Z 750 Teplota motoru
Z 750 Teplota motoru
Zdar
Koupil jsem Z750 r.v.04 a ve městě mi leze teplota na budiku až nad stovku a ventilátor nic. Víte někdo v kolika má spínat myslim na budíku čidlo spína asi při 98 stupních. A ještě Castrol GPS 10W-40 mužu ho tam nalejt nebo radši něco jinýho. Díky za rady.
Čípa
Koupil jsem Z750 r.v.04 a ve městě mi leze teplota na budiku až nad stovku a ventilátor nic. Víte někdo v kolika má spínat myslim na budíku čidlo spína asi při 98 stupních. A ještě Castrol GPS 10W-40 mužu ho tam nalejt nebo radši něco jinýho. Díky za rady.
Čípa
Čípa Z 750
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
No u starších motorek už těžko seženeš olej předepsanej výrobcem (mám na mysli kvalitativní označení, ne viskozitu). Třeba já mám v manuálu kvalitu API SF, která se snad dneska pro motocyklový oleje už ani nevyrábí, minimum je API SG. Ale viskozitu (to je to např. 10W40, 20W50...) určitě dodrž.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7944
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zetko spíná na 103 aspoň litrový, pak to schladí asi na 95 a jedeme znovu
Nejlépe to otestuješ tak že vytáhneš konektor od termostatu (je v levé horní části chladiče jakoby zevnitř a propojíš to drátem. Když se ventilátor rozběhne tak je ok pojistka a možná v prdeli termostat.
Dost často se stane že ventilátor "zatuhne" když se dlouho nesepnul a potom při sepnutí po dlouhé době se přepálí pojistka než se stačí rozběhnout.
Nejlépe to otestuješ tak že vytáhneš konektor od termostatu (je v levé horní části chladiče jakoby zevnitř a propojíš to drátem. Když se ventilátor rozběhne tak je ok pojistka a možná v prdeli termostat.
Dost často se stane že ventilátor "zatuhne" když se dlouho nesepnul a potom při sepnutí po dlouhé době se přepálí pojistka než se stačí rozběhnout.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
Mno pozor..mě se Z 750 rv. 2004 spíná už v 101.... a fičíí:))
Tak asi tak... ve městě je to běžný že to tam jde tak kurevsky nahoru:)))..na to si zvyknes...ale umiram v kombineze..teplo vod aut, od motoru a jeste do moji cerny kombi prazi slunce..mohu jen doporucit:D
Tak asi tak... ve městě je to běžný že to tam jde tak kurevsky nahoru:)))..na to si zvyknes...ale umiram v kombineze..teplo vod aut, od motoru a jeste do moji cerny kombi prazi slunce..mohu jen doporucit:D
Kawasaki Z 750 Black Naked Bastard - prodano
Za par mesicu bude ZZR 1400(2011-2013)
Za par mesicu bude ZZR 1400(2011-2013)
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No asi bych nějakej ten stupínek neřešil...Devadesát stupňů by to rozhodně být nemělo a záleží taky na tom odkud motka pochází...Termostaty prý mívají různé spínací teploty...Jeden moto mechanik povídal...
Jo,jo v kombošce je vedro,zvlášť po městě,ale tenhle týden jsem vytáh textil,že si ulevím a málem jsem se z toho....
Zlatá kůže!!!
Nebo mám blbej textil...
Jo,jo v kombošce je vedro,zvlášť po městě,ale tenhle týden jsem vytáh textil,že si ulevím a málem jsem se z toho....
Zlatá kůže!!!
Nebo mám blbej textil...
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
teplota 100°C je jeste nic horsi by bylo kdyby to slo do extremu 120 a porad nic pak uz je lepsi se na to kouknout
ja mam taky vsechno v cerne kuzi a staci mi kdyz zastavim na jedne krizovatce kde musim tvrdnout aspon 2mnuty to pak bych si mohl otevrit bufet s cerstve dusenym masickem....ale kuze je dobry izolant takze to horko v tom neni tak rychle pokud se jede nekde v chladku a pak se prejede do horka, lepsi nez v textilu kdy to horko z cesty motoru a pod jde hned pod obleceni...taky uvazuju jak to udelat abych se v opravdovem lete neuvaril
ja mam taky vsechno v cerne kuzi a staci mi kdyz zastavim na jedne krizovatce kde musim tvrdnout aspon 2mnuty to pak bych si mohl otevrit bufet s cerstve dusenym masickem....ale kuze je dobry izolant takze to horko v tom neni tak rychle pokud se jede nekde v chladku a pak se prejede do horka, lepsi nez v textilu kdy to horko z cesty motoru a pod jde hned pod obleceni...taky uvazuju jak to udelat abych se v opravdovem lete neuvaril
Teď sem kur. OT ale na todle musím reagovat - kde ste na to došli , textilu se víc pečeš než v kůži Taková pííí----ovinatomas_cze píše:....ale kuze je dobry izolant takze to horko v tom neni tak rychle pokud se jede nekde v chladku a pak se prejede do horka, lepsi nez v textilu kdy to horko z cesty motoru a pod jde hned pod obleceni...taky uvazuju jak to udelat abych se v opravdovem lete neuvaril
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3436
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak. Jen před tím zkus trochu sním zatočit rukou jestli není moc zatuhnutý.volkswagen píše:Zetko spíná na 103 aspoň litrový, pak to schladí asi na 95 a jedeme znovu
Nejlépe to otestuješ tak že vytáhneš konektor od termostatu (je v levé horní části chladiče jakoby zevnitř a propojíš to drátem. Když se ventilátor rozběhne tak je ok pojistka a možná v prdeli termostat.
Dost často se stane že ventilátor "zatuhne" když se dlouho nesepnul a potom při sepnutí po dlouhé době se přepálí pojistka než se stačí rozběhnout.
Dak
CKC -015-
CKC -015-