no takze us to startuje sice podle nalady ale startuje a dalši problem ktery se oběvil je ? no to vlastně nevim když sem ji koupil tak sem škubl plinem a otačky dlouho padaly dolu jenže tet se to jaksi zahadnym spusobem spravilo(samo) ale když jezdim tak v malych otačkach to ma snahu zdechnou musim to pořat mit tak nad 2000ot/min jinak to musim zachranovat spojkou aby nezdechla jinak když ji nastartuju tak otačky drži vklidu mozna jen diky sitiči nevim asi karbec nebo že by elektryka? protože mi to asi nedobiji tyden vydrži a pak po tydnu nechce chytnout přitom baterka gelovka nová no snad poradite tohle KLRo je same překvapko .
ale uš se těšim aš vydělam na svou visněnou snad bezproblemovou Husičku
KLR problemek - jen tak vědet kde
Re: KLR problemek - jen tak vědet kde
Věc první:Neznám žádný dvouvál,který funguje pod dva tisíce.Myslím,že ti motor musí nakopat prdel za takový podtáčení.
Věc druhá:husičkou myslíš Husqvarnu?Když myslíš že si pomůžeš...
Věc druhá:husičkou myslíš Husqvarnu?Když myslíš že si pomůžeš...
Jeden stačí....na všechno....
Napsal sem to blbě,mělo to být:"Neznám ani dvouvál který jede pod dva tisíce".A že chodí níž líp jak jednovály.radek píše:no rek bych ze to moje klr600 ma valec jeden
Neboj,vím o čem je šajn,KLR už sem měl čtyřikrát a chystám se na pátou...
Má ráda od třech nahoru,pod tři se jí to vůbec nelíbí,a to mluvím o 650,šestikilo pod tři kope jak najatý...
Jeden stačí....na všechno....