V čem spočívá přiškrcení, uškrcení .. ???

Uživatelský avatar
Papi
Příspěvky: 22
Registrován: pát bře 17, 2006 10:50:58
Bydliště: DKnL

V čem spočívá přiškrcení, uškrcení .. ???

Příspěvek od Papi » pon bře 20, 2006 20:50:06

Asi budu vypadat jako úplnej pitomec mimo mísu, ale přeci jen, můžete mi někdo vysvětlit, v čem spočívá přiškrcení výkonu motorky? Je nějakej standartní postup (lépe řečeno způsob), jak to výrobci dělají? Četl jsem tady dost řádků o škrcení a odškrcení a docela by mě zajímalo, jak na tom je třeba můj cesťáček ... Díky
Papi - ZRX 1100

Uživatelský avatar
jaris
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 280
Registrován: čtv bře 02, 2006 23:04:03
Bydliště: Č.B.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaris » pon bře 20, 2006 22:53:13

zalezi jestli mas karbce,nebo strikacku.....

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon bře 20, 2006 23:17:37

Asi mě někdo opraví ale např ta má Z1000 je údajně uškrcená jenom plechovou vložkou o menším průměru v sání, stačí odstranit a jest odškrceno :-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » úte bře 21, 2006 07:13:29

No je to kus od kusu. Některý motorky jsou přiškrcený jen vložkama v sání nebo mají omezenej chod šoupátka v karburátoru(ech), jiný zase třeba vložkama ve výfukovým potrubí. Ty co mají stříkačku jsou většinou škrcený elektronicky (jiný CDI). Od toho se odvíjí i cena odškrcení (přiškrcení) - od ceny práce za vyjmutí vložek ze sání po tisíce za celý nový zapalovací jednotky.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
Papi
Příspěvky: 22
Registrován: pát bře 17, 2006 10:50:58
Bydliště: DKnL

Příspěvek od Papi » úte bře 21, 2006 07:29:30

Aha. Ta moje ma karbce, takže kdyby teoreticky škrcená byla, nebude problém se toho zbavit - díky.... A netušíte někdo, jak by na tom mělo ZRX 1100 být s výkonem? Ta moje má měřených asi 110 hřebců.
Papi - ZRX 1100

Uživatelský avatar
jaris
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 280
Registrován: čtv bře 02, 2006 23:04:03
Bydliště: Č.B.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaris » úte bře 21, 2006 10:35:39

Mozna by tam mohli bejt i jiny trysky, ale to nevím jiste :?

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » úte bře 21, 2006 10:36:28

Jestli máš měřenejch 110 koní, tak ji určitě škrcenou nemáš, podle technických údajů by měl být výkon 106 koní (u otevřené verze).
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
Pajoo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 394
Registrován: sob úno 18, 2006 12:45:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajoo » úte bře 21, 2006 16:01:09

jaris píše:Mozna by tam mohli bejt i jiny trysky, ale to nevím jiste :?
JJ to je holá pravda. Častej způsob jsou trysky. Většina škrcených motorek pochází z Německa pokud já vím. Oni sou německý hošaní asi trošku levý.
Červenočerná ZX6R 02

Uživatelský avatar
jaris
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 280
Registrován: čtv bře 02, 2006 23:04:03
Bydliště: Č.B.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaris » úte bře 21, 2006 16:04:33

prej se to v nemecku skrti kvuli pojistce...

Uživatelský avatar
jaris
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 280
Registrován: čtv bře 02, 2006 23:04:03
Bydliště: Č.B.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaris » úte bře 21, 2006 16:05:50

ale levy budou urcite taky :lol:

Uživatelský avatar
Papi
Příspěvky: 22
Registrován: pát bře 17, 2006 10:50:58
Bydliště: DKnL

Příspěvek od Papi » úte bře 21, 2006 19:10:36

Díkas za poučení.... :P
Papi - ZRX 1100

Uživatelský avatar
Pajoo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 394
Registrován: sob úno 18, 2006 12:45:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajoo » úte bře 21, 2006 20:33:05

U nás se to škrtí aby si mohli mladý kluci (pod 21 let) koupit dospěláckou motorku i když na to nemají věk a noty. Nevím přesně jak je to omezený ale je to výkonostně to je jasná věc. Stačí koupit u dealera kit na snížení výkonu, sehnat si od něj potvrzení že to je uškrcený, nechat zapsat do techičáku, pak to honem odškrtit a hurá na silnici. :twisted: Je otázka jestli tak činí dobře. Já jezdím od osmi let a zastávám názor že by člověk měl začínat postupně. Ne od Stadiona přes fichtla dvestěpadinu......atd ale třebas stopětadvácu pětikilo naháče a pak třebas sedmpade když si věří. Jakej názor máte vy ostatní?
Červenočerná ZX6R 02

Uživatelský avatar
Jana Kawa
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5538
Registrován: ned úno 05, 2006 18:07:35
Bydliště: Vysoké Veselí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jana Kawa » úte bře 21, 2006 21:22:23

Já zastávám názor taky postupně. Ale když je člověk rozumnej, tak se nechá něco přeskočit.
Jana ZX6R 05
Život je jízda, jízda je život.
*62* CKC

Uživatelský avatar
Pajoo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 394
Registrován: sob úno 18, 2006 12:45:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajoo » úte bře 21, 2006 21:25:18

No, asi jo, ale sama řekni, Ty za to někdy nevezmeš když Tě to tak láká?
Červenočerná ZX6R 02

Uživatelský avatar
Jana Kawa
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5538
Registrován: ned úno 05, 2006 18:07:35
Bydliště: Vysoké Veselí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jana Kawa » úte bře 21, 2006 21:27:28

Beru za to častějc, než je zdrávo, ale myslím, že už vím, co to dokáže :?
Jana ZX6R 05
Život je jízda, jízda je život.
*62* CKC

Odpovědět