V čem spočívá přiškrcení, uškrcení .. ???
V čem spočívá přiškrcení, uškrcení .. ???
Asi budu vypadat jako úplnej pitomec mimo mísu, ale přeci jen, můžete mi někdo vysvětlit, v čem spočívá přiškrcení výkonu motorky? Je nějakej standartní postup (lépe řečeno způsob), jak to výrobci dělají? Četl jsem tady dost řádků o škrcení a odškrcení a docela by mě zajímalo, jak na tom je třeba můj cesťáček ... Díky
Papi - ZRX 1100
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
No je to kus od kusu. Některý motorky jsou přiškrcený jen vložkama v sání nebo mají omezenej chod šoupátka v karburátoru(ech), jiný zase třeba vložkama ve výfukovým potrubí. Ty co mají stříkačku jsou většinou škrcený elektronicky (jiný CDI). Od toho se odvíjí i cena odškrcení (přiškrcení) - od ceny práce za vyjmutí vložek ze sání po tisíce za celý nový zapalovací jednotky.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
- Pajoo
- Easy rider
- Příspěvky: 394
- Registrován: sob úno 18, 2006 12:45:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
U nás se to škrtí aby si mohli mladý kluci (pod 21 let) koupit dospěláckou motorku i když na to nemají věk a noty. Nevím přesně jak je to omezený ale je to výkonostně to je jasná věc. Stačí koupit u dealera kit na snížení výkonu, sehnat si od něj potvrzení že to je uškrcený, nechat zapsat do techičáku, pak to honem odškrtit a hurá na silnici.
Je otázka jestli tak činí dobře. Já jezdím od osmi let a zastávám názor že by člověk měl začínat postupně. Ne od Stadiona přes fichtla dvestěpadinu......atd ale třebas stopětadvácu pětikilo naháče a pak třebas sedmpade když si věří. Jakej názor máte vy ostatní?

Červenočerná ZX6R 02