-
Dak
- Ghostrider

- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dak » stř srp 29, 2007 14:04:01
misak39 píše:filtry podle mě musej mít přívod studenýho vzduchu, jinak se nic nezlepší, spíš zhorší... Origo násos sosá luft náporově, takže i v létě je chladnej, kdežto KN filtr saje vzduch teplej od motoru, a tudíž změna spočívá jen ve zvuku, kdy to při přidání jakoby chrochtá... Zkusili jsme to na autě, a pokorně jsme se vrátili k origo bedýnce, bo to zhoršilo jak průběh křivky výkonu, tak spotřebu... U motorky jsem to nezkoušel, takže to je pouze odvozený názor....jak říká Dak-tož tak...
No máš pravdu až na to, že já sem mněl na mysli KN filtr v airboxu. Takže taky sosá vzduch z náporového sání. Je vlastně rozměrově shodný s originálem.
Dak
CKC -015-
-
petpre
- Babyrider

- Příspěvky: 38
- Registrován: ned čer 18, 2006 18:32:00
- Bydliště: Trenčín
Příspěvek
od petpre » stř srp 29, 2007 14:14:24
To startování bez sitiča mi v prípade každodenního jazdenia nerobý problém len trebalo málinko pridať plyn. Ale keď stojí motorka dlhšie ako 3-4 dni tak musím dať sitič na cca 3/4 a start bez problémov. Inak Aj ZZR600-95 a aj ZX6R-00 mi takto štartovala.
-
petpre
- Babyrider

- Příspěvky: 38
- Registrován: ned čer 18, 2006 18:32:00
- Bydliště: Trenčín
Příspěvek
od petpre » stř srp 29, 2007 14:21:37
Ja mám KN filter v originál boxe a keď som ho tam dal tak som necítil žiadnu zmenu. Inak včera som skúšal dať originál filter a chlapi podržte se hergot ono to normálne nepomohlo:-) Bol to len slabý pokus o vtip v mojej blbej situácii. Prečo hergot ta motorka nemá diagnostickú zástrčku jako auto? Prečo je nemôžem mať nejakú obyčajnú poruchu na ktorú prídem po 20 minútach ?Starám sa o ňu jak o vlastné decko (to bude asi tím že nemáme deti) a ona so mnou vydrbáva jak malá puberťáčka.
-
Anti
- Easy slider

- Příspěvky: 503
- Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
- Bydliště: Znojemsko
Příspěvek
od Anti » stř srp 29, 2007 15:57:45
Bohužel v tomhle případě bych doporučil "dobrovolného dárce orgánů".Moc dobrého kamaráda se stejnou motorkou,který zapůjčí nebo odzkouší jednotlivé komponenty.
Mám zkušenosti,že v takových případech je chyba v součástce,ve které prakticky být nemůže...
Můj osobní typ je CDI
Jeden stačí....na všechno....
-
petpre
- Babyrider

- Příspěvky: 38
- Registrován: ned čer 18, 2006 18:32:00
- Bydliště: Trenčín
Příspěvek
od petpre » stř srp 29, 2007 17:55:23
Anti zrejme na tom niečo bude. Bohužiaľ nepoznám v okolí cca 200km nikoho kto má tento model a ono je dosť málo ludí co je schopných si nechať vymontovať to CDI (aj keď to nie je veľký zásah).
-
Anti
- Easy slider

- Příspěvky: 503
- Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
- Bydliště: Znojemsko
Příspěvek
od Anti » stř srp 29, 2007 20:56:18
Dyk Trenčín je kousek.
Zkus apelovat na členy klubu.V nouzi poznáš přítele...
Osobně bych si klidně udělal výlet,ale zatím sem měl tu čest jen s jednovály,chce to někoho kdo má zkušenosti s těma mašinama,co mají válců povícero...
Jeden stačí....na všechno....
-
petpre
- Babyrider

- Příspěvky: 38
- Registrován: ned čer 18, 2006 18:32:00
- Bydliště: Trenčín
Příspěvek
od petpre » čtv srp 30, 2007 13:43:36
Dnes navečer budem mať požičaný merák na kompresiu tak sa len modlím aby to bolo O.K.
-
Anti
- Easy slider

