Gpz 600 problem

turbom
Příspěvky: 12
Registrován: pon čer 25, 2007 19:35:52

Příspěvek od turbom » čtv srp 30, 2007 19:15:00

Anti: Zajimavy napad s octem :-) Takze prilit ocet do okruhu, nechat a po jaky dobe vymenit ?
GPZ 600 R

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » čtv srp 30, 2007 19:20:20

Ten ocet se dává při čistění chladiče.Vytáhne se chladič,všechny díry až na jednu se zacpou,a pak se tam nalije směs octa s vodou,pokud možno teplou.Nechá se hodinu působit,a pak se to vypláchne proudem vody...
Přidat to do okruhu by taky asi fungovalo,ale pokud by se rozpustil sajrajt,tak ti zůstane v chladícím okruhu...
Lepší je vytáhnout ten chladič,a zkusit protáhnout i zbytek okruhu...
Jeden stačí....na všechno....

turbom
Příspěvky: 12
Registrován: pon čer 25, 2007 19:35:52

Příspěvek od turbom » čtv srp 30, 2007 20:01:13

Jasny myslel jsem si to. Ten zbytek okruhu muzu prostriknout hadici?
GPZ 600 R

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » čtv srp 30, 2007 20:40:52

Jasný,protáhni to,ale opatrně,ať ti nevylítaj hadice :)
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » pát srp 31, 2007 01:00:26

Víčko musí snést velkej přetlak (prokoukni spodní těsnění na takovým tom talířku co ho tlačí pero, jestli je rovnoměrně vymačkaný a není někde místo kde nedosedá) Pokud netěsní spodní těsnění, pouští vodu už při malým přetlaku do expanzky, zavzdušní se systém párou a je špatně. Přetlakovej ventilek je vprostředku toho spodního talířku, a musí těsnit taky na přetlak, ale na podtlak, tzn když ho povytáhneš, musí jít poměrně lehce. Může být zaseklé, zarezlé v osičce nebo nějaká podobná vada, pak neotvírá a nesaje zpět kapalinu. Těsnost a průchodnost veškerých hadic i hadiček je samozřejmě nutná...A pak taky nezapomeň, že voda vaří na 100 st. a kapalina má bod varu výš.... Pokud jde kapalina do spalovacího prostoru nebo do oleje, jak psal Doktor myslím, je to jízdenka na výbrus...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

!!!!!! VODA !!!

Příspěvek od misak39 » ned zář 02, 2007 00:29:27

Jsem kuchal GZPku a vzpomněl si, kudy mi chcala voda!!! Pokud má 600 kilo stejnej motor (jako že jooo) tak nad hlavou je spojovací trubka vody, která vede do termostatu. A ten termostat je na přírubě, která je těsněná O kroužkem, No a ten byl zpuchřelej, tudíž tamtudy chcala voda na hlavu, kde se ovšem stihla odpařit, takže tam byla jen rezavá skvrna. Moc dlouho jsem taky hledal, kudy teče, ale nikde nebylo nic vidět, až jednou čirou náhodou jsem to zjistil... PROHLÍDNI TOHLE !!! Bezpečně to poznáš při teplým nastartovaným motoru se zvednutou nebo sundanou nádrží!!!
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » ned zář 02, 2007 08:40:32

Na výplach chladících systémů se používají speciální přípravky, jejíchž cena není až tak vysoká. Takže ocet bych vynechal, stejně to moc nefunguje. Zkoušel jsem to u Renaultů 19, kde chlad. systém bývá totálně zasraný. S octem to nešlo.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » ned zář 02, 2007 08:53:02

Mě to na škodovce fungovalo,můj R19 zatím nic takového nepotřeboval...
Ale pokud jsou na to speciální přípravky,asi bude lepší je použít...
Jeden stačí....na všechno....

turbom
Příspěvky: 12
Registrován: pon čer 25, 2007 19:35:52

Příspěvek od turbom » pon zář 03, 2007 21:15:07

Diky vsem za rady.
Diky, zatim se v tom nebudu hrabat. Mel jsem masinu na serizeni vent vuli. Pri te prilezitosti tam pozorny mechaniker dal novy stred na vicko od chladice a pry i nove gumicky okolo tech trubicek ve viku. Za 100 km se zatim neztratilo nic. Takze to necham a uvidi se. :wink:
GPZ 600 R

Odpovědět