potíze s klr 600

Odpovědět
agip

potíze s klr 600

Příspěvek od agip » úte kvě 08, 2007 21:06:22

Chci se zeptat na divne zvuky ozivajici se z vrchu motoru asi hlavy,hodne to rehta,rozvodak je novy a retez na vyvazovaky taky,cim to muze byt?a jeste nalil jsem novy olej polosyntetiku a ani po 100 km je uplne cerny!A jeste kouri z vyfuku ,ze by krouzky nebo guferka na ventilech? Dekuji za rady

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Re: potíze s klr 600

Příspěvek od Anti » pát kvě 11, 2007 15:34:10

Může to být cokoliv,ale nejspíš si se trefil.Pokud se jedná o gufera na ventilech,hulí to okamžitě po startu a pak téměř přestane(nahromaděný olej se spálí).Pokud to hulí furt,tak je to přidřené,nebo je ventil podpálený.Hluk v hlavě má na svědomí většinou (u KLR) volné-vydřené uložení vaček.Mám poslední dobou pocit,že se tomu snad nedá zabránit-trpí s tím každý motor co mám...
Jeden stačí....na všechno....

agip

Příspěvek od agip » ned kvě 20, 2007 21:04:34

a nemuzou to byt ty pistni krouzky?

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » ned kvě 20, 2007 21:38:20

jestli to poklepává na valci tak pístní čep , nebo ojniční ložisko, ty vačky poznáš narychlo šroubovákem jestli mají vůli, normálně tam žádná není a nebo sundej víko vytoč svíčku a protoč motorem
KLR 650 ,,98" no problem

agip

Příspěvek od agip » pon kvě 21, 2007 20:36:32

Ale proc to tak kouri to by me zajimalo?

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » úte kvě 22, 2007 16:52:41

když to kouří dostává se ti do spalovacího prostoru olej z motoru možností sou bud pístní kroužky a potom gufera na ventilech
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » stř kvě 23, 2007 15:40:02

Kouření může být(ve vzácných případech) způsobeno špatným nastavením karburátoru(přechlastání).Ale na rozdíl od oleje je kouř černý,olej kouří bíle.Kroužky to můžou být,v tom případě jsou asi seklé napevno v pístu.Měl sem KLR kterou majitel zadřel,válec byl masivně poškrabaný,ale po uvolnění kroužků skoro nekouřila...
A propo,jestli je to přidřené,tak platí kombinace všech nmožností které tu byly navrhnuty...
Jeden stačí....na všechno....

Odpovědět