjení.Nyní používám Vape. :diabloanifire:
mojky ZX6R-98

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » čtv říj 04, 2007 07:29:10

To je zajímavý, myslel jsem, že katalyzátor pár koníků naopak ubírá.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » čtv říj 04, 2007 13:21:04

No, nechci ti kazit radost, ale ZX-6R model 98,99 má papírový výkon 110k a běžně měřitelný 108k vše na motoru. Ale je možný, že máš německou škrcenou verzi na 98k a v tom servisu ji jen otevřeli na plnej výkon. A v německá verze musí mít katalyzátor. :roll:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » čtv říj 04, 2007 13:24:13

mojky píše:Ninja je už doma,myslím že to seřídili dobře.Dokonce provedli seřízeni na brzdě a velice mě potěšili.Moje Kawa je Německý model s kat. a podle TP má mít 97 K ale na brzdě zjistili výkon rovných 100 k na kole.To znamená asi 107 k na motoru. Je zajímavé že Kawy bez kat. které opravoval měly na brzdě menší výkon (všechny kolem 95/97 k).Tlaky mám kolem 12,5 na všech válcích.To vynechávání asi způsobila praskla spínací skříňka a samozřejmě relé nabíjení.Nyní používám Vape. :diabloanifire:


Kolik si řekli za opravu a seřízení? Jen tak ze zvědavosti. :lol:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Odpovědět