klika na zzr1100 92

Odpovědět
marena

klika na zzr1100 92

Příspěvek od marena » pon čer 11, 2007 15:50:02

cus chlapi,nevite nekdo kde by se dala sehnat klika ,mam ji totalne vydrenou :cry: ,pomoooooooooc :roll:

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » pon čer 11, 2007 19:26:12

Úplně nebo by šel ještě udělat výbrus?
Dak
CKC -015-

marena

Příspěvek od marena » pon čer 11, 2007 20:26:10

hlavni jsou jakz takz dobry ale ojnice jsou na tom blede,ale snad by to slo zachranit

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pon čer 11, 2007 22:10:26

Jde to vůbec brousit?
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » úte čer 12, 2007 09:25:59

Na klikovce se dá udělat výbrus. Bere se 0.25mm. Ojnice i klikovky mají kluzné vložky (takový malý zahnutý plíšek ze slitiny mnědi, bronzu, zinku atd.). Pokud si necháž udělat výbrus tak je k tomu dostaneš společně s pístníma kroužkama. Není na tom nic složitého kromně složení. Musí se dodržet utahovací momenty a taky posloupnost utahování. Pak už jen dobře zajet, dřív vymněnit olej a je to.
Dak
CKC -015-

marena

Příspěvek od marena » úte čer 12, 2007 10:02:36

a nevite nekdo nejakej spolehlivej kontakt? :wink:

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » úte čer 12, 2007 23:38:07

V Brně nechávám brousit u fa Pavlíček, Bosonohy, ul. Pražská. Akorát nevím, jestli se dělají výbrusový ložiska. Já jsem motorku zaím nebrousil, jen auta. S některými Japonci byl problém v ložiskách, nedělají se abnormální míry. Teď jsme řešili Suzuki GS 750, je to na valivých ložiskách a stím nejde nic dělat, akorát vyměnit kliku.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » stř čer 13, 2007 07:48:05

Jen tak pro zajímavost, tady je zajímavej článek o opravách motocyklových klikovek: http://www.gsxr.wz.cz/klika2.htm . Dole je i kontakt na firmu AMČ Černohorský (Zastávka u Brna), která se tím zabývá.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » čtv čer 14, 2007 22:20:40

Dobrý stránky.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » sob čer 16, 2007 21:06:28

Pěkný článek. Asi tomu rozumí. Jen sem nechápal moc toto: Abychom měli představu o kolik vroste napětí v čepu v důsledku zeslabení broušením, naučíme se na příkladu zvýšení napětí posoudit. Předpokládejme, že původní průměr čepu byl 30 mm. S ohledem na poškození jsme nuceni čep obrousit na průměr 29 mm: Toš toto mně kapku zarazilo páč zmenšit broušení průmněr o 1mm je totální p....a. Z 30 mm by to mnělo byt po broušení 29,75 mm. Všichni co dělají výbrus tak víc jak 0,25 mm nebrali.
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » ned čer 17, 2007 20:04:18

Jestli to neuváděl jen jako ten příklad, aby se to líp pochopilo.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » ned čer 17, 2007 22:38:09

To je asi ono. Budu muset víc číst takové podobné články. :?
Dak
CKC -015-

Odpovědět