Pauza před zátahem...

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4467
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

Pauza před zátahem...

Příspěvek od Ladis » pát črc 20, 2007 11:40:44

Chlapáci, mám jednu otázečku... Stává se mi, že při přeřazení na vyšší stupeň a následným přidáním plynu si motor hodí takovou sekundovou pauzičku, než zabere. Dělá to jak studenej, tak teplej...
Nevíte, čím by to mohlo být? Svíčky, karbec,....nevím :?
Předem díky za info!
;)

EDIT: jééé, tímto příspěvkem už mám první usergrupu... :wink:
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » pát črc 20, 2007 12:25:18

Podívej se na ty svíčky, ale já bych zkontroloval filtry (vzducháč aj benzíňák) a nech si zkontrolovat podtlaky jestli sis je nenechával. Taky je možné že máš bordel v tryskách. Toš tak
Dak
CKC -015-

ZX-6R F3 1997

Pauza v plynu při otevření na 10 - 20 %.

Příspěvek od ZX-6R F3 1997 » úte črc 31, 2007 17:17:04

Bohuzel tenhle problem mam taky,nechal jsem v servisu Honda Ceske Budejovice preventivne vycistit karburatory, a v pripade potreby seridit a bohuzel motorka jede hur nez pred navstevou servisu.......ta pauza je od 5000 do 9000 bohuzel v techto otackach jezdim nejcasteji, brzdim motorem - zavreny plyn pak chci pridat, motor malinko zabere a pak si da pauzu, musim pridat vice plynu a pak skubne a zabira normalne. Ale pokud nepridam motorka ma sileny duty zvuk a jede jakoby na 3 valce - zkratka vubec. Nelepe se to pozna na 1. a 2. p.stupen. Toto se deje pri otevreni plynu 10-20 %. Do peti tisic reaguje plyn normalne ale pak je to silene, nelze projet jedinou zatacku plynule, zkratka zkazene leto........Musim tedy jezdit od 30% otevreni plynu - zkratka nejde drzet plynulou rychlost. Kdyz chci drzet plynulou rychlost 100 km/h na petku (6000 ot.) ci sestku (5000 ot.) mam otevreny plyn prave na 10 - 20 % motor poškubává, je to citit pri jizde, chvili brzdi chvili jede......ach jo. Při reklamaci nic neodstranili a řekli, že je to normální a ještě si naučtovali poloviční penize za práci......přitom na moto jelo pár kamarádů, chybu poznali hned a tvrdi, ze to normální rozhodně není. Moto jsem dal jeste k jednomu servismanovi, trochu to polepšil nastavením směsí, po pár km se problém vrátil zpět. Ještě jedna zajímavost: pokud další den zahřeji moto, vyjedu a netočim přes 6000 jede normálne, pak ji vytočim více např na 10000 a poté jedu zase volně, problém se tím vytočením jakoby aktivuje, mezera a škubání je už zase od 5000. A při větším vytáčení a zátěži si při ubrání plynu pořádně vystřelí z výfuku jak nejaká stará škodovka.........Poslední naděje vkládám do opětovného rozebrání karburátorů, kontrolu, nový filtr KN a seřízení na Dyno brzdě. A ještě v případě potřeby dynojet kit. Jeste poznámka pred cistenim karb. jela normalne, svíčky jsou nové a přívod benzínu ucpaný není. Spotřeba stoupla asi o 1 litr ale to je tim, jak pořad laboruju za jizdy s plynem.........Můžete někdo poradit? Diky Zdenek

tonybeny
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 45
Registrován: úte črc 03, 2007 21:34:03
Bydliště: Přibyslav

Příspěvek od tonybeny » úte črc 31, 2007 19:06:12

Podobný problém jsem měl u TDM 850, několikrát reklamace u prodejce, problém nikdy neodstraněn, takže neporadím, ale jízda byla krajně nepříjemná
ZRX 1200S Není zelená a není to Eddi, ale je to REX

Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4467
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis » pát srp 03, 2007 14:48:28

Mě osobně to dělá výhradně při nízkých otáčkách...průjezdy městem, kdy se hodně řadí dolů, apod...
Když tomu švihám, tak valí na 100%...koukal jsem na svíčky a jsou fajn, ještě chci pořádně vyčistit vzducháč a uvidíme...
;)
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » pát srp 03, 2007 15:32:55

A ty podtlaky dělals někdy?
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » pát srp 03, 2007 15:37:21

tady nevím, ale na autě mě dělala něco podobného zasviňěná klapka sání. Vůbec nevím, jeslti tady něco takového je, ale pomohlo ji (a samozřejmě tu osku) jen pročistit lihem a bylo to dobré. Projevovalo se to tak, že pokud jsem se snažilpřidat plyn v nízkých otáčkách, tak plyn jako nereagoval a pak po překonání nějaké hranice zase zabral.
Pokud je to úplně od věci, tak se omlouvám.
ZX-12R naked

ZX-6R F3 1997

Problém vyřešen

Příspěvek od ZX-6R F3 1997 » čtv srp 16, 2007 08:50:10

Nechal jsem motorku opravit v servisu DK Racing v Praze Podolí (u koupaliště) a tento servis mohu jen doporucit. Závada byla odstraněna, jednalo se nejspise o spatne slozeny karburator, dva gumové kroužky (těsnění přivod paliva) byly skřípnuté a netěsnily, vinou toho se jeden válec "uchcával", proto ta spotřeba a normální chod pouze ve vysoých otáčkách.
V servisu musím ocenit přístup a pečlivost velice zkušených servismanů. Motor byl seřízen na brzdě a jede jako vyměněný. A jeste jedna pro me zajímavost, chtel jsem nechat namontovat KN filtr a po případě Dynojet kit a po delsim rozhovoru, mi bylo uprimne receno, ze bych tyto komponenty pri mem stylu jizdy skoro vůbec nevyuzil a konkretne v mem stroji by rozdil byl malo znatelny. Nejaké penize jsem tedy usetril..................... Opravdu doporucuji, zde umí daleko víc nez jen vymenit svicky www.dkracing.cz

Odpovědět