Co říkáte na tyhle filtry???
- Czert ZRX
- Easy slider
- Příspěvky: 663
- Registrován: sob bře 17, 2007 20:33:33
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Co říkáte na tyhle filtry???
http://www.novelmoto.cz/katalog_DO-filtry.htm
Cena je Super,ale co by to asi s Rexikem provedlo kdybych je tam nainstaloval bez přetryskování????
No ale na nějakou Mrdinku či skůtra by nebyli špatný!!??
Cena je Super,ale co by to asi s Rexikem provedlo kdybych je tam nainstaloval bez přetryskování????
No ale na nějakou Mrdinku či skůtra by nebyli špatný!!??
Nechal bych to být v originálu.... Nakonec zjistíš, že to jede stejnak nejlíp....
Pokud nemáš dostatečný obnos na úpravy v motoru, tak bych neplácal peníze....
Kup raději, gumy, desky, tlumič řízení, kvalitní výfuk.... atd.
Pokud nemáš dostatečný obnos na úpravy v motoru, tak bych neplácal peníze....
Kup raději, gumy, desky, tlumič řízení, kvalitní výfuk.... atd.
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
- Czert ZRX
- Easy slider
- Příspěvky: 663
- Registrován: sob bře 17, 2007 20:33:33
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Já jen že by se mi ty Hříbečky líbili ,ale to chce prostě Celý KN kit,což je Balík!!!
A jak píše Honzíno desky mam nové,pneu taky no a teď sehnat ten tlumič Řízení ten by se mi líbil Sakra moc,ale kde a za kolik????
Existuje něco pod 10litrů????
Jestli ju tak sem sním!!!!
Jak tak zjišťuji cpu Brutál Prachy do BIKU a nějako Nezbývá na nic jiného:))))
No co někdo je rybář a někdo Biker,tak si vyber ,takže Biker
A jak píše Honzíno desky mam nové,pneu taky no a teď sehnat ten tlumič Řízení ten by se mi líbil Sakra moc,ale kde a za kolik????
Existuje něco pod 10litrů????
Jestli ju tak sem sním!!!!
Jak tak zjišťuji cpu Brutál Prachy do BIKU a nějako Nezbývá na nic jiného:))))
No co někdo je rybář a někdo Biker,tak si vyber ,takže Biker
Otevřenej "sportovní" filtr namontoval soused na Hondu Civic, mělo to takovej prdlavější zvuk, ale jelo to evidentně hůř a víc to žralo, takže po týdnu se vrátil k sérii... Když bych něco řešil, tak snad jen xenony, jinak souhlas s Honzou-buďto komplet, nebo nechat být.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
4 Czert - ale jo, okolo 10t seženeš funkční tlumič, zkus Halbicha http://www.halbich.cz/
o levnějších tlumičích tady najdeš solidní debatu, probíhala relativně nedávno a výsledek zněl - pokud chceš aby jsi tam měl něco jako tlumič, aby to vypadalo, stačí rulička od hajzlpapíru jinak opravdický a hlavně funkční tlumič je poměrně složitá věc a nemůže ho udělat každý kdo má doma CNCčko. Honza Halbich dal na testovací stolici (na žádost autora) jeden z tlumičů okolo 5000,- zdejší české výroby a ten tlumič se za půl hodiny zadřel (nešlo o zátěžový test, šlo o test charakteristiky tlumení - takže simulace normální jízdy). Představa že mě to potká na silnici je blbě nemilá
