MMKS píše:o víkendu přijede kamoš, který umí dobře anglicky tak nechám tu kapitolu o nastavení podvozku přeložit a pak bych napsal. Taky vezmu ten článek o nastavení a zkusím si to proměřit a nastavit podle toho. Včera se mě to zdálo v pohodě, ale jel jsem ve dvou a do zatáček znatelně pomaleji, protože jsem jel s mojí a v hlavě vzpomínku na kamošovu motorku, kterou položil.
Ale na rovinkách to bylo o poznání lepší, i když jsem to občas vytočil, tak byla pěkně stabilní a vůbec jsem neměl pocit nejistoty jako minule, kdy se mě rozplavala a nebo dokonce rozklepali říditka (a pak kolena).
Kurňa ten podvozek musím naštelovat k dokonalosti, ne že bych to potřeboval, ale když to jde....
Jinak zadní gumu se zatím nedostávám blíž než tak 2cm od kraje (myslím), zatím si víc netroufám. Guma je skvělá a nikdy jsem necítil stopu nejistoty, ale ten Metzeler Sport se ztrácí před očima i při mé chopr jízdě.
Právě ten Metzeler jsem sjel z nový do nuly za 3500km...Docela drahá sranda!!
Ale tyhle dvousměsový Dunlopky zatím nezklamaly,cca.1000km a žádná zrada,uvidím,kolik vydrží,ale 100% o mnoho víc!!
S tím návodem by to bylo fajn.I když na to naše ježdění si myslím stačí nějaký střed v nastavení,ale vyvíjíme se a zlepšujeme
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
a hlavně by bylo fajn vědět,co a čím a jak se vlastně přesně šteluje....
Tak se Tvoje snaha velmi cení!!!!
Jsem docela nakrklej neboť tady v Plzni poprchává!!!
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)