laděný výfuk na ER 5

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
Uživatelský avatar
sotek
Příspěvky: 21
Registrován: čtv čer 21, 2007 09:03:23
Bydliště: Dvůr Králové n. L.
Kontaktovat uživatele:

laděný výfuk na ER 5

Příspěvek od sotek » pon črc 09, 2007 00:06:50

přemýšlím o laděném výfuku a tak mám pár dotazů
- má to vůbec na takovýhle obsah smysl?
- je k tomu potřeba ještě něco vyměnit/udělat? (třeba vzd. filtr, přetryskovat)

Případně jestli můžete někdo něco doporučit cenově přijatelného.

Předem děkuji za rady.
Kawasaki ER 5 rv 1999, Pionýr 05 rv 1963, Babeta rv 1978, wartburg 353 rv 1987

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon črc 09, 2007 08:21:38

Takže znovu od začátku jako už tolikrát
Co od toho laďáku čekáš? Výkon nebo rachot?
Jestli výkon tak se připrav že koncovkou to nekončí :-)
Jestli rachot tak si zajeď třeba do Creptusu nebo Tenaxu a máš to.
A na ER-5 to smysl mít klidně může, tohle není otázka značky motorky ale srdce :-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
sotek
Příspěvky: 21
Registrován: čtv čer 21, 2007 09:03:23
Bydliště: Dvůr Králové n. L.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sotek » pon črc 09, 2007 10:42:18

na to že je to 500 tak s výkonem jsem spokojený
ale už mi několik lidí řeklo že to má příšernej zvuk.
takže spíš mi jde o zvuk, ale kdyby to i něco málo výkonu přidalo, nezlobil bych se

fakt nevím jestli do toho mám vůbec cpát prachy
navíc nechci nějak prasit pěknou motorku
Kawasaki ER 5 rv 1999, Pionýr 05 rv 1963, Babeta rv 1978, wartburg 353 rv 1987

Uživatelský avatar
rudormi
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2205
Registrován: úte kvě 23, 2006 14:27:07

Příspěvek od rudormi » pon črc 09, 2007 10:58:27

já být tebou, tak bych do toho nešel ...
Chceš bejt všude a nejseš nikde.
To mě poslední dobou nějak vystihuje...

Zephyr 550

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » pon črc 09, 2007 11:16:53

no jednen ze vsi za kopcem má na ER5 Akrapovič tuším že říkal za 3,5 a zvuk to mělo peknej takovej silnej no :wink:

jo a z motorkou jinak nic nedělal, nahodil vejfuk a jezdí, já sem na svym klr ku když sem ho koupil při zavření plynu prskalo tak malinko povolil šroubeček aby byla bohatší směs a je po problému
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
sotek
Příspěvky: 21
Registrován: čtv čer 21, 2007 09:03:23
Bydliště: Dvůr Králové n. L.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sotek » pon črc 09, 2007 11:45:42

to mám právě strach že to není jen o koncovce a že to bude chtít minimálně poladit
no asi se na to vykašlu, stejně až vyřeším bydlení a vyměním auto, tak to vyměním.
Kawasaki ER 5 rv 1999, Pionýr 05 rv 1963, Babeta rv 1978, wartburg 353 rv 1987

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pát črc 13, 2007 17:07:47

Konkrétně KLR má šílenej výfuk,ale teď sem to vyměnil za KLX a tam je to to samý...
Nevím jak u dvouválu,ale na mé KLR to VŽDY pomohlo,alespoň pocitově.Zvedl se krouťák dole,samozřejmě zvuk,a celkově pocit z jízdy...Jestli se někde ztratilo pár koní mě vůbec,ale vůbec netankuje,nejsem závodník.
Takže sem vždy vyměnil jen výfuk,a do ničeho jiného sem téměř nevrtal a byl spokojený.
Pravda,ten výfuk sem zas ale poladil.Něco mezi úplně otevřeným a sériovkou...
Jeden stačí....na všechno....

Odpovědět