o levnějších tlumičích tady najdeš solidní debatu, probíhala relativně nedávno a výsledek zněl - pokud chceš aby jsi tam měl něco jako tlumič, aby to vypadalo, stačí rulička od hajzlpapíru jinak opravdický a hlavně funkční tlumič je poměrně složitá věc a nemůže ho udělat každý kdo má doma CNCčko. Honza Halbich dal na testovací stolici (na žádost autora) jeden z tlumičů okolo 5000,- zdejší české výroby a ten tlumič se za půl hodiny zadřel (nešlo o zátěžový test, šlo o test charakteristiky tlumení - takže simulace normální jízdy). Představa že mě to potká na silnici je blbě nemilá
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
zdar borce,
primy filtry smysl maji a docela velkej, protoze pokud jsou kvalitni,maji i vetsi propustnost nez standart. Coz se s tebou vsadim,ze tyto to rozhodne nejsou,videl sem je na vlastni oci,je to sunt,tim by si motorku pekne zhuntoval. Neudrzi prach a rozpadaji se. Taky tomu uz napovida cena. Kvalitni filtry vyuzivaji chirurgickou gazu,kterou kdyz naimpregnujes vhodnym olejem,tak zachyti hodne necistot. Pak musis ale motorku i jinak nakrmit - trysky a taky uvolnit vyfuk - ladak,svody. Pak to musis nechat radne odbrzit,kde ti zjisti prubeh vykonove krivky a nasadi vhodnou trysku,tak aby se krivka vyhladila. Celkem je to vazne balik kazdej si musi spocitat zda se mu to vyplati. Vysledek,ale stoji za to - aspon u me motasky.
Mam ZRX 1200R - v zakladu na brzde 120k na odstavene spojce
po upravach - Akrapovic svody,vyfuk,DynoJetkit stage3, BMC primy filtry - to dalo 150k na odstavene spojce
pokud das jenom ladak,filtry a Dynojet Kit tak budes mit kolem 144k
dal pak muzes ladit vacky a kompresni pisty od Muzzyho - dostanes se na 164 k
ale to uz sem odbocil
shrnme to: ano,vyplati se,ale v pripade,ze udelas i ostatni veci,jinak je to volovina. Udrzba neni taky levna (cistic,olej 700Kc na 4cisteni) 1 sezona (12000km)=min.2cisteni. navic to nesnasi vodu - jakmile ti motorka zmokne,mas problem - krajni valce nenastartujou,protoze po nadrzi na filtry tece voda - musis vozit nejaky prevleky - zvyknes si.
a ted k cenam: 4 primaky BMc cca4000Kc,jeden oddech KN 600Kc,hadice na oddech a spojky cca 500Kc, Dinojet 3600Kc, vyfuk - ojetej cca 5000kc, brzda,serizeni cca 3500Kc
jestli te neco dal zajima ohledne Rexe (ZRX),tak dej vedet,sem ti k dispozici
Patrik
primy filtry smysl maji a docela velkej, protoze pokud jsou kvalitni,maji i vetsi propustnost nez standart. Coz se s tebou vsadim,ze tyto to rozhodne nejsou,videl sem je na vlastni oci,je to sunt,tim by si motorku pekne zhuntoval. Neudrzi prach a rozpadaji se. Taky tomu uz napovida cena. Kvalitni filtry vyuzivaji chirurgickou gazu,kterou kdyz naimpregnujes vhodnym olejem,tak zachyti hodne necistot. Pak musis ale motorku i jinak nakrmit - trysky a taky uvolnit vyfuk - ladak,svody. Pak to musis nechat radne odbrzit,kde ti zjisti prubeh vykonove krivky a nasadi vhodnou trysku,tak aby se krivka vyhladila. Celkem je to vazne balik kazdej si musi spocitat zda se mu to vyplati. Vysledek,ale stoji za to - aspon u me motasky.
