Odškrcení ER 5

Odpovědět
Sláva

Odškrcení ER 5

Příspěvek od Sláva » čtv bře 02, 2006 12:39:13

Zdarec palec Kawaři! Nevíte,jakým způsobem je škrcenej motor u ER 5?Boreček mi sice říkal,když sem to kupoval,že je to odškrcený,ale jak mi to kámoš při koupi projížděl (srovnával to i s neškrcenou er 5,byly tam dvě..),říkal,že je podle něho škrcená (od cca 7 tis. to prej netáhlo). Kam bych to popř. mohl v okolí Brna dát odškrtit,abych kvůli tomu nemusel začít pracovat..?Majitel sice říkal,že to potřebuje seřídit,ale že by to dělalo takovej rozdíl (25 kw vs 37 kw),to asi ne. Popř. bych to dal změřit na motorovou brzdu,nevíte o něčem v Brně?Díkec!

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7950
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » čtv bře 02, 2006 13:04:06

v Brně?? Asko :-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Sláva

Příspěvek od Sláva » pát bře 03, 2006 00:45:09

O Asku samo vím,ale to je oficiální a ty bývaj dražší..

Uživatelský avatar
Váňa
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 77
Registrován: úte led 31, 2006 18:46:50
Bydliště: České Budějovice

Re: Odškrcení ER 5

Příspěvek od Váňa » stř dub 05, 2006 16:15:56

Sláva píše:Zdarec palec Kawaři! Nevíte,jakým způsobem je škrcenej motor u ER 5?Boreček mi sice říkal,když sem to kupoval,že je to odškrcený,ale jak mi to kámoš při koupi projížděl (srovnával to i s neškrcenou er 5,byly tam dvě..),říkal,že je podle něho škrcená (od cca 7 tis. to prej netáhlo). Kam bych to popř. mohl v okolí Brna dát odškrtit,abych kvůli tomu nemusel začít pracovat..?Majitel sice říkal,že to potřebuje seřídit,ale že by to dělalo takovej rozdíl (25 kw vs 37 kw),to asi ne. Popř. bych to dal změřit na motorovou brzdu,nevíte o něčem v Brně?Díkec!

Rozdíl je obrovský. Zavřená verze jede zhruba stejně jako 2T stoětadvacítka. A je to přesně jak píšeš, motor se jakoby začne nadechovat a kolem 7 tis. je najednou konec. Otevřená verze jede nejlépe mezi 7-9 tis a má samozřejmě i lepší střední pásmo.
Co se týče zavření používá co vím kawa 2 způsoby:
1) otvor v šoupátku - nutno ho nějak ucpat protože ta potvora vyrovná tlak pod a nad membránou a zabraňuje vyjetí šoupátka až nahoru ( dáš plnej kotel, ale šoupátko vyjede jenom do půlky)

Obrázek takto nějak vypadá "děravý" šoupátko

Obrázek a takto ho můžeš ucpat např. měděným prstýnkem

další úprava karburátoru není nutná, jestli si trochu kutil nechá se zvládnout svépomocí

2) clonka v sání - s tímto nemám na rozdíl od předchozího osobní zkušenost ( ale onehdá to někdo psal takto ve foru na motorkářích) , předpokládám že po odstranění clonky se musí karburátor přetryskovat

Odpovědět