Tady jsou nějaký čísla, co jsem sosnul z různejch testů v Motorájí a v Motohousu:
Max. rychlost: ZX-6R 97´, 98 k na kole, 256 km/h při 14500 ot.
ZX-9RB 97´ 267 km/h při 10500 ot.
ZX-9RC 98´, 125 k na kole, 274 km/h
Hayabusa: 148,7 k / 124,4 Nm na kole, 0-96 km/h 2,8 s, maximálka 295,8 km/h
ZX-12R: 155,5 k / 118,7 Nm na kole, 0-96 km/h 2,9 s, maximálka 292,7 km/h
Blackbird: 132,2 k / 107,4 Nm na kole, 0-96 km/h 3,0 s, maximálka 276,1 km/h
FJR 1300: 118,2 k / 114,2 Nm na kole, 0-96 km/h 2,95 s, maximálka 248,1 km/h
ZX9R a ZX12R-max.rychlost
re
ja mysliM ze silne jsou vsechny a zabit se muzete i na tomhle...zalozni moto v garazi
JAWA 23 MUSTANG,ALE JEN CERVENY: 98,2 k / 100,2 Nm na kole, 0-100 km/h 4,6 s, maximálka 201,1 km/h
JAWA 23 MUSTANG,ALE JEN CERVENY: 98,2 k / 100,2 Nm na kole, 0-100 km/h 4,6 s, maximálka 201,1 km/h
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Bubrak: no je fakt, že tam nepsali, co je to za rok, ale byl to převzatej test otištěnej v Motohousu 2002, takže to byly ročníky buď 02, ale spíš 01. Jinak ale zas co jsem četl já, tak sériové ZX-12 se sériovou Busu nepovedlo překonat nikdy (i když pokaždé jen o chlup), díky vynikající aerodynamice Busy.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
Jasně Busa je ošklivá (někomu se líbí, mě ale moc ne) ale její tvary jsou vyvinuté v aerodynamickém tunelu a to je ve vysokých rychlostech něco co se počítá Psalo se že ZX12R byla nejrychlejší seriově vyráběná motorka ve své době, ale podle testů byla Busa rychlejší
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209