Mam ZRX 1200R - v zakladu na brzde 120k na odstavene spojce
po upravach - Akrapovic svody,vyfuk,DynoJetkit stage3, BMC primy filtry - to dalo 150k na odstavene spojce
pokud das jenom ladak,filtry a Dynojet Kit tak budes mit kolem 144k
dal pak muzes ladit vacky a kompresni pisty od Muzzyho - dostanes se na 164 k
ale to uz sem odbocil
shrnme to: ano,vyplati se,ale v pripade,ze udelas i ostatni veci,jinak je to volovina. Udrzba neni taky levna (cistic,olej 700Kc na 4cisteni) 1 sezona (12000km)=min.2cisteni. navic to nesnasi vodu - jakmile ti motorka zmokne,mas problem - krajni valce nenastartujou,protoze po nadrzi na filtry tece voda - musis vozit nejaky prevleky - zvyknes si.
a ted k cenam: 4 primaky BMc cca4000Kc,jeden oddech KN 600Kc,hadice na oddech a spojky cca 500Kc, Dinojet 3600Kc, vyfuk - ojetej cca 5000kc, brzda,serizeni cca 3500Kc
jestli te neco dal zajima ohledne Rexe (ZRX),tak dej vedet,sem ti k dispozici
Patrik
co se tyka spotreby tak si nemuzu vubec stezovat - zere to min - full gas max.8,0l,
- sem tam kalup 7-7,5l
- pohodicka (do140km/hod) 6,3l
a dovolena ve 2 se 3 kuframa v alpach jiz pravidelne za 5,8-6,3l
takze jiste chapete,ze je to velmi slusny.
prave tady hraje sestelovani na brzde dulezitou roli - zjisti se treba, ze neni potrena davat zbytecne velkou trysku,protoze se krivka pri pouziti velke trysky vubec nezmeni - to je to kouzlo brzdy - od ucha a oka vam nikdo toto nedokaze udelat.
Pavle, jinak pokud budes ladit Rexe tak nezapomen,ze filtr te nemine taky, krom trysek a ladaku. Pokud to chces rvat na ZRX1100,tak tam se moc koni navrch nedockas - vyfuk,filtr DynoJetkit - max.118k . Tady bych investici sakra zvazoval. to je uz lepsi si priplatit na zrx 1200. Zivim se prodejem motorek - dovoz- ted sem jednoho rexe 1200 prodal za 101tis.Kc, byl peknej,najeto 33tycek. Takze vidite,ze se da dneska koupit 1200ctka za solidni prachy.
je to smutny,ale je to tak
- sem tam kalup 7-7,5l
- pohodicka (do140km/hod) 6,3l
a dovolena ve 2 se 3 kuframa v alpach jiz pravidelne za 5,8-6,3l
takze jiste chapete,ze je to velmi slusny.
prave tady hraje sestelovani na brzde dulezitou roli - zjisti se treba, ze neni potrena davat zbytecne velkou trysku,protoze se krivka pri pouziti velke trysky vubec nezmeni - to je to kouzlo brzdy - od ucha a oka vam nikdo toto nedokaze udelat.
Pavle, jinak pokud budes ladit Rexe tak nezapomen,ze filtr te nemine taky, krom trysek a ladaku. Pokud to chces rvat na ZRX1100,tak tam se moc koni navrch nedockas - vyfuk,filtr DynoJetkit - max.118k . Tady bych investici sakra zvazoval. to je uz lepsi si priplatit na zrx 1200. Zivim se prodejem motorek - dovoz- ted sem jednoho rexe 1200 prodal za 101tis.Kc, byl peknej,najeto 33tycek. Takze vidite,ze se da dneska koupit 1200ctka za solidni prachy.
je to smutny,ale je to tak
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
dobar
Jen tak mě napadlo, čistě náhodou, když se zabýváš tím prodejem, nebyla by 12ctečka eRko v zelený Ale svýho rexe prodat nemůžu, to je srdcová záležitost, z toho by byl rozvod Spíš na leasing
Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
Re: dobar
taky bych si jednoho vzalDoktorZRX píše:Jen tak mě napadlo, čistě náhodou, když se zabýváš tím prodejem, nebyla by 12ctečka eRko v zelený Ale svýho rexe prodat nemůžu, to je srdcová záležitost, z toho by byl rozvod Spíš na leasing
EAGLE FLY FREE ZRX 1100R