přemýšlím o laděném výfuku a tak mám pár dotazů
- má to vůbec na takovýhle obsah smysl?
- je k tomu potřeba ještě něco vyměnit/udělat? (třeba vzd. filtr, přetryskovat)
Případně jestli můžete někdo něco doporučit cenově přijatelného.
Předem děkuji za rady.
laděný výfuk na ER 5
- sotek
- Příspěvky: 21
- Registrován: čtv čer 21, 2007 09:03:23
- Bydliště: Dvůr Králové n. L.
- Kontaktovat uživatele:
laděný výfuk na ER 5
Kawasaki ER 5 rv 1999, Pionýr 05 rv 1963, Babeta rv 1978, wartburg 353 rv 1987
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Takže znovu od začátku jako už tolikrát
Co od toho laďáku čekáš? Výkon nebo rachot?
Jestli výkon tak se připrav že koncovkou to nekončí
Jestli rachot tak si zajeď třeba do Creptusu nebo Tenaxu a máš to.
A na ER-5 to smysl mít klidně může, tohle není otázka značky motorky ale srdce
Co od toho laďáku čekáš? Výkon nebo rachot?
Jestli výkon tak se připrav že koncovkou to nekončí

Jestli rachot tak si zajeď třeba do Creptusu nebo Tenaxu a máš to.
A na ER-5 to smysl mít klidně může, tohle není otázka značky motorky ale srdce

Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- sotek
- Příspěvky: 21
- Registrován: čtv čer 21, 2007 09:03:23
- Bydliště: Dvůr Králové n. L.
- Kontaktovat uživatele:
na to že je to 500 tak s výkonem jsem spokojený
ale už mi několik lidí řeklo že to má příšernej zvuk.
takže spíš mi jde o zvuk, ale kdyby to i něco málo výkonu přidalo, nezlobil bych se
fakt nevím jestli do toho mám vůbec cpát prachy
navíc nechci nějak prasit pěknou motorku
ale už mi několik lidí řeklo že to má příšernej zvuk.
takže spíš mi jde o zvuk, ale kdyby to i něco málo výkonu přidalo, nezlobil bych se
fakt nevím jestli do toho mám vůbec cpát prachy
navíc nechci nějak prasit pěknou motorku
Kawasaki ER 5 rv 1999, Pionýr 05 rv 1963, Babeta rv 1978, wartburg 353 rv 1987
- dworakmirek
- Easy rider
- Příspěvky: 376
- Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
- Bydliště: Znojemsko
no jednen ze vsi za kopcem má na ER5 Akrapovič tuším že říkal za 3,5 a zvuk to mělo peknej takovej silnej no 
jo a z motorkou jinak nic nedělal, nahodil vejfuk a jezdí, já sem na svym klr ku když sem ho koupil při zavření plynu prskalo tak malinko povolil šroubeček aby byla bohatší směs a je po problému

jo a z motorkou jinak nic nedělal, nahodil vejfuk a jezdí, já sem na svym klr ku když sem ho koupil při zavření plynu prskalo tak malinko povolil šroubeček aby byla bohatší směs a je po problému
KLR 650 ,,98" no problem
Konkrétně KLR má šílenej výfuk,ale teď sem to vyměnil za KLX a tam je to to samý...
Nevím jak u dvouválu,ale na mé KLR to VŽDY pomohlo,alespoň pocitově.Zvedl se krouťák dole,samozřejmě zvuk,a celkově pocit z jízdy...Jestli se někde ztratilo pár koní mě vůbec,ale vůbec netankuje,nejsem závodník.
Takže sem vždy vyměnil jen výfuk,a do ničeho jiného sem téměř nevrtal a byl spokojený.
Pravda,ten výfuk sem zas ale poladil.Něco mezi úplně otevřeným a sériovkou...
Nevím jak u dvouválu,ale na mé KLR to VŽDY pomohlo,alespoň pocitově.Zvedl se krouťák dole,samozřejmě zvuk,a celkově pocit z jízdy...Jestli se někde ztratilo pár koní mě vůbec,ale vůbec netankuje,nejsem závodník.
Takže sem vždy vyměnil jen výfuk,a do ničeho jiného sem téměř nevrtal a byl spokojený.
Pravda,ten výfuk sem zas ale poladil.Něco mezi úplně otevřeným a sériovkou...
Jeden stačí....na všechno....