rady a na co si dat pozor KLR

Odpovědět
radek
Příspěvky: 13
Registrován: stř čer 06, 2007 21:14:41
Kontaktovat uživatele:

rady a na co si dat pozor KLR

Příspěvek od radek » pon črc 16, 2007 13:33:11

takze v sobotu sem jel na sraz ale bohužel ze srazu na laně za autem 15km domu takovej strach sem snad ještě neměl.Normalně sme jeli na oběd dojeli sme a všichni nadavali :D ze prej když přidam plin ze to dost dimy a smrdi po zastaveni us to nechtělo ani chytnout svička očouzena ten olej taky docela hodně dolivam tak asi budu muset překroužkovat zabrousit ventily a gufera na ventilech tak prosim o pomoc popřipadě jestli nekoho okolo Noveho Jičina neznate někoho solidniho co by to dokazal spravit a nebo jak a kda se daj sehnat kroužky hlavně na pist a ty gurerka no a když tak nejakou radu na co si dat pozor doufam že tuhle sezonu se aspon na konci svezu

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » pon črc 16, 2007 13:57:56

no tak tvoje sterost bude celkem malá, máš chycené kroužky takže tě čeká vybrus ten můžeš klidne poslat www.oulehla.cz a tem ti udělá vybrus, proste on si sežene píst atd, a dostaneš z5 hlavu s pístem po vybrusu a potom ti zbejvá sehnat tesnění pod hlavu a to bys měl sehnat bud v kawe a nebo na nějakym echopu , nekde sem ho videl, a taky se nezapomen kouknou do motoru na sponovák řetězu vyvažováku jestli je celej a napnutej řetez, rád praská ten šponovák a potom tam dělá ten řetízek paseku
KLR 650 ,,98" no problem

radek
Příspěvky: 13
Registrován: stř čer 06, 2007 21:14:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek » pon črc 16, 2007 16:03:50

jinak dost blbě to startovalo uš dřiv jak se mi to tet stalo tak sem normalně dojel zaspojčil začal podřazovat a najednou mi to zdechl skoušel sem tomu pomoct plinem ale ani se nesnažila bylo mi řečeno vyměn kroužky gufera na ventilech a zabruš je taky bude potřeba přetěsnit motor prosakuje mi to pod řadičkou i pod brzdou takže když jim tam pošlu komplet hlavu s ventilama se všim řikaš že to zkouknou a vyměni a udělaj co je potřeba ? odhadovanou cenu neviš? jestli to bude na vybrus atd trochu se chci poptat než to někam svěřim diky za tip

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pon črc 16, 2007 16:14:28

Vezmi manual a čti.Až dočteš(v případě KLR doprohlížíš obrázky),tak rozdělej celej motor,a aplikuj to co jsi vykoukal z obrázků.A nebo ten motor dej někomu udělat.A nebo řekni někomu známému,který tyhle věci umí,ať nad tebou drží ochranou ruku...
Pokud je klika s převodovkou v pořádku,tak nemusíš rozdělat celý motor,jen sundej všechny dekle...
Jeden stačí....na všechno....

radek
Příspěvky: 13
Registrován: stř čer 06, 2007 21:14:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek » pon črc 16, 2007 17:05:34

no tak ten manual mi chybi a nekoho dostupneho kdo by to udelal nebo radil taky neznam skoda no

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » úte črc 17, 2007 16:00:50

Jeden stačí....na všechno....

Odpovědět