Měkká přední brzda

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Měkká přední brzda

Příspěvek od MMKS » ned čer 24, 2007 20:06:17

Dneska se mě zdálo , že přední brzda (respektive páčka) má dlouhý mrtvý chod na začátku. Brzdila dobře, ale ten prostě na začátku hodně takového toho mrtvého místa. Přitom ale celou dobu stejně, nevšiml jsem si že by se nějak napumpovala nebo že by to mohlo být tím, že jsem dával zabrat brzdám. Prostě po celou dobu stejně, brzdil jsme celkem pravidelně a opakovaně.
Taky brzdovka byla měněná a brzdy odvzdušněné (v servisu) asi tak před 400 Km. Destičky ne, takže nějaké velké sedání taky nehrozí. Co jsem se díval zběžně na kontrolku tak brzdovky se zdálo dost.
Může to být něčím jiným než zavzdušněním? To by se ale sand pak napumpovala a aspoń po několik zmáčknutích brzidla nahoře?
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7944
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » ned čer 24, 2007 21:59:27

Vyměnit hadice... pancéřovky, vejdeš se do 5 litrů a rozdíl to je jako brždění přední a zadní brzdou ;-) U Zetka 1000% spokojenost!
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » pon čer 25, 2007 15:49:53

tak moc? Někde jsem četl, že rozdíl je jen v tom, že zmizí takový ten gumový pocit. A proč jsem si toho nevšiml dřív, mohlo to být vyskou okolní teplotou a větším záhulem na brzdy?
No zní to sice dobře ale 5t je dost. Ještě nemám seštelované karburátory a písty atd. Takže asi nic.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7944
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon čer 25, 2007 15:52:05

Nezmizí gumový pocit, motorka začne brzdit :-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

MiMoZa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 678
Registrován: sob srp 19, 2006 14:25:30

Příspěvek od MiMoZa » pon čer 25, 2007 16:08:40

volkswagen píše:Nezmizí gumový pocit, motorka začne brzdit :-)
Nemáš nějakej typ kde je sehnat za dobrou cenu již hotový třeba v nějaký sadě na celý moto?

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7944
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon čer 25, 2007 16:16:09

Dobrá cena je pojem značně relativní :-)

Nicméně celé sady prodává třeba firma moto halbich :-) www.halbich.cz včetně motnáže... referenci na ně ti dá třeba Honza-zed nebo já
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
fanuš
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1050
Registrován: úte dub 10, 2007 08:24:45
Bydliště: bezdomovec

Příspěvek od fanuš » pon čer 25, 2007 18:58:16

a neotočil ti někdo tím štelovacím kolečkem?
EAGLE FLY FREE ZRX 1100R

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » pon čer 25, 2007 19:06:42

jakým štelovacím kolečkem? Myslíš tím, co se nastavuje vzdálenost páčky od řídítka? Ta snad na to nemá vliv.
btw. když jsme u toho, pro sychr jsem zkontroloval stav kapaliny otevřením nádobky (samozřejměm že jsem toršku vycintal) Jak se tam kapalina dolívá, nádobka je totiž tak nějak našikmo, že víc nic moc tam nalít nejde. (kapaliny je tam naštěstí dost, kanálek je zalitý, ale myslím že by to sneslo víc).
Prodávají se někde sady těch hadic, že bych to někde koupil a nechal namontovat někde tady (po plánované výhře ve sportce)
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
Maverick
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2504
Registrován: sob srp 12, 2006 21:10:54

Příspěvek od Maverick » pon čer 25, 2007 19:12:22

Hele já si nechal pancéře udělat. Podle starých hadic mi udělali do 2 dne pancéře - cena na předek 2200,- a max. spokojenost. (dělali mi to v Kyjově )

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » pon čer 25, 2007 19:16:42

volkswagen píše:Vyměnit hadice... pancéřovky, vejdeš se do 5 litrů a rozdíl to je jako brždění přední a zadní brzdou ;-) U Zetka 1000% spokojenost!
Tak to mě přijde přehnané,co tvrdíš.Nechal jsem si dát pancéřovky a při normálním brždění jsem nepoznal nic.Snad jedině Ti z nás,kdo brzdí "na krev"....

Největší pozitivum pro mě-je to hezčí!! :lol: Nebrat uplně doslova,taky někdy budu potřebovat rychle zastavit! :wink:
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » pon čer 25, 2007 19:27:16

Maverick píše:Hele já si nechal pancéře udělat. Podle starých hadic mi udělali do 2 dne pancéře - cena na předek 2200,- a max. spokojenost. (dělali mi to v Kyjově )
to zní už líp, nehledě na co dělak i zadek, když ho užívám tak z 20%.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7944
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon čer 25, 2007 19:33:03

No zřejmě to bude typ od typu. Na Z1000 to je změna jak blázen... A nikoliv jenom při prudkém brždění...
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » úte čer 26, 2007 14:01:15

Hovňajs, největší rozdíl mezi gumovou a pancéřovanou hadicí je v hlavě. Dojmologie. Gumová je o 0,01 s pomalejší, to je doba než stihne pumpička vyrovnat mírné propružení gumy. Možná to má nějaký smysl pro Peška, ale pochybuju.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7944
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte čer 26, 2007 14:05:32

Nemáš pravdu... U toho Zka to skutečně rozdíl je a znatelný.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » úte čer 26, 2007 14:13:03

A nevyměnils tam náhodou taky další věci? Třeba desky?

Protože pokud ne, tak si shrnem brzdu:
ručička tlačí na páčku - stejně ať máme pancéřky nebo ne
páčka na pístek - stejně ať máme pancéřky nebo ne
pístek na kapalinu a máme tu tlak - stejný ať máme pancéřky nebo ne, jenom o nepatrný fous později
tlak tlačí dole na pístky - stejně ať máme pancéřky nebo ne
pístky tlačí na desky - stejně ať máme pancéřky nebo ne
desky na kotouč a brzdí to - stejně ať máme pancéřky nebo ne

TAK CO TAM TEDA BRDÍ TAK VÝRAZNĚ JINAK??
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Odpovědět