
Gpz 600 problem
Ten ocet se dává při čistění chladiče.Vytáhne se chladič,všechny díry až na jednu se zacpou,a pak se tam nalije směs octa s vodou,pokud možno teplou.Nechá se hodinu působit,a pak se to vypláchne proudem vody...
Přidat to do okruhu by taky asi fungovalo,ale pokud by se rozpustil sajrajt,tak ti zůstane v chladícím okruhu...
Lepší je vytáhnout ten chladič,a zkusit protáhnout i zbytek okruhu...
Přidat to do okruhu by taky asi fungovalo,ale pokud by se rozpustil sajrajt,tak ti zůstane v chladícím okruhu...
Lepší je vytáhnout ten chladič,a zkusit protáhnout i zbytek okruhu...
Jeden stačí....na všechno....
Víčko musí snést velkej přetlak (prokoukni spodní těsnění na takovým tom talířku co ho tlačí pero, jestli je rovnoměrně vymačkaný a není někde místo kde nedosedá) Pokud netěsní spodní těsnění, pouští vodu už při malým přetlaku do expanzky, zavzdušní se systém párou a je špatně. Přetlakovej ventilek je vprostředku toho spodního talířku, a musí těsnit taky na přetlak, ale na podtlak, tzn když ho povytáhneš, musí jít poměrně lehce. Může být zaseklé, zarezlé v osičce nebo nějaká podobná vada, pak neotvírá a nesaje zpět kapalinu. Těsnost a průchodnost veškerých hadic i hadiček je samozřejmě nutná...A pak taky nezapomeň, že voda vaří na 100 st. a kapalina má bod varu výš.... Pokud jde kapalina do spalovacího prostoru nebo do oleje, jak psal Doktor myslím, je to jízdenka na výbrus...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
!!!!!! VODA !!!
Jsem kuchal GZPku a vzpomněl si, kudy mi chcala voda!!! Pokud má 600 kilo stejnej motor (jako že jooo) tak nad hlavou je spojovací trubka vody, která vede do termostatu. A ten termostat je na přírubě, která je těsněná O kroužkem, No a ten byl zpuchřelej, tudíž tamtudy chcala voda na hlavu, kde se ovšem stihla odpařit, takže tam byla jen rezavá skvrna. Moc dlouho jsem taky hledal, kudy teče, ale nikde nebylo nic vidět, až jednou čirou náhodou jsem to zjistil... PROHLÍDNI TOHLE !!! Bezpečně to poznáš při teplým nastartovaným motoru se zvednutou nebo sundanou nádrží!!!
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*