K&N-ma to cenu

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

K&N-ma to cenu

Příspěvek od Anti » ned črc 08, 2007 19:16:17

Chlapi poraďte,má cenu jít do toho filtru?Má s tím někdo zkušenosti?
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » ned črc 08, 2007 20:01:46

něco podobného se řeší několik posledních stránek v Pokec/ZRX, tak mrkni. Ve stručnosti z toho vyznívá, že sami o sobě asi ne.. ale já se v otm prd vyznám, takže spíš asi přečíst
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » ned črc 08, 2007 21:08:11

Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
Honza-Zed
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4400
Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
Bydliště: Pražák

Příspěvek od Honza-Zed » ned črc 08, 2007 21:27:17

Určitě mají.
Taky je budu dávat do motorky kvůli tomu, že nemusím kupovat origo papírovej.
Tyhle filtry máš napořád. Jen ho občas vypereš...
Navíc když dáš jiný výfuk, uděláš jedině dobře....
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
:duckie: pampeliška :toothy4:
Ať tě vozí, kdo tě šuká!

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » ned črc 08, 2007 21:42:47

Bavíte se o tom dost všeobecně.

Záleží na tom zda se jedná o přímý filtry a odstranění air boxu nebo náhradu origo filtru do air boxu....

Pokud dáváš přímý,musíš jít i do Dynojet Stage 3 a do laďáku

Pokud jen nahradíš origo filtr v air boxu filtrem např. K&N ,tak nic měnit nemusíš,je na celou životnost motorky a pere se spec.čističem a napouští spec.olejem každých 6000km.I tenhle by měl mít lepší propustnost než origo.
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » ned črc 08, 2007 22:23:13

Díky za info.Vyhlédl sem si sice repliku originálu do airboxu,ale tomu airboxu trochu otevřu sání,a výfuk půjde taky jinej.Jde mi hlavně o to,že tam vydrží napořád,a má lepší propustnost....
Mám zkušenost,že u jednoválu tyto úpravy(při dodržení určitých pravidel) i bez přetryskování moc pomůžou spodnímu otáčkovému spektru.Možná přicházím kapánek o vršek,ale to mě netankuje,vystačím si do cca 6tisíc...
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

DNA

Příspěvek od 666S999 » čtv črc 26, 2007 22:12:11

milda píše:Bavíte se o tom dost všeobecně.

Záleží na tom zda se jedná o přímý filtry a odstranění air boxu nebo náhradu origo filtru do air boxu....

Pokud dáváš přímý,musíš jít i do Dynojet Stage 3 a do laďáku

Pokud jen nahradíš origo filtr v air boxu filtrem např. K&N ,tak nic měnit nemusíš,je na celou životnost motorky a pere se spec.čističem a napouští spec.olejem každých 6000km.I tenhle by měl mít lepší propustnost než origo.

do airboxu:vzduchový filtr DNA na motorku Kawasaki ZRX 1200 stojí 1 360,- Kč.

jj, laďák dávat na Rexe nebudu...výkon a spotřeba OK.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » pát črc 27, 2007 09:40:17

Tak já když sem dal do mojí šestky ninji KN jako náhradu za originál tak to byla uplně jiná mašina. Lepší spodek a pár koníků navrch tam bylo. A přitom to ani nezačlo víc žrat benál. Každých 6000 km sem to vyčistil a byl klid. Stejně se mněnil olej takže sem to udělal při jednom.
Dak
CKC -015-

Odpovědět