- Příspěvky: 503
- Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
- Bydliště: Znojemsko
Příspěvek
od Anti » čtv srp 30, 2007 16:11:39
špatná komprese se většinou projevuje naopak.Válec nejde na volnoběh,a začne se přidávat až s otáčkama...
Jeden stačí....na všechno....
-
petpre
- Babyrider

- Příspěvky: 38
- Registrován: ned čer 18, 2006 18:32:00
- Bydliště: Trenčín
Příspěvek
od petpre » čtv srp 30, 2007 20:12:19
Tak som zmeral tlaky. 1 valec 14, 2valec 12,5 , 3valec 11 , 4valec 14 . Čo na to poviete? Volal som kamošovi čo robí mechanika v honde a hovoril že tlakmi to na 100pro nebude.
-
misak39
- Ghostrider

- Příspěvky: 5071
- Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
- Bydliště: Králíky
Příspěvek
od misak39 » pát srp 31, 2007 01:11:46
petpre píše:Tak som zmeral tlaky. 1 valec 14, 2valec 12,5 , 3valec 11 , 4valec 14 . Čo na to poviete? Volal som kamošovi čo robí mechanika v honde a hovoril že tlakmi to na 100pro nebude.
různý tlaky můžou dělat třeba vůle na ventilech, to by ještě nebyla tak velká bolest... Podle mě musíš řešit jednu věc po druhé, a vše prohlédnout, jinak se nedopídíš... A jestli to udělalo najednou, začít zapalováním od výměny svící... Ze čtyř novej NGKček mi vydržela ta jedna jenom 800 km a pak dávala jiskru tak nějak divně kolem dokola, a na izolátoru žádná prasklina vidět nebyla a černá viditelně víc nebo jinak než ostatní taky ne...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
-
petpre
- Babyrider

- Příspěvky: 38
- Registrován: ned čer 18, 2006 18:32:00
- Bydliště: Trenčín
Příspěvek
od petpre » pát srp 31, 2007 08:41:42
Výmena sviečiek bol môj prvý krok, samozrejme nepomohlo mi to.
-
petpre
- Babyrider

- Příspěvky: 38
- Registrován: ned čer 18, 2006 18:32:00
- Bydliště: Trenčín
Příspěvek
od petpre » sob zář 01, 2007 15:08:13

Problém sa našiel!!! Včera mi v autorizovanom servise Honda vyčistil ultrazvukovou čističkou karburátory (musel ich rozložiť dáva sa to tam po jednom) dnes som to poskladal a mašina ide jak má!!! Je to až neuveritelné ale tá hadička čo ide od nasávačou má na sebe filter a pravdepodobne sa rozpadla tá jeho vnútorná výplň a to my ucpávalo karbonátky. Volal som do servisu kawasaki a preventívne som ho objednal nový. Aj tak mi stále nejde do hlavy že mi ešte pred týždňom kamoš (s mojou asistenciou) tie karbce rozoberal a vyfúkal ich vrátane trisiek vzduchom. Som šťastný že ta moja mrcha už chodí akurát ju budem musieť nechať nanovo nastaviť. Inak dávali ste niekto dynojet?? Má to význam? Dá to nejaké kone?
-
Dak
- Ghostrider

- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dak » sob zář 01, 2007 19:46:21
Gratuluju a přeju abys nemněl už žádné závady. No dynojet sem nemněl, ale pokukoval sem po něm a ptal sem se na to a řekli mně ať mrknu sem, že je tam všecko o dynojetu.
http://sweb.cz/eabmoto/dynojet/dynojet.htm
Dak
CKC -015-
-
petpre
- Babyrider

- Příspěvky: 38
- Registrován: ned čer 18, 2006 18:32:00
- Bydliště: Trenčín
Příspěvek
od petpre » sob zář 01, 2007 20:10:13
Dík, tak neviem či má ten dynojet pre mňa význam. O výkon sa mi ani nejedná len neviem či tam mám nechávať tú vložku od K&N ale to asi založím inú diskusiu.
-
Zubr
- Ghostrider

- Příspěvky: 1084
- Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
- Bydliště: Chomutov
Příspěvek
od Zubr » sob zář 01, 2007 21:22:17
Tak to je Super

. Přeju hodně štastných kilometrů, bez poruch a nehod.

S větrem o závod, a občas někde zastav a počkej na strážnýho anděla. Cus Tom
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní