K&N-ma to cenu
K&N-ma to cenu
Chlapi poraďte,má cenu jít do toho filtru?Má s tím někdo zkušenosti?
Jeden stačí....na všechno....
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Bavíte se o tom dost všeobecně.
Záleží na tom zda se jedná o přímý filtry a odstranění air boxu nebo náhradu origo filtru do air boxu....
Pokud dáváš přímý,musíš jít i do Dynojet Stage 3 a do laďáku
Pokud jen nahradíš origo filtr v air boxu filtrem např. K&N ,tak nic měnit nemusíš,je na celou životnost motorky a pere se spec.čističem a napouští spec.olejem každých 6000km.I tenhle by měl mít lepší propustnost než origo.
Záleží na tom zda se jedná o přímý filtry a odstranění air boxu nebo náhradu origo filtru do air boxu....
Pokud dáváš přímý,musíš jít i do Dynojet Stage 3 a do laďáku
Pokud jen nahradíš origo filtr v air boxu filtrem např. K&N ,tak nic měnit nemusíš,je na celou životnost motorky a pere se spec.čističem a napouští spec.olejem každých 6000km.I tenhle by měl mít lepší propustnost než origo.
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
Díky za info.Vyhlédl sem si sice repliku originálu do airboxu,ale tomu airboxu trochu otevřu sání,a výfuk půjde taky jinej.Jde mi hlavně o to,že tam vydrží napořád,a má lepší propustnost....
Mám zkušenost,že u jednoválu tyto úpravy(při dodržení určitých pravidel) i bez přetryskování moc pomůžou spodnímu otáčkovému spektru.Možná přicházím kapánek o vršek,ale to mě netankuje,vystačím si do cca 6tisíc...
Mám zkušenost,že u jednoválu tyto úpravy(při dodržení určitých pravidel) i bez přetryskování moc pomůžou spodnímu otáčkovému spektru.Možná přicházím kapánek o vršek,ale to mě netankuje,vystačím si do cca 6tisíc...
Jeden stačí....na všechno....
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
DNA
milda píše:Bavíte se o tom dost všeobecně.
Záleží na tom zda se jedná o přímý filtry a odstranění air boxu nebo náhradu origo filtru do air boxu....
Pokud dáváš přímý,musíš jít i do Dynojet Stage 3 a do laďáku
Pokud jen nahradíš origo filtr v air boxu filtrem např. K&N ,tak nic měnit nemusíš,je na celou životnost motorky a pere se spec.čističem a napouští spec.olejem každých 6000km.I tenhle by měl mít lepší propustnost než origo.
do airboxu:vzduchový filtr DNA na motorku Kawasaki ZRX 1200 stojí 1 360,- Kč.
jj, laďák dávat na Rexe nebudu...výkon a spotřeba OK.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______