
Baterie ZXR400, r.v.1993
Baterie ZXR400, r.v.1993
Zdravím, nevíte někdo jaká baterie má být na ZXR400,r.93? V manuálu na starší model z roku 89 nebo kolik (je to ještě ta hranatá s kulatýma světlama) píšou 12V 10Ah, já tam mám teď 12V 12Ah, tak nevím jestli to není zbytečné (chystám se na koupi nové). Popřípadě typy na jiné druhy baterií, než ty obyč. Třeba gelovku 

na rok 93 by měla být tato baterka YTX9-BS (výrobce YUASA BATTERY). je to 12V 8Ah.
osazovací tabulka je např. tady http://www.motoobchod.cz/advertisement.asp?idk=138
osazovací tabulku můžeš najít i u jiného výrobce baterií
osazovací tabulka je např. tady http://www.motoobchod.cz/advertisement.asp?idk=138
osazovací tabulku můžeš najít i u jiného výrobce baterií

Chceš bejt všude a nejseš nikde.
To mě poslední dobou nějak vystihuje...
Zephyr 550
To mě poslední dobou nějak vystihuje...
Zephyr 550
Drobná polemika-myslím, že nabíjení je nastaveno na určitej proud, takže když se dá baterka slabší, mohla by se přebíjet (cesta do pekel) a silnější se nenabije(cesta tamtéž) Ale 8 nebo 12 Ah asi nebude zas tak velikej rozdíl aby to kazilo baterku...Dak-Ninja píše:Stačí pokud dodržíš rozmněry a napětí. Jestli 8Ah nebo 15Ah to už tak důležité není. Toto číslo udává pouze kapacitu baterie(př. pokud budeš odebírat 1A tak 8Ah baterie vydrží 8 hodin 15Ah 15 hodin atd.). Pokud ti bude fungovat dobíjení tak jak má tak je jedno jakou.
Choze jako specialist by to určo zhodnotil odborně.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nene, slabší baterka bude nabitá dříve, silnější později. To máš jako když máš nabíječku na tužkový baterky a nabije ti kapacitu jak 700 tak 2500 mAh.
Kapacita ti hraje roli když máš velký odběry. Takže ta 8 Ah by ti dala při startu třeba 30 ampér, ale jenom o polovinu kratší dobu než 16 Ah.
Kapacita ti hraje roli když máš velký odběry. Takže ta 8 Ah by ti dala při startu třeba 30 ampér, ale jenom o polovinu kratší dobu než 16 Ah.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
volkswagen píše:Nene, slabší baterka bude nabitá dříve, silnější později. To máš jako když máš nabíječku na tužkový baterky a nabije ti kapacitu jak 700 tak 2500 mAh.
Kapacita ti hraje roli když máš velký odběry. Takže ta 8 Ah by ti dala při startu třeba 30 ampér, ale jenom o polovinu kratší dobu než 16 Ah.
Přesně tak! Jakmile je baterie nabitá, tak nabijení přestane a do baterky jde pouze udržovací proud (co ž bývá kolem 0,1 A). Vyhlášku § 50 (do 1000 v) sem nedostal enem tak.

Dak
CKC -015-
CKC -015-
V tom máš pravdu, ale v provoze, když ji nedobíjíš externě, by se mohlo stát, že silnější baterka se na stejnej počet startů nabije až někde v Berlíně. (u auta mi takhle šla srát baterka silnější //je pravda že až po dvou letech//, a přitom dobíjení bylo v pořádku, jen jsem jezdil na kousky a žádný dlouhý trasy) Každopádně bych řešil baterku předepsanou výrobcem, jistě ví proč ji tam dává. Ale zase nechci bejt zbytečně chytrej, přece jen elektrika není můj obor.volkswagen píše:Nene, slabší baterka bude nabitá dříve, silnější později. To máš jako když máš nabíječku na tužkový baterky a nabije ti kapacitu jak 700 tak 2500 mAh.
Kapacita ti hraje roli když máš velký odběry. Takže ta 8 Ah by ti dala při startu třeba 30 ampér, ale jenom o polovinu kratší dobu než 16 Ah